امام جمعه یاسوج گفت: کار در سازمان تامین اجتماعی عبادتی بسیار ارزشمند است و کسانی که در این سازمان کار می کنند باید قدر این موقعیت را بدانند و به آن افتخار کنند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، حجت الاسلام والمسلمین حسینی همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در دیدار مدیران و کارکنان سازمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: همگان این توفیق را به دست نمی آورند که بتوانند به مردم به ویژه اقشار محروم و زحمت کش خدمت کنند و شما که این امکان برایتان وجود دارد، باید هم به آن افتخار کنید و هم تلاش کنید کارتان را به بهترین نحو و با اخلاص انجام دهید.
وی افزود: در شرایط سخت، مسئولیت کسانی که در مصدر کار هستند سنگین تر است و اداره کردن سازمان بزرگی چون تامین اجتماعی و ارایه خدمات مطلوب به مردم و رضایت مندی آنان ارزش واقعی کار شما را نشان می دهد.
در این دیدار، مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جدیدترین خدمات و تسهیلات سازمان از جمله ارایه خدمات غیرحضوری و الکترونیکی و روان سازی امورگفت: سازمان تامین اجتماعی در راستای اقتصاد مقاومتی و رونق فضای کسب و کارو هم چنین حمایت از کارفرمایان، امسال برای دومین بار بخشودگی جرایم بیمه ای کارفرمایان را اجرا کرده و حتی تسهیلاتی را نیز برای کارفرمایان واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی و خدماتی که دچار بحران شده و یا مشکلاتی در روند تولید آنها به وجود آمده در نظر گرفته است.
عباس نورمحمدی اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی فعالیت هیچ کارگاهی به دلیل بدهی تعطیل یا راکد نمی سازد؛ زیرا سازمان تامین اجتماعی کارفرمایان را شریک اجتماعی خود می داند و معتقد است زمانی در تولید موفق هستیم که از کارفرمایان حمایت کنیم و آنها را در شرایط سخت و بحرانی تنها نگذاریم.
مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویر احمد گفت : ماهانه بیش از ٢٥٠ میلیارد ریال در استان صرف ارایه خدمات بیمه ای و درمانی به بیمه شدگان می شود که بیش از ١٢٠ میلیارد ریال آن در بخش تعهدات بلند مدت برای بازنشستگان و مستمری بگیران صورت می گیرد.
در این دیدار، مدیر درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویر احمد نیز گزارشی از خدمات ارایه شده در این بخش به بیمه شدگان و مستمری بگیران بیان کرد و گفت: علاوه بر درمان مستقیم (در مراکز اختصاصی و ملکی سازمان)، با همه مراکز بهداشتی و درمانی استان قرارداد خرید خدمت بسته ایم و سالانه بیش از ٦٠٠ میلیارد ریال در این بخش هزینه می کنیم.
دکتر پیام اکبری افزود: برای بیش از هزار بیمار خاص در استان پرونده تشکیل شده است و هزینه های درمانی آنان به طور صد در صد به وسیله سازمان تامین اجتماعی پرداخت می شود.
وی گفت: هدف سازمان تامین اجتماعی دربخش درمان ارتقاء خدمات درمانی، توسعه بیمارستان و مراکز تابعه، مجهز کردن مراکز به تجهیزات کارآمد و تکریم ارباب رجوع و مراجعین به مراکز تابعه است.
افتتاح سیستم رادیولوژی دیجیتال پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی گچساران
سیستم رادیولوژی دیجیتال پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی شهر گچساران همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، توسط فرماندار این شهر افتتاح شد.
اعتبار این پروژه بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان بوده و یکی از پیشرفته ترین سیستم های رادیولوژی در کشوراست.
درهمین راستا پروژه اتو آنا لایزر بیوشیمی آزمایشگاه پلی کلینیک تخصصی گچساران هم با اعتباری قریب به ۳۰۰ میلیون تومان توسط فرماندار این شهرستان به بهره برداری رسید.
مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلیویه و بویر احمد در جریان این بازدید با اعلام اینکه هدف ما در مدیریت درمان استان مدرنیزه کردن تجهیزات مراکز درمانی و ارتقا خدمات واحدهای تابعه است، گفت: تکریم ارباب رجوع و رسیدن به حد استاندارهای درمان در کشور را به عنوان هدف غایی دنبال خواهیم کرد.



http://www.tamin.ir/News/Item/36981/2/36981.html