مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی برتعامل و همکاری بیش از پیش تامین اجتماعی با مجموعه شهرداری تاکید کرد وگفت: توسعه و آبادانی و آرامش ورفاه اجتماعی درتعامل و همکاری میسر می شود.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی ،محمدعلی عباس زاده وحید مدیرکل تامین اجتماعی استان خراسان شمالی دردیدارباشهرداربجنورد برتعامل و همکاری بیش از پیش تامین اجتماعی با مجموعه شهرداری تاکید کرد و از آمادگی اداره کل تامین اجتماعی استان در همکاری فی مابین با شهرداری بجنورد کمافی السابق خبرداد.

وی افزود: رضایت مندی مردم در جامعه زمانی میسر می شود که این تعاملات و همکاری ها تدوام داشته باشد.
عباس زاده شاه کلید توسعه و آبادانی هر شهری را در تعامل و همکاری فی مابین دستگاه ها با یکدیگر دانست وگفت: به طورحتم تعاملات وهمکاری بیشتر تامین اجتماعی با شهرداری به عنوان دو نهاد بزرگ خدمات رسان به مردم نقش بسزایی در توسعه وآبادانی و آرامش و رفاه مردم خواهد داشت. عباس زاده با اشاره به گستردگی خدمات تامین اجتماعی به آحاد بیمه شدگان،اظهارداشت: سازمان تامین اجتماعی منشا خدمات گسترده به اقشار متوسط جامعه است برهمین اساس همه باید در راستای حفظ و پایداری سازمان تلاش کنیم. وی به ١١٠ هزار بیمه شده و بیش از ١٣ هزار بازنشسته و مستمری بگیر درسطح استان خراسان شمالی اشاره کرد وگفت: درآمد تامین اجتماعی از محل وصول حق بیمه ها تامین می شود بنابراین ارائه به موقع خدمات تامین اجتماعی مستلزم همکاری کارفرمایان و تمام شرکای اجتماعی است.
وی افزود: اداره کل تامین اجتماعی استان ماهانه ٢٠ میلیارد تومان بابت تعهدات کوتاه مدت وبلند مدت به مستمری بگیران و بازنشستگان پرداخت می کند و تاکنون یک روز تاخیر در پرداخت حقوق مستمری بگیران خود نداشته است.
روح الله براتیان، شهردار بجنورد نیز دراین دیدار تعامل وهمکاری اداره کل تامین اجتماعی استان با شهرداری بجنورد را بسیار خوب ارزیابی کرد واظهار کرد: با تعامل و همکاری خوب این دو مجموعه بزرگ خدمات رسان به زودی شاهد حل وفصل مسائل و توسعه شهری خواهیم بود.
براتیان به گستردگی حوزه کاری شهرداری اشاره کرد واظهارداشت:لحظه به لحظه زندگی مردم با شهرداری عجین شده است و مردم بدون شهرداری نمی توانند زندگی کنند بنابراین همه مردم بایستی نسبت به مسائل شهری حساس باشند چراکه این توجه از سوی مردم باعث می شود بسیاری از مشکلات شهری رفع شود.
وی با تاکید براین که کار شهرداری تعطیل بردار نیست ،گفت: برهمین اساس یکی از دلگرمی ها و پشتوانه شهرداری ها حمایت های مردم،همراهی و همکاری دستگاه ها است.
وی بر نهادینه شدن فرهنگ مطالبه گری مردم از مسئولان تاکید کرد وگفت: مردم باید در برابر خواسته های شهری خود از مسئولان مطالبه گر باشند زیرا مطالبه گری منجر به آبادانی شهر خواهد شد.
شهردار بجنورد مجموعه بدهی شهرداری بجنورد از دستگاه های استان را حدود٩٩ میلیارد تومان اعلام کرد وگفت: از این میزان ٢٠ میلیارد تومان آن مربوط به مطالبه تامین اجتماعی از شهرداری است.
وی اولین دستور کار شهرداری بجنورد را پرداخت مطالبات تامین اجتماعی از شهرداری اعلام کرد ویاد آور شد:در دیداری که با استاندار ومعاون سیاسی و امنیتی استاندار داشتیم براین موضوع تاکید شد ومجموعه استانداری نیز دراین رابطه اعلام همکاری کردند.


http://www.tamin.ir/News/Item/51291/2/51291.html