نماینده ولی فقیه درخراسان شمالی گفت: رسالت اصلی سازمان تأمین اجتماعی امید دادن مردم به زندگی آینده و تأمین معیشت آن‌ها در دوران کهن‌سالی است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، در دیدار بامدیرکل و جمعی از کارکنان سازمان تأمین اجتماعی خراسان شمالی گفت: انسان در زندگی به امید به آینده زنده است و اگر امید در جامعه زنده بماند، جامعه پویا خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: سازمان تأمین اجتماعی باید تلاش کند تا نور امید که پشتوانه اصلی تلاش و پویایی بیشتر جامعه است، رونق بیشتری داشته باشد و اگر امید از افراد جامعه گرفته شود، جامعه غیر مثمر خواهد شد.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: دوران کهولت و بیماری افراد جامعه، یکی از سخت‌ترین دوران زندگی انسان است و لازم است دولت در این زمینه به سازمان تأمین اجتماعی کمک کند.
وی در ادامه افزود: مسؤولان باید از هر کاری که امید جامعه به آینده را کاهش می‌دهد ،پرهیز کنند و با برنامه‌ریزی‌های دقیق و کارشناسی نسبت به مردم خدمت کنند.
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی بابیان این‌که عقلانیت در کارها مهم است، تأکید کرد: در انجام همه کارها به‌ویژه طرح‌های دولتی باید تمام جوانب کار سنجیده شود و بدون آزمایش نباید کارها و طرح‌هایی نظیر طرح تحول سلامت را اجرا کرد و بعد از گذشت چندین سال اعلام کرد که این طرح قابل‌اجرا نیست.
وی در ادامه افزود: در روایات آمده است که اعلام هر چیز و هر کاری قبل از آن‌که پشتوانه آن تأمین‌شده باشد، مفسده است.
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی درادامه گفت: سازمان تأمین اجتماعی دولتی در دل دولت است و در بسیاری از مشکلات اقتصادی کنار دولت‌ها حضور داشته؛ اما این تنها لازم نیست؛ بلکه باید این سازمان نسبت به مولد بودن و تولید وهمت کند و منابع درآمد خود را افزایش دهد تا معیشت افراد تحت پوشش این سازمان بهتر شود.



http://www.tamin.ir/News/Item/57789/2/57789.html