مدیر کل تامین اجتماعی اصفهان کار در سازمان تأمین اجتماعی را بسیار مقدس برشمرد و گفت: باید با همدلی، هم اندیشی و رفاق و صمیمیت، در جهت حفظ آرامش و جامعه هدف، همگام و هم سو باشیم.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، محمد گورابی در دیدار با اعضای شورای اسلامی کار استان اصفهان به مناسبت هفته تامین اجتماعی، با بیان اینکه بیش از ٤٢ میلیون نفر از جمعیت کل کشور و در استان اصفهان بیش از ٦٥ درصد جمعیت، تحت پوشش تامین اجتماعی هستند، اظهار داشت: با برقراری ارتباط دو سویه با مجامع کارگری و کارفرمایی و استفاده از خرد جمعی می توان شرایط را به گونه ای مدیریت کرد تا علاوه بر در نظر گرفتن ضوابط و مقررات جاری سازمان و رسیدن به اهداف کلان آن، رضایتمندی جامعه هدف که متشکل از بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان محترم است را نیز به دست آورد.
وی به اهمیت نوع برخورد و ارتباط مجموعه تامین اجتماعی، با مخاطبین سازمان، اشاره کرد و گفت: رفتارها و کارکردها باید شایسته مخاطبین سازمان باشد.
رئیس شورای اسلامی کار استان اصفهان نیز در این دیدار، ضمن تشریح وضعیت اشتغال استان و نرخ بیکاری، درخصوص وضعیت هیأت های تشخیص مطالبات، حل اختلاف و مشاغل سخت و زیان آور مطالبی بیان نمود و افزود: با توجه به موقعیت استان اصفهان، مسائل کارگری از اهمیت خاص و ویژه ای برخوردار است و لازم است مسئولین به این موضوع نگاه ویژه ای داشته باشند. معینی ضمن تبریک انتصاب شایسته محمد گورابی به سمت مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان، درخواست تعامل دو سویه و ایجاد فضای گفتمان به منظور حل بحران های کارگری و مسائل مرتبط شد.


http://www.tamin.ir/News/Item/44774/2/44774.html