هزینه تعهدات بیمه ای کوتاه و بلند مدت تامین اجتماعی گلستان تا پایان آذر ماه امسال نسبت به مدت مذکور سال گذشته به میزان ٢١ درصد رشد داشته است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مدیر کل تامین اجتماعی گلستان با بیان مطلب فوق گفت: هزینه تعهدات بیمه ای کوتاه و بلند مدت تامین اجتماعی این استان تا پایان آذرماه امسال به ٣ هزار و ٤٣٠ میلیارد ریال رسید.
نیک نیا خاطرنشان کرد: تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری نیز تا پایان آذرماه امسال به ٣ هزار و ٨٩٧ نفر رسید که این تعداد حدود ٦/ ١ درصد کل بیمه شدگان این استان را شامل می شود.
وی عنوان کرد: جمعیت تحت پوشش تامین اجتماعی گلستان با رشد ٢/ ٠ درصدی تاپایان آذر سال جاری به تعداد ٧٣٩ هزار و ٣٥٠ نفر رسید.
وی تصریح کرد: در سال جاری نسبت پشتیبانی که از تقسیم تعداد بیمه شدگان اصلی به پرونده مستمری بگیران بدست می آید برابر با ٧ است یعنی به ازای هر مستمری بگیر تعداد ٧نفر بیمه پرداز وجود دارد که در مقایسه با متوسط کشوری این نسبت در استان یک درصد بالاتر است.
مدیر کل تامین اجتماعی گلستان یادآور شد: سهم بازماندگان و از کار افتادگان از کل مستمری بگیران در این استان به ترتیب برابر ٨و ٣٣ درصد است.


http://www.tamin.ir/News/Item/36275/2/36275.html