خطا! ورودی را کنترل کنید
خطا! ورودی را کنترل کنید
ورود خودکار ؟
اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
انجمن گفتگو استارتاپ و کار آفرینی
شما در حال مشاهده انجمن گفتگو استارتاپ های ایران هستید، این انجمن با هدف ایجاد بستر گفتگو پیرامون موضوعات حوزه کارآفرینی و کسب و کار های نوپا ایجاد شده است. با عضویت در این انجمن می توانید با اعضای اکوسیستم کارآفرینی کشور در ارتباط باشید.
این انجمن همچنین مرجع کاملی از شتاب دهنده ها، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری، استارتاپ ها، اسامی منتور ها، سرمایه گذاران و فعالان کارآفرینی کشور را گرداوری نموده است.
ما به شما این اطمینان را می دهیم که با جستجو در این انجمن بتوانید هر موضوعی را در رابطه با استارتاپ ها پیدا کنید. کارشناسان ما نیز بطور 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.
کارگاه آموزشی تجربه کاربری (UX) ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ تهران- خیابان امیرآباد شمالی- بالاتر از اتوبان جلال آلاحمد- پردیس فنی دانشگاه تهران مراجعه به وبسایت برگزار کننده نوآفرینان کارگاه آموزشی تجربه کاربری (UX) روز پنجشنبه ۱۷ اسفندماه ۱۳۹۶ از ساعت ۱۳ تا ۱۹ در تهران برگزار میشود. درباره رویداد: در سرتاسر دنیا شرکتهای بزرگ و کوچک در حال طراحی و عرضه محصولات جدید برای استفاده مشتریان خود هستند. هرکدام از ما هنگام استفاده از این محصولات و یا خرید از یک فروشگاه آنلاین تجربه منحصربهفردی داشتیم که در احساس رضایت و یا عدم رضایت ما از آن محصول نقش داشته است. هرچه با این محصولات و یا خدمات راحتتر ارتباط برقرار کنیم، امکان مراجعه ما به یک وبسایت و یا خرید دوباره از یک فروشگاه بیشتر میشود. برای اولین بار دکتر دونالد نورمن عبارت user experience یا همان تجربه کاربری را معرفی نمود و به اهمیت طراحی کاربر محور اشاره کرد. بر اساس نظریه او، تصمیمهای طراحی محصول و خدمات باید بر اساس نیازها و خواستههای کاربران پایهریزی شوند. اگر بخواهیم بهصورت عامیانهتر این مفهوم رو تعریف کنیم باید گفت: تجربه کاربری یعنی نگاه به کاربرد محصول از بیرون. یعنی از همان سمتی که مشتری به نحوه عملکرد محصول نگاه میکنند. یکی از فاکتورهایی که نقش بسزایی در موفقیت محصولات و خدمات دارد، تجربه کاربری مناسبی است که در اختیار کاربر گذاشته میشود. اگر کیفیت این تجربه بهاندازهای نباشد که کاربر را راضی نگاه دارد، در اولین فرصت که محصول یا خدمت مشابهی را با تجربه کاربری بهتری پیدا نماید حتی باوجود تعداد محدودتری کارکرد، به آن محصول مهاجرت میکند. تمرکز اصلی متخصصان تجربه کاربری، خلق تجربههای شیرینتر برای کاربران است. هدف این کارگاه آشنایی شرکتکنندگان با مفاهیم پایه و اصلی در تجربه کاربری، فرآیند کلی تجربه کاربری و جایگاه تجربه کاربری در توسعه کسبوکار و موفقیت آن است. سرفصلهای کارگاه: تجربه کاربری چیستارتباط تجربه کاربری و تجربه مشتریجنبههای تجربه کاربریبازگشت سرمایه بهواسطه طراحی مبتنی بر تجربه کاربریجایگاه تجربه کاربری در توسعه کسبوکارطراحی کاربر-محور در مقابل طراحی کسبوکار-محوررویکردهای فرآیندی تجربه کاربری (Agile UX, Lean UX, etc.)جایگاه تجربه کاربری در توسعه محصول و خدمتتیم تجربه کاربری و نقشهای آن ______________________________ ادامه در منبع : http://www.ictstartups.ir/fa/event/77056
مشاهده قوانین انجمن