سومین جلسه شورای اداری عام اداره کل تأمین اجتماعی استان خوزستان با حضور مدیر کل ، مدیر درمان ، مدیر کل سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت و رؤسای واحدهای تابعه تأمین اجتماعی خوزستان برگزار شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی ،محمود یارعلیزاده مدیر کل تأمین اجتماعی خوزستان با تأکید بر ضرورت و اهمیت نقش تعیین کننده رؤسای شعب و کارشناسان ستادی در ارائه هرچه بهتر خدمات گسترده و توام با حمایت از فضای کسب و کار ، تولید و اشتغال تصریح کرد : انجام کارهای تیمی و تصمیم گیری های گروهی می تواند یکی از عوامل موفقیت آمیز در انجام و اجرای برنامه سازمانی باشد.
یارعلیزاده به تبیین فرصت ها ی ،متنوع و طبیعی ، اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی این استان و ضرورت دقت نظر روسای واحدهای تابعه اشاره و گفت : خوزستان با ٣٧ شعبه ، ٧ شعبه اقماری و ١٤ دفتر رسمی کارگزاری به ٦٠ درصد از مردم خوزستان که تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند خدمات ارائه می دهد.
در ادامه مدیر کل سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) با بیان جایگاه و نقش تعاملی این سامانه در رابطه میان قوای قضائیه و مقننه تصریح کرد :هدف از تشکیل سامد تسهیل امور مردم و ایجاد رضایت آنها از خدمات دولت است .
حمید لویمی با قدردانی از عملکرد مثبت و پاسخگویی مناسب تأمین اجتماعی خوزستان به مخاطبان گفت: مشکلات اقتصادی یکی از عواملی است که باعث کندی روند تولید و اشتغال گردیده و امیدواریم فضایی ایجاد شود تا فعالان اقتصادی بتوانند در این عرصه به اشتغال کمک کنند ، ضمن آنکه تأمین اجتماعی نیز در طول این مدت حمایت های خوبی از کار فرمایان داشته است.



http://www.tamin.ir/News/Item/57161/2/57161.html