مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی با بیان این که آشنایی بیشتر دانش آموزان با خدمات تامین اجتماعی، تحولات گسترده ای در تامین اجتماعی رقم می زند، گفت: این مهم باعث ترویج فرهنگ بیمه ای و گسترش پوشش بیمه ای در جامعه می شود
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، محمدعلی عباس زاده وحید مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی دردیداربا مدیر سازمان دانش آموزی این استان به تفاهم نامه سازمان تامین اجتماعی با سازمان دانش آموزی اشاره کرد وگفت: این تفاهم نامه به منظور آگاهی و آشنایی بیشتر دانش آموزان در سطح کشور با مفاهیم بیمه تامین اجتماعی منعقد شده است.
وی افزود: براساس این تفاهم نامه دانش آموزان مدارس برای آشنایی بیشتر با مفاهیم و خدمات بیمه ای طی بازدیدهای دوره ای در طی سال از شعب تامین اجتماعی از نزدیک با مزایای بیمه تامین اجتماعی درزندگی آشنا می شوند.
عباس زاده گفت: به همین منظور اداره کل تامین اجتماعی خراسان شمالی نیز طی سال جاری تاکنون به همراه کارشناسان بیمه ای در مدارس استان حضور یافتند و دانش آموزان را با خدمات بیمه ای آشنا کردند.
وی افزود: در قالب این تفاهم نامه در راستای تشویق و ترغیب بیشتر دانش آموزان مسابقات فرهنگی
برگزار وهدایایی به دانش آموزان اهدا شد.
وی بیان کرد: همچنین هماهنگی لازم برای بازدید دانش آموزان مدارس استان از شعب تامین اجتماعی انجام شده بود و طی بازدیدها بسته های فرهنگی به دانش آموزان اهدا شد.
مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی بر ضرورت آگاهی و شناخت دانش آموزان با مفاهیم و خدمات تامین اجتماعی در زندگی روزمره و آینده آنان تاکید کرد وافزود: شناخت و آشنایی بیشتر دانش آموزان از همان بدو زندگی منجر به زندگی توام با آرامش، رفاه وامنیت اجتماعی خواهد شد.
عباس زاده به خدمات تامین اجتماعی از جمله از کارافتادگی، مستمری بگیر، بیکاری و... اشاره کرد وافزود:برهمین اساس آشنایی بیشتر دانش آموزان با خدمات تامین اجتماعی، تحولات گسترده ای در تامین اجتماعی رقم می زند و باعث ثبات اجتماعی و ترویج فرهنگ بیمه ای و گسترش پوشش بیمه ای و درنهایت منجر توسعه و آبادانی کشورمی شود.
مدیرسازمان دانش آموزی خراسان شمالی نیز با قدردانی از تفاهم نامه سازمان تامین اجتماعی با سازمان دانش آموزانی ، گفت: قطعا بازدیدها از سوی دانش آموزان منجر به آشنایی بیشتر دانش آموزان با خدمات و فعالیت های گسترده تامین اجتماعی خواهد شد.
مجیدمصباح، با بیان این که آینده نگری از مهمترین نتایج آموزش و پرورش است، گفت: براین اساس بهره مندی از خدمات تامین اجتماعی یکی از مصادیق آینده نگری است که بایستی از ابتدای در بین نسل نوجوان و جوانان پرداخته شود.
وی همچنین از آمادگی سازمان دانش آموزی این استان به منظور آشنایی بیشتر دانش آموزان با فرایند طرح تحول در تامین اجتماعی از سوی کارشناسان بیمه ای در مدارس خبرداد.


http://www.tamin.ir/News/Item/55883/2/55883.html