مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی با بیان این که سازمان تامین اجتماعی یک سازمان حمایتی و امدادی نیست، گفت: صندوق تامین اجتماعی یک صندوق بین النسلی است و منابع آن از محل حق بیمه و بیمه شدگان تامین می شود
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،محمد علی عباس زاده وحیدمدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی درسومین جلسه شورای هماهنگی تامین اجتماعی استان ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: سازمان تامین اجتماعی یک نهاد عمومی غیر دولتی است که متعلق به شرکای اجتماعی و بیمه شدگان است بنابراین هر گونه دست درازی به منابع سازمان شرعا و قانونا مجاز نیست.
وی افزود: متاسفانه برخی به سازمان تامین اجتماعی به عنوان یک سازمان امدادی و حمایتی نگاه می کنند در صورتی که صندوق تامین اجتماعی یک صندوق بین النسلی است و منابع آن از محل حق بیمه ، بیمه شدگان تامین می شود.
عباس زاده سازمان تامین اجتماعی را یک سازمان وسیع و گسترده در حوزه های مختلف بیمه ای، سلامت و ... دانست که آرامش و رفاه از اهداف اصلی این سازمان است .
وی افزود:بنابراین باید نگاه حمایتی و امدادی از سازمان تامین اجتماعی به نگاه بیمه ای تغییر یابد.
مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی نیز با بیان این که درحال حاضر بیش از ٥٢ درصد جمعیت کشورتحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند، گفت: متاسفانه بسیاری ازمردم ازخدمات تامین اجتماعی بی اطلاع هستند.
دکتر داوود احمدیان افزود: عدم آگاهی و اطلاع از قوانین و خدمات سازمان تامین اجتماعی بازتاب منفی برای سازمان ومخاطبان خواهد داشت.
وی بر همدلی، هماهنگی و اتحاد بین حوزه بیمه ای، درمان و بانک رفاه تاکید کرد .


http://www.tamin.ir/News/Item/55074/2/55074.html