بازدید دانش‌آموزان از شعبه ١٠ با حضور مدیرکل تامین‌‌اجتماعی غرب تهران بزرگ و مسئولان محلی چهاردانگه انجام شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دانش‌آموزان با حضور در واحدهای مختلف این شعبه از نزدیک با خدمات آشنا شدند.
مدیرکل تامین‌اجتماعی غرب تهران بزرگ در جریان این بازدید به فلسفه بیمه‌های اجتماعی و ضرورت ایجاد و بقای آن‌ها اشاره کرد و ضمن تشویق دانش آموزان برای آشنایی هرچه بیشتر با مفاهیم بیمه‌ای و تامین‌اجتماعی، گفت: از سال آینده بحث بیمه و تامین‌اجتماعی وارد کتب درسی خواهد شد تا سرمایه‌های کشور از همان ابتدای فراگیری سایر متون درسی، به این مهم نیز آشنا شوند.
ناهید حیدری افزود: این همایش دانش‌آموزی با توافق معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی و سازمان دانش‌آموزی کشور انجام می‌گیرد و از دانش‌آموزان دعوت می‌شود تا در قالب اردوهای دانش‌آموزی در محل شعب حضور یابند و از نزدیک با خدمات سازمان آشنا شوند و امیدواریم این‌گونه اردوها در میان مدارس نهادینه شود و نسل آینده به نقش مهم بیمه در زندگی خود پی ببرند.
در ادامه این بازدید، رئیس شعبه ١٠ تهران هدف از این بازدیدها را آشنایی نزدیک دانش‌آموزان و نسل جوان با خدمات بیمه‌ای و تامین‌اجتماعی سازمان و ترویج آن در سطح کشور عنوان کرد.
ابوالفضل هاشمی ضمن مهم خواندن این‌گونه بازدیدهای دانش آموزی گفت: امیدواریم بتوانیم تا آینده‌سازان کشور را هرچه بیشتر با مفاهیم بیمه‌ای و خدمات سازمان تامین‌اجتماعی آشنا سازیم و با گسترش هرچه بیشتر فرهنگ بیمه‌ای مانع بسیاری از مشکلات در آینده شویم.
دکتر مهدیلو رئیس سازمان دانش‌آموزی تهران نیز در این مراسم گفت: یکی از حقوق‌های شهروندی آشنایی با خدمات تامین‌اجتماعی است و قبل از این‌که رئیس جمهور، منشور حقوق شهروندی را اعلام کند، سازمان تامین‌اجتماعی این تفاهم‌نامه را با سازمان دانش‌آموزی منعقد کرده بود.
وی گفت: سازمان دانش‌آموزی در راستای گسترش و نهادینه شدن فرهنگ بیمه‌ای و تامین‌اجتماعی از هیچ‌ تلاشی فروگزاری نخواهد کرد و می‌کوشیم تا اردوهای دانش‌آموزی را به این سمت جهت دهیم.
مهدیلو افزود: در نسل جدید بسیاری از مطالب از طریق فرزندان در خانواده مطرح و آموزش داده می‌شود و از این رو با این‌گونه بازدیدها علاوه بر دانش‌آموزان، خانواده‌های آن‌ها نیز با مفاهیم تامین‌اجتماعی آشنا خواهند شد.



http://www.tamin.ir/News/Item/36763/2/36763.html