انجمن گفتگو استارتاپ های ایران به نقل از تی نیوز :

شبکه های اجتماعی تاثیر فوق العاده زیادی روی رشد تجارت الکترونیک دارند. مهم این است که برندها بهترین روش متناسب با کار خود را پیدا کنند. حضور پیدا کردن در شبکه های اجتماعی و تلاش برای جذب فالوئر، به منظور علاقه مند کردن مردم به یک تجارت الکترونیک کافی نیست. طبق تحقیقات انجام شده توسط Compass متوسط نرخ تبدیل کاربر رسانه های اجتماعی به مشتری برند بسیار ضعیف است. اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم، فروشگاه هایی که دارای ۵ هزار فالوئر یا بیشتر هستند، نرخ تبدیل شان به تفکیک شبکه های اجتماعی به شکل زیر است: -فیس بوک: ۹ تا ۲۳درصد -توییتر: ۹ تا ۲۷درصد -اینستاگرام: ۹ تا ۳۲درصد اندرو مولز (Andrew Molz)، یک متخصص در زمینه تجارت الکترونیک است. او با استفاده از فروشگاه ساز شاپیفای (Shopify) یک وب سایت طراحی کرده و تنها با استفاده از شبکه های اجتماعی توانسته میزان فروش خود را به ۲.۲ میلیون دلار برساند. او تا به حال با استارت آپ های زیادی همکاری کرده و تجربیات زیادی در این زمینه دارد. در ادامه این مقاله به نقل از زومیت به بررسی چهار استراتژی او برای رشد در شبکه های اجتماعی می پردازیم. ۱- شبکه ...
______________________________
ادامه در منبع : https://tnews.ir/news/06cc96316776.h...1%db%8c%d9%82/