مدیر کل تامین اجتماعی گیلان گفت: این اداره کل با پرداخت ماهانه ١٤٠٠ میلیارد ریال تعهدات در بخش بیمه ای در مسیر افزایش رضایتمندی بیمه شدگان و مستمری بگیران تلاش می کند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، جمیل حق پرست در نشست خبری به مناسبت دهه مبارک فجر، اخذ مجوز ایجاد تامین اجتماعی شعبه سنگر، افتتاح شعبه سوم رشت و کارگزاری پنجم استان در هفته تامین اجتماعی، برپایی دوره های رابطین بیمه ای شرکتها و کارخانجات و نشستهای دوره ای با تشکلها، مجامع و کانونهای بازنشستگی، کارفرمایی و کارگری در راستای تقویت تعاملات را از مهمترین اقدامات این سازمان در استان گیلان عنوان کرد.
وی گفت: اجرای طرح اردوهای گردشگری دانش آموزان با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ بیمه ای در اقشار نوجوان جامعه، اجرای طرح اختصاص شماره های بیمه های اجتماعی به مشمولین، طرح بخشودگی جرائم بدهی کارفرمایان و اعزام بازنشستگان به مسابقات المپیاد ورزشی از دیگر فعالیت های تامین اجتماعی در استان گیلان است.
حق پرست همچنین از افتتاح ساختمان جدید شعبه بندر کیاشهر و کلنگ زنی پروژه احداث ساختمان جدید شعبه بندر انزلی و خرید زمین برای ساختمان شعبه یک رشت خبر داد.
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان خاطر نشان ساخت: درحال حاضر قریب به ٣٩٥ هزار بیمه شده اصلی و افزون بر ١٠٧ هزار مستمری بگیر و ٨٠٠٠ مقرری بگیر بیمه بیکاری تحت پوشش تامین اجتماعی گیلان هستند که تا آذرماه سالجاری بیش از ٣٠٩ میلیارد تعهدات کوتاه مدت و ١١هزار و ٤٠٠ میلیارد ریال تعهدات بلندمدت به آنان پرداخت شده است.


http://www.tamin.ir/News/Item/36739/2/36739.html