خطا! ورودی را کنترل کنید
خطا! ورودی را کنترل کنید
ورود خودکار ؟
اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
انجمن گفتگو استارتاپ و کار آفرینی
شما در حال مشاهده انجمن گفتگو استارتاپ های ایران هستید، این انجمن با هدف ایجاد بستر گفتگو پیرامون موضوعات حوزه کارآفرینی و کسب و کار های نوپا ایجاد شده است. با عضویت در این انجمن می توانید با اعضای اکوسیستم کارآفرینی کشور در ارتباط باشید.
این انجمن همچنین مرجع کاملی از شتاب دهنده ها، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری، استارتاپ ها، اسامی منتور ها، سرمایه گذاران و فعالان کارآفرینی کشور را گرداوری نموده است.
ما به شما این اطمینان را می دهیم که با جستجو در این انجمن بتوانید هر موضوعی را در رابطه با استارتاپ ها پیدا کنید. کارشناسان ما نیز بطور 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.
در مقاله «بازاریابی درونگرا چیست؟» اشارهای به این موضوع کردیم که 4 گام اصلی بازاریابی درونگرا به این صورت میباشند: تبدیل جذب مخاطبتبدیل مخاطب به Leadتبدیل Lead به مشتری قطعیتبدیل مشتری به طرفدار در مرحلهی اول ما سعی میکنیم تا یک سری مخاطب را به وبسایت خود دعوت کنیم. اما خب نه هر مخاطبی! ما ترجیح میدهیم مخاطبی را جلب کنیم که احتمال بالاتری برای تبدیل او به Lead و سپس مشتریست. Lead، مخاطبی از وبسایت است که توانستهایم حداقل یک شماره تماس یا ایمیل از او بگیریم.بالاخره Buyer Persona چیست؟ Buyer Persona، آرمان شماست در مورد این که مشتری ایدهآل من چه شکلی خواهد بود؟ ویژگیهای شخصی او شامل چه مواردیست؟ رفتارهای بیرونی او چگونه است؟ چه اطلاعاتی راجع به او پیدا کنم؟ اطلاعات شما از این مشتری ایدهآل، میتواند شامل هر نوع اطلاعاتی باشد، شما باید ببینید که چه کسی احتمال بالاتری دارد که به مشتری شما تبدیل شود. مخاطب احتمالی خود را که میخواهید جذب کنید، توصیف کنید. شخصیت ضد خریدار راشناسایی کنید برخی از افراد هستند که جذب آنها به هیچ وجه کاربردی برای شما ندارند. مثال: مثلا یک آژانس مسافرتی هستید و اقدام به تولید محتوا در زمینهی توریسم میکنید. یکی از شخصیتهای ضد خرید شما کسانی هستند که صرفا برای کپی مطالب شما در بلاگ یا سایتشان به نزد شما میآیند. خب این افراد نمیتوانند در زمرهی مخاطبان مناسب شما در بازاریابی درونگرایتان باشند.Buyer Persona به چه دردی میخورد؟ خب گفتیم که مرحله اول بازاریابی درونگرا جذب مخاطب است. این مخاطب را به روشهای مختلفی جذب میکنید، مثلا سئو، بازاریابی رسانههای اجتماعی و… وقتی که شما مشتری ایدهآل خود را توصیف کردید، حالا با هدفمندی بیشتری میتوانید فرآیندهای مختلف دیجیتال مارکتینگ خود و به خصوص مرحلهی اول بازاریابی درونگرا را برنامهریزی کنید. مثلا: کلمات کلیدی خود را در سئو انتخاب کنید.پستهای مرتبط تر و هدفمندتری را در شبکههای اجتماعی منتشر کنید.کمپینهای هدفمندتری را راه اندازی کنید.تبلیغات بنری مناسبتری انجام دهید (مثلا بررسی میکنید که طبق توصیف شما در Buyer Persona، مخاطب شما در سایت زومیت و دیجیاتو بیشتر سر و کله می زند یا مثلا کجارو و…)ایمیلهای هدفمندتری به Leadها خواهید فرستاد.و… Buyer Persona یا شخصیت خریدار چیست؟ - شبکه مدیران Modir TV
مشاهده قوانین انجمن