نشست مشترک مدیران دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در هرمزگان با نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد و در این نشست بر لزوم فراهم کردن شرایط به منظور تعیین تکلیف و پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی تاکید شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، قشم، خمیر و ابوموسی در این نشست گفت: سازمان تامین اجتماعی به عنوان یک سازمان کارآمد بدون اتکا به منابع دولتی با بهترین شکل ممکن به مردم خدمات رسانی می کند.
وی عمده افراد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی را اقشار آسیب پذیر جامعه به ویژه جامعه کارگری توصیف کرد و گفت: خدمت به این بخش از جامعه، علاوه بر نتایج و تاثیرات مفید مادی، خیر و برکت اخروی هم به دنبال دارد.
مرادی ضمن اشاره به تحت پوشش قرار گرفتن بیش از ٥٧ درصد از جمعیت استان و بهره مندی آنان از خدمات متنوع تامین اجتماعی افزود: این سازمان بیمه گر به خوبی توانسته در استان خود را نشان بدهد و خدمات آن در بین اقشار مختلف مردم مشهود است.
لازم به ذکر است در ابتدای این نشست، محمدعلی سلیمی رئیس شورای هماهنگی دستگاه های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان هرمزگان به بیان عملکرد و دستاوردهای دستگاه های عضو این شورا پرداخت.
سید فاضل حیدری بلوکی، مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان نیز در بخش دیگری از این نشست با ارایه گزارشی به نماینده مردم استان در خانه ملت، اقدامات و دستاوردهای این سازمان بیمه گر در استان طی سالیان اخیر را تشریح کرد.
وی ضمن اشاره به تحت پوشش قرار گرفتن حدود ٩٠٠ هزار نفر از جمعیت یک و نیم میلیون نفری استان زیر چتر حمایتی تامین اجتماعی اظهار داشت: این رقم بیش از ٥٧ درصد از جمعیت کل استان را شامل می شود.


http://www.tamin.ir/News/Item/35594/2/35594.html