خطا! ورودی را کنترل کنید
خطا! ورودی را کنترل کنید
ورود خودکار ؟
اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
انجمن گفتگو استارتاپ و کار آفرینی
شما در حال مشاهده انجمن گفتگو استارتاپ های ایران هستید، این انجمن با هدف ایجاد بستر گفتگو پیرامون موضوعات حوزه کارآفرینی و کسب و کار های نوپا ایجاد شده است. با عضویت در این انجمن می توانید با اعضای اکوسیستم کارآفرینی کشور در ارتباط باشید.
این انجمن همچنین مرجع کاملی از شتاب دهنده ها، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری، استارتاپ ها، اسامی منتور ها، سرمایه گذاران و فعالان کارآفرینی کشور را گرداوری نموده است.
ما به شما این اطمینان را می دهیم که با جستجو در این انجمن بتوانید هر موضوعی را در رابطه با استارتاپ ها پیدا کنید. کارشناسان ما نیز بطور 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.
به لطف شبکه های اجتماعی کلمات زیادی در چندین سال اخیر به دیکشنری اضافه شده، ولی تعداد کمی از این کلمات به صورت گسترده استفاده می شود و به عنوان ” هشتگ ” مورد قبول واقع شده است. با اینکه علامت هشتگ (Hashtag) توسط توییتر (Twitter) معروف شد، در حال حاضر تقریبا در همه شبکه های اجتماعی معروف، مثل فیس بوک (Facebook) و اینستاگرام (Instagram) استفاده می شود. هشتگ (Hashtag) به زبان خیلی ساده یعنی کلمه کلیدی یک عبارت، که بدون فاصله با یک علامت (#) در جلوی کلمه نوشته می شود. مثلا #inboundChat و #ChocolateLovers هر دو هشتگ هستند. شما می توانید در هرجایی از پست های شبکه های اجتماعی از هشتگ ها استفاده کنید. این هشتگ ها (Hashtag) بحث های عمومی از کاربرهای متفاوت را، در جریانی از مکالمات قرار می دهد تا شما بتوانید با جست و جوی هشتگ (#) و کلیک روی آنها، مکالمات را پیگیری کنید، یا با استفاده از ابزارهای نظارت خارج از شبکه های اجتماعی این کار را انجام دهید. به این نکته توجه کنید که برای اینکه بخواهید پستی که با هشتگ گذاشتید در نتایج جست و جوی هشتگ مربوطه نمایش داده شود، باید پست را به صورت عمومی (public) منتشر کنید. اگر از هشتگ ها (Hashtag) به درستی استفاده شود، یک راه عالی برای بیشتر دیده شدن پست ها و افزایش مشارکت برای کاربران و برندهاست، از این طریق افراد می توانند به کاربران مفاهیم و نشانه هایی برای یادآوری بدهند، عکس ها و متن ها را کنارهم جمع کنند و به صورت آنی گروهی از مردم را که در مورد یک مسئله خاص هم فکر هستند را به روز کنند. هشتگ ها برای متحد کردن بحث ها در مواردی شبیه موارد زیر استفاده می شوندرویدادها و کنفرانس ها مثل، #INBOUND16 یا #SB50فجایع و شرایط اضطراری مثل، #JeSuisCharlie یا #PrayForHaitiتعطیلات یا جشن ها مثل، #WorldNutellaDay یا #OneHaleOfAWeddingمباحث مورد علاقه همه عموم مثل، #WinterWonderland یا #ChocolateLoversهشتگ های معروف مثل، #tbt یا #MotivationMonday نکته کلیدی استفاده از هشتگ (Hashstag)، استفاده به موقع، به اندازه آن است. استفاده خیلی زیاد از هشتگ ها باعث گیج شدن و خسته شدن مخاطب می شود و آزار دهنده است. منبع: آرت کلیک https://isfahanplus.ir/%d9%87%d8%b4%...c%d9%85%d8%9f/
مشاهده قوانین انجمن