همزمان با گرامیداشت دهه فجر جلسه هم اندیشی با شرکای اجتماعی سازمان تامین اجتماعی استان خوزستان با حضور مدیران بیمه ای و درمانی تامین اجتماعی و نمایندگان شوراهای اسلامی کار استان خوزستان برگزارشد
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی ،در این جلسه محمود یارعلیزاده مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان ضمن تشریح اهم اقدامات و فعالیتهای بعمل آمده در واحدهای بیمه ای استان گفت : بی تردید حساسیت نمایندگان کارگران در خصوص تامین اجتماعی که به حق متعلق به آنان است قابل درک است و از این بابت جای تقدیر دارد.
مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان با اشاره به اینکه باید با جدیت نسبت به منابع سازمان تعلق خاطر داشته باشیم تصریح کرد : علیرغم مشکلات بسیار سازمان تامین اجتماعی توانسته است تعهدات خود را بموقع پرداخت نماید .
یارعلیزاده همچنین هدف از برگزاری این نشست ها را آگاهی بخشی به مخاطبان بویژه نمایندگان کارگران بعنوان یکی از اصلی ترین صاحبان صندوق تامین اجتماعی برشمرد .
در ادامه این نشست دکتر صادق جلیلی مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان با تاکید بر ارائه خدمات بهتر به بیمه شدگان و مستمری بگیران در مراکز درمانی سازمان گفت : برای اجرای برنامه ها و ارتقای کیفیت خدمات درمانی مشکلاتی وجود دارد و باید یادآور شد که این کمبودها حتی مبتلا به مراکز دانشگاه علوم پزشکی هم هست .
جلیلی همچنین اذعان داشت با تمام توان سعی نموده ایم که مشکلات را مدیریت کنیم تا بتوانیم پاسخگوی نیازهای درمانی افراد تحت پوشش سازمان چه در درمان مستقیم و چه درمان غیرمستقیم باشیم .
همچنین هوشنگ درویشی رئیس شوراهای اسلامی کار استان خوزستان با تاکید براینکه تامین اجتماعی اندوخته ای ملی برای آسایش و آرامش نسلهاست گفت : این صندوق بین النسلی است و نادیده گرفتن حقوق آن پذیرفته نیست .
درویشی همچنین با اعلام مخالفت با طرح ادغام درمان تامین اجتماعی و وزارت بهداشت اشاره و تصریح کرد : با جدیت از حقوق کارگران که بعنوان بیمه شده از آنان نام می بریم حمایت و صیانت خواهیم کرد .
رئیس شوراهای اسلامی کار همچنین با تقدیر از اقدامات مدیریت عامل و مجموعه مدیران و کارکنان سازمان تامین اجتماعی در دولت تدبیر و امید تصریح کرد : این انتظار وجود دارد تا کارفرمایان نسبت به پرداخت ٤ درصد بحث سخت و زیان آور کارگران تلاش بیشتری معمول دارند.


http://www.tamin.ir/News/Item/55204/2/55204.html