مدیر کل تأمین اجتماعی استان خوزستان با حضور در شهرستان دزفول در منزل شهیدان عالم زاده ، جهانی نیا ، خادم پور و سعادت نیا با فرزندان شهدای شاغل در تأمین اجتماعی دیدار و گفتگو کرد
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی ، محمود یارعلیزاده ادای دین به ساحت مقدس شهیدان انقلاب اسلامی و تکریم خانواده و فرزندان گرانقدر ایشان را وظیفه تمامی مدیران ومسئولین دانست وگفت: وظیفه خود میدانم که برای عرض ادب و احترام به ساحت خانواده معظم شهدا حضور یابم که اگردر کشورو نظام جمهوری اسلامی ،امنیت وجود دارد مرهون خون پاک شهیدان است و امروز فرزندان شهدا در سنگر خدمت به مردم ایفای نقش می کنند.
در این دیدار مسئول امور ایثارگران تأمین اجتماعی خوزستان نیز با بیان اینکه در استان خوزستان ١٩٢ نفر خانواده شهدا و ایثارگران مشغول بکار می باشند، اهتمام تأمین اجتماعی برای بکارگیری خانواده شاهد و ایثارگر را قابل تقدیر دانست و تصریح کرد: این اراده در مدیران تأمین اجتماعی وجود دارد که قدردان ایثار و رشادت های شهیدان باشند.
نعمت اله فرزام نیا با ذکر خاطراتی از شهیدان و رزمندگان دفاع مقدس ، یاد و خاطره فرمانده رشید اسلام سردار شهید علی هاشمی را گرامی داشت. در این مراسم لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود به همکاران فرزند شهدا اهداء شد.


http://www.tamin.ir/News/Item/55739/2/55739.html