نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی با بیان این که بخش مهمی از پشتوانه های بقای انقلاب اسلامی تامین اجتماعی است، گفت: سازمان تامین اجتماعی به بقا و سرافرازی انقلاب خدمت می کند و جایگاه مهمی در آرامش اجتماعی دارد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی دردیداربامدیرکل خراسان شمالی ،به پیشرفت حوزه بهداشت و درمان ایران طی سال های انقلاب اشاره کرد وگفت: در دوران انقلاب شاهد کاهش مرگ میر بر اثر بیماری ها در کشور هستیم و این مهم نشان دهنده رشد و پیشرفت بهداشت و درمان درکشور است.
وی افزود: دراین زمینه سازمان تامین اجتماعی نیز در بحث بهداشت و درمان گام های بلند و خوبی برداشته است.
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی سازمان تامین اجتماعی را سازمانی وسیع و گسترده دانست وبر حفظ استقلال این سازمان تاکید کرد.
وی با بیان این که تامین اجتماعی جایگاه مهمی در آرامش اجتماعی جامعه دارد،گفت: تامین اجتماعی امنیت اجتماعی را تضمین می کند.
محمدعلی عباس زاده وحید مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی نیز دردیداربانماینده ولی فقیه درخراسان شمالی با اشاره به تعهدات بلندمدت وکوتاه مدت تامین اجتماعی گفت:سازمان تامین اجتماعی خدمت به نیروی مولد وآسیب پذیر جامعه رابرعهده دارد.
مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی باتبریک ایام الله دهه مبارک فجر به تحت پوشش بودن بیش از ٥٠ درصد جمعیت کشور از خدمات تامین اجتماعی اشاره کرد وگفت: سازمان تامین اجتماعی سازمانی است از هیچ منبع دولتی برخوردار نیست و تمام منابع آن از محل حق بیمه بیمه شدگان ازجمله کارگران و کارفرمایان تامین می شود.



http://www.tamin.ir/News/Item/55439/2/55439.html