مدیر کل تأمین اجتماعی استان خوزستان از مجتمع کشت و صنعت گلستان دزفول بازدید و با کارگران و کارفرمای این مجتمع تولیدی دیدار و گفتگو کرد
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی ،محمود یارعلیزاده مدیر کل تأمین اجتماعی خوزستان دربازدیدازمجتمع کشت وصنعت گلستان دزفول با تأکید بر نقش و جایگاه تولید و اشتغال بویژه در حوزه اقتصاد مقاومتی گفت: سازمان تأمین اجتماعی همواره سعی نموده است تا در راستای سیاستها و اهداف بلند مدت خود در کنار شرکای اجتماعی این سازمان بعنوان تکیه گاهی برای امنیت تولید و آرامش نیروهای مولد کشور باشد .
یارعلیزاده با تقدیر از کارفرمایانی که نسبت به ادای حق و حقوق کارگران خود اهتمام دارند، تصریح کرد: سازمان تأمین اجتماعی همواره سعی نموده است تا در ایجاد همبستگی اقتصادی و اجتماعی میان کارگران و کارفرمایان و توازن در توسعه عدالت و امنیت اجتماعی گام بردارد و تقویت تعامل میان سازمان و شرکای اجتماعی موجب رضایتمندی و ارتقاء سطح کارکردی نهادهای کارگری و کارفرمائی را در پی خواهد داشت.
مدیرعامل مجتمع کشت و صنعت گلستان دزفول نیزدراین دیدار با اشاره به اینکه برای ایجاد تولید و اشتغال نیازمند همدلی و همراهی تمامی سازمان های ذی ربط در امر تسهیل در حوزه اشتغال هستیم گفت: این مجتمع با اتکا به نیروی کارآمد ، متخصص و جوان کشور توانسته است به طور مستقیم برای ٥٣٠ نفر شغل ایجاد کند و در حال حاضر بخش عمده ای از تولید روغن های خوراکی کشور را با نامهای تجاری الکا و ساعی بر عهده دارد.
عبدالرحیم گلستانی با اشاره به طرح های توسعه ای این مجتمع اذعان داشت قطعاً حمایت ها و تلاش های بسیاری بعمل آمده است تا بتوانیم نیازهای جامعه ایران اسلامی را مرتفع نمائیم .
مدیر عامل مجتمع کشت و صنعت گلستان دزفول همچنین از همکاری صمیمانه مدیران و کارکنان شعب یک و دو دزفول با این مجتمع تقدیر و تشکر کرد.

http://www.tamin.ir/News/Item/55665/2/55665.html