ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1
  1. #1
    تاریخ عضویت
    2017/09/11
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    4,254
    135
    ناظم سایت

    ۷ استراتژی بازاریابی محتوای موفق برای کسب‌وکارها



    کسب‌وکارهای نوپا یا حتی قدیمی برای سیستم‌های بازاریابی خود از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند. روش‌هایی که در دنیای آنلاین و آفلاین ردپاهای آنها را می‌تواند دید و لمس کرد. روش‌هایی که با اهداف مختلف می‌توان به آنها نگاه انداخت. یکی از این روش‌های استفاده از روش‌های بازاریابی محتواست. روشی نسبتا جدید. به همین بهانه روش‌های انلاینی که از آنها می‌توان برای رسیدن به موفقیت استفاده کرد را در ادامه بررسی می‌کنیم.
    ۱. جستجوی پولی

    هر کسی که تا به حال سایتی راه انداخته باشد می‌داند که بعد از ساختنش، سخت‌ترین کار آوردن ترافیک است. مگر اینکه شبکه‌ای از همکاران داشته باشید که ترافیک به سایت شما هدایت کنند یا یک لیست اشتراک ایمیل از افراد علاقه‌مند آماده داشته باشید.
    سریعترین راه برای آوردن ترافیک استفاده از جستجوی پولی یا کلیک پولی است. در عرض ۱۰ دقیقه می‌توانید ترافیک باکیفیتی از کلمات کلیدی انتخابی‌تان دریافت کنید.
    ولی ترافیک فوری به معنی درآمد فوری نیست. لازم است تجربه‌ی خوبی برای بازدیدکننده فراهم کنید و کمک کنید او تصمیم خرید را بگیرد.
    ۲. بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO)

    رسیدن به صفحه‌ی اول نتایج جستجو به خصوص برای کلمات پررقابت کار خیلی سختی است. ولی این کار ارزشش را دارد چون وقتی به آنجا برسید دیگر ترافیک خودبه‌خود و رایگان وارد می‌شود.
    مهم است که کار روی سئو را هرچه زودتر شروع کنید – حتی همزمان با ساخت سایت – چون رسیدن به صفحه‌ی اول زمان می‌برد. حتی اگر وقت زیادی برای کار سئو ندارید دست‌کم کار عادی‌تان را بر اساس اصول سئو انجام دهید.
    ساختاری که گشتن در سایت را راحت کند و محتوای متمرکز بر کلمات کلیدی نه فقط برای جستجوگرها که برای بازدیدکننده هم مفید است. افزودن یکی دو صفحه‌ی بهینه شده در هفته یا هر روز هم به این کار کمک می‌کند.
    ۳. بازاریابی محتوایی

    تقریبا هر کاری برای ترویج و تبلیغ آنلاین کسب‌وکارتان انجام دهید شامل ایجاد محتوا هم می‌شود، و معمول‌ترین نوع آن هم نوشتن محتوا است. گذاشتن مطلب همچنان در هر شرایطی جواب خواهد داد چون مردم دوست دارند اطلاعات و راهکار برای مشکلاتشان پیدا کنند. اگر با این نگاه مطالب را بنویسید، همزمان برای کسب‌وکارتان دارایی هم ایجاد می‌کنید. و از نوشتن نترسید، با تمرین بهتر خواهید شد.
    چند راه برای اینکه شروع کنید: وبلاگ‌نویس مهمان شوید، در سایت‌های مرتبط مرتبا بنویسید، و با صاحبان وبسایت‌های هم‌شاخه تبادل مطلب کنید.
    ۴. وبلاگ‌نویسی

    وبلاگ‌نویسی کمک می‌کند به عنوان یک متخصص کسب اعتبار کنید. با مرتب نوشتن درباره موضوع مشخصی می‌توانید تبدیل به یک مرجع و ایده‌پرداز آن موضوع شوید.
    مرتبا محتوای با کیفیت منتشر کنید. از خوانندگان بخواهید نظراتشان را بگویند و جمعی از خوانندگان همیشگی جمع کنید. بازخورد و مشارکت آنها هم بسیار ارزشمند و پر از راهنمایی است.
    وبلاگ‌نویسی اغلب به فرصت‌های دیگری مثل دعوت به سخنرانی و همکاری هم منجر می‌شود.
    ۵. بازاریابی ایمیلی

    بازاریابی ایمیلی هم زنده و فعال است. معمول‌ترین روش آن هم انتشار خبرنامه ایمیلی است. کلید کار هم ساختن رابطه و مفید بودن برای مخاطب است.
    بعد از آن کاسبی خودش جور می‌شود. انتشار خبرنامه راهی برای ارائه‌ی ارزش به خوانندگان است. و وقتی اعتمادشان جلب شد در همان خبرنامه محصولاتی را معرفی و توصیه می‌کنید؛ به این شکل آن را محتوای تکمیلی خواهند دید نه تبلیغات فشاری.
    ایمیل می‌تواند هم منبع جاری ترافیک باشد و هم روش خوبی برای اطلاع‌رسانی درباره‌ی چیزی مثل یک رویداد یا همایش.
    ۶. خوراک RSS

    بازدیدکننده‌های وبسایت خیلی وقت‌ها نگران هرزنامه و ایمیل‌های بی‌مصرفی هستند که اگر ایمیل‌شان را بدهند دریافت خواهند کرد، و برای همین این روزها حتی وقتی که ارزشی ارائه می‌دهید در دادن ایمیل‌شان تردید می‌کنند.
    راه حل این مشکل RSS است. با این روش خوانندگان می‌توانند محتوای جدید شما را بدون دادن هیچ اطلاعات تماسی دریافت کنند. کنترل در دست آنها است. محتوا را به زور به آنها ندهید، بگذارید خودشان آن را دریافت کنند.
    ۷. پادکست

    پادکست هم از فناوری RSS بهره می‌برد اما امکان خودکارسازی دریافت و دانلود محتوا روی هر وسیله و پخش‌کننده‌ای را فراهم می‌کند. مزیتش آن است که مخاطب می‌تواند محتوا را با خود حمل کند و هر جا و هر وقت که خواست آن را مصرف کند. و به عنوان بازاریاب می‌توانید پیام‌تان را در قالب چندرسانه‌ای موثرتر منتقل کنید.
    نتیجه گیری

    شاید ندانید که از کجا باید شروع کنید. شروع همه‌ی این راهبردها یک‌جا کمی زیاد است. دو یا سه راهبرد متنوع را انتخاب کنید و جلو بروید. تکیه کردن بر تنها یک راهبرد هم شاید در درازمدت جالب نباشد.
    و مهم است که ترافیک را فقط از یک منبع دریافت نکنید. همه‌ی تخم‌مرغ‌هایتان را در یک سبد نگذارید.



    https://www.clickyab.com/blog/%db%b7...1%d8%a7%db%8c/
+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوعات مشابه

  1. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2017/11/08, 10:19
  2. استارتاپ فاروم : کارگاه تولید محتوا برای کسب‌وکار
    توسط Free در انجمن خبرخوان رویداد ها
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2017/10/28, 08:17
  3. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2017/10/26, 10:35
  4. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2017/10/12, 11:43

مجوز های ارسال و ویرایش