به منظور شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و نهادینه کردن فرهنگ ارتقاء و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سطوح مختلف، نوزدهمین جشنواره شهید رجایی در شهرکرد با حضور استاندار و مقامات استانی برگزار شد که اداره کل تامین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری حائز رتبه اول در هر دو بخش شاخص های عمومی و اختصاصی شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در این جشنواره که با هدف معرفی و تجلیل از دستگاه های اجرایی برتر برپا شد غلامرضا محمدی ، مدیر کل تامین اجتماعی استان تندیس و لوح جشنواره را از قاسم سلیمانی، استاندار چهارمحال و بختیاری دریافت کرد.
حبیب الله وفائی رئیس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری در مراسم تقدیر از دستگاههای برتر این استان در جشنواره شهید رجائی گفت: دستگاه هایی که بالاترین امتیاز را در شاخص های عمومی و شاخص های اختصاصی داشته اند و بهترین عملکرد را در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی کسب نموده اند، به عنوان دستگاه های برتر معرفی شده اند.
وی افزود: ارزیابی در شاخص های عمومی در قالب ٦ محور مهندسی نقش و ساختار دولت، دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری، مدیریت سرمایه انسانی، خدمات عمومی در فضای رقابتی، صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری و استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد، انجام گرفته است.
وفائی گفت: به منظور ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی این استان طی ٦ ماه گذشته، بیش از ٤٨دستگاه اجرایی در چارچوب شاخص های عمومی و اختصاصی ارزیابی شده اند.


http://www.tamin.ir/News/Item/31494/2/31494.html