مدیر کل تامین اجتماعی گلستان با تاکید بر اینکه کارفرمایان سهیم و شریک تامین اجتماعی هستند، گفت : این سازمان در ردیف بودجه دولتی هیچ سهمی ندارد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی اصغر نیک نیا در یازدهمین جشنواره کارفرمایان برتر گلستان اظهار داشت: تجربه نشان داده که کشورهایی که منابع ندارند ولی همت و اراده دارند موفق هستند از اینرو ما با داشتن منابع عظیم با تلاش و کوشش و برنامه ریزی همراه با مدیریت درست و علمی می توانیم به اهداف و پیشرفت دست یابیم.
وی با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری مبنی بر سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در ادامه اظهار داشت: نامگذاری سال رسالت ما را دو چندان نموده است و این فرصت را برایمان فراهم کرد که با تلاش و کوشش بی وقفه منویات مقام معظم رهبری را به عمل برسانیم.
نیک نیا گفت: داشته ها و سرمایه های این سازمان متعلق به کارفرمایان و بیمه شدگانی است که برای ایجاد شغل در جامعه سرمایه گذاری می کنند و عامل تاثیر گذار در توسعه رونق اقتصادی هستند و در نتیجه فرصت خدمات دهی این سازمان را برای جامعه فراهم می کنند.
مدیر کل تامین اجتماعی گلستان با تاکید بر اینکه کارفرمایان مبنای تلاششان رونق اقتصادی است، اظهار داشت: امروز به کمک کارفرمایان کارآفرین بیش از ٤٥ هزار کارگاه در سطح استان فعال است و بیش از ۱۶۱ هزار و ۴۹۶ نیروی انسانی در تلاش هستند و ۹۵ درصد کار فرمایان ضوابط را رعایت و اعلام لیست می کنند و این یه مفهوم وجود ارتباط مشارکتی قوی بین کار فرمایان و سازمان تامین اجتماعی استان است.
وی با بیان اینکه ۳۹ درصد از جمعیت استان گلستان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند،افزود: تحت پوشش بودن افراد همراه با ایجاد رضایتمندی به نوعی تقویت جامعه است.
نیک نیا در ادامه گفت: سازمان تامین اجتماعی برای رفاه حال کارفرمایان و بیمه شدگان بخش ارتباط الکترونیکی را توسعه و فرصت اعلام درخواستها و اعلام لیست بیمه شدگان و صدور دفترچه های درمانی را غیر حضوری فراهم نموده است و از سویی با افتتاح شعبه های اقماری در شهرستانهای استان و کارگزاری در گرگان و گنبد تلاش کردیم از رفت و آمدها جلوگیری و کاهش هزینه برای بیمه شدگان را فراهم سازیم.
مدیر کل تامین اجتماعی گلستان با ذکر اینکه تامین اجتماعی یک سازمان بین نسلی است، افزود: وضعیت فعلی سازمان از سرمایه گذاریهای گذشتگان و بازنشستگان است و امروز برای تداوم این چرخه و صیانت از حقوق بیمه شدگان و شرکا باید همه تلاش کنیم که با تقویت آموزش و بکارگیری نیروهای آموزش دیده به همراه شناخت از ضوابط سازمان تامین اجتماعی، این سازمان را کمک کنیم تا چرخه تولید استان بیش از پیش بچرخد و شاهد رشد و ارتقاء تولید در استان باشیم.


http://www.tamin.ir/News/Item/34775/2/34775.html