وکسین تِک یک استارتاپ ایرانی در زمینه طراحی و تولید تجهیزات هوشمندسازی ساختمان بر اساس اینترنت اشیا است. لوکسین تک در تلاش است با پایین آوردن هزینه های هوشمند سازی ساختمان، و رفع موانع نصب، هم وطنان بیشتری را قادر به بهره برداری از مزایای یک خانه هوشمند کند. لوکسین توسط متخصصین ایرانی و با در نظر گرفتن ویژگی های ساختمان سازی ایرانی طراحی شده است. انواع روش های کنترلی نیز با واسط کاربری فارسی و با در نظر گرفتن ابزارهای مورد استفاده ایرانیان طراحی شده است. خانه هوشمند ایرانی برای استفاده کاربران ایرانی.
با لوکسین به آینده متصل شوید …

الگوریتم یادگیری لوکسین به صورت خودکار با زندگی شما انطباق پیدا می کند. تنها کافیست برای یک مدت از آن استفاده کنید تا با عادت های روزمره شما آشنا شود.
ما معتقدیم که یک خانه هوشمند تا زمانی که نتواند خود را مطابق با زندگی ساکنان خود بهینه سازد، هنوز هوشمند نیست.
خانه هوشمند شما باید با زندگی شما هماهنگ باشد تا بتواند به آسایش شما افزوده و در کاهش هزینه ها به شما کمک کند.

تمامی دستگاه های متصل به سیستم لوکسین با هاب در ارتباط هستند. گوشی شما، ریموت کنترلر لوکسین و سایر مراکز کنترلی دستورات کاربر را به هاب می فرستند. هاب نیز این فرامین را به سایر فعالسازهای سیستم مخابره می کند. هاب لوکسین مغز متفکر خانه هوشمند شماست.


اپ موبایل ما روش اصلی ارتباط شما با خانه هوشمندتان است. شما می توانید خطوط روشنایی را روشن و خاموش کنید. برای کنترل راحت تر آنها را گروه بندی کرده و به صورت گروهی روشن و خاموش کنید، سناریوهای روشنایی تعریف کرده و برنامه های زمان بندی را اعمال کنید. این اپ به شما این امکان را می دهد که به سادگی دستگاه جدیدی را به سیستم لوکسین خود اضافه کنید.
این اپ برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی و همچنین دستگاه های اپل، با واسط کاربری فارسی در دسترس است.





خانه هوشمند لوکسین