دومین دوره بازدیدهای دانش آموزی از شعب و مراکز اجرایی سازمان تأمین اجتماعی، در استان البرز با حضور مدیر کل تأمین اجتماعی استان و دانش آموزان در شعبه هشتگرد برگزار شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، مرتضی سلامی مدیر کل تأمین اجتماعی استان البرز ایجاد امنیت و آرامش را از بزرگترین وظایف سازمان بیمه ای برشمرد و گفت: این بازدیدها ذهن نسل آینده ساز کشور درخصوص نحوه ارایه خدمات و تعهدات و هزینه کرد این سازمان در مورد سرمایه اندوخته بیش از نیمی از جمعیت کشور را روشن می سازد.
مدیرکل تأمین اجتماعی استان البرز در ادامه ضمن برشمردن خدمات کوتاه مدت و بلند مدت این سازمان افزود: بیش از ٦٠ درصد جمعیت استان البرز تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند.
سلامی تصریح کرد: با توجه به کارکرد تأمین اجتماعی ضرورت دارد دانش آموزان نسبت به معرفی تأمین اجتماعی به خانواده ها و دوستان و آشنایان اقدام نماید.
نوزعیم رئیس شعبه هشتگرد نیز ضمن تقدیر و تشکر از همراهی همه جانبه مجموعه مدیریت تأمین اجتماعی و مدیریت آموزش و پرورش در اجرای بازدیدهای دانش آموزی گفت: ایجاد امنیت اجتماعی از وظایف سازمان تأمین اجتماعی است و هدف از این بازدیدها ترویج فرهنگ بیمه برای بین دانش آموزان است.
وی افزود: مسئولیت اصلی سازمان تأمین اجتماعی حمایت از خانواده هاست. حمایت در برابر عواملی مثل بیماری، بیکاری، پیری، از کار افتادگی و... است.
لازم به ذکر است در این بازدید بسته های فرهنگی حاوی لوح فشرده ویژه اولیاء و والدین، تراکت های اطلاع رسانی، هدایای فرهنگی به دانش آموزان اعطاء و مسابقات نقاشی و فرهنگی دلنوشته، بین بازدید کنندگان برگزار شد.


http://www.tamin.ir/News/Item/56487/2/56487.html