ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





+ پاسخ به موضوع
صفحه 3 از 3 نخست 123
نمایش نتایج: از 21 به 22 از 22
  1. #21
    تاریخ عضویت
    2018/04/21
    نوشته ها
    1,390
    5
    روابط عمومی
    نگران دزدیده شدن ایده نباشید،اون رو سریعا اجرایی کنید



    بسیاری از افراد بعد از پیدا کردن ایده‌ای بکر، اولین نگرانی که به ذهنشون خطور میکنه اینه که آیا راجع به ایدم با فرد دیگه ای صحبت کنم؟ آیا با به اشتراک گذاشتن ایدم با افراد یا در شبکه های اجتماعی،فرصتی برای دزدیده شدن اون توسط دیگران ایجاد نمیشه؟
    پیش اومدن این سوال ها برای افراد خلاق طبیعیه اما با خوندن این مطلب میتونین اطمینان پیدا کنین که تمام این پیش فرض ها فقط یه خیال در ذهن شماست و به اشتراک گذاشتن ایده‌تون میتونه خیلی به نفعتون تموم شه. این رو به یاد داشته باشین که:
    ایده هنگامی ارزشمنده که اجرای قوی داشته باشه


    شما تنها کسی هستید که دغدغه ایده‌تون رو دارید

    همه ی ما خلق ایده رو دوست داریم ولی واقعیت اینه که بیشتر ایده ها فقط در ذهن ما خاک میخورن،اما مهمتر از اون ما باید قبول کنیم که در ابتدا کسی به جز خود ما و اطرافیانمون به ایده ما اهمیت نمیده ،اما چرا کسی به اندازه شما به ایده‌تون فکر نمی‌کنه؟ این بدیهیه، شما وقت زیادی رو در شبانه روز روی پرورش ایده‌تون میذارین و چم و خم اون رو بلد هستین، پس مسلما به دلیل اینکه دیگران به اندازه شما روی اون کار و پژوهش نکردن، درواقع دغدغه ایده شما رو ندارن.اگر ما این واقعیت رو قبول کنیم، درواقع تلاش ما برای جذب مردم و بازاریابی برای ایده‌مون شروع میشه، ما باید مردم رو همراه خودمون کنیم و زیبایی و کارایی ایده‌مون رو به همه بشناسونیم و کاری کنیم تا درآخر همه ایده مارو باور داشته باشن.

    به جای پنهان کردن ایده‌تون از چشم دیگران از اونها بازخورد بگیرین

    خیلی ها به دلیل ترس از دزدیده شدن، ایده‌شون رو فقط در ذهن خودشون نگه میدارن و معمولا به دلایل مختلف کار زیادی هم روی اون انجام نمیدن (دلایلی مانند نبودن وقت و یا دانش کافی..)، اما این اشتباه ترین کار ممکن است. اگر ایده ای دارین باید روی اون کار انجام بدین و پژوهش های مختلفی انجام بدین و اون رو با افراد مختلف به اشتراک بذارین تا اشکالات ایده رو دریابین و اون رو بهبود ببخشین. یکی از فایده های به اشتراک گذاشتن ایده با دیگران اینه که مردم و مشتری ها هرچه بیشتر با محصول یا خدمات شما آشنا میشن و با بازخورد هاشون به پیشرفت ایده شما سرعت میبخشن.
    به اشتراک گذاشتن ایده به اون آسیبی نمی‌زنه اما ترس از دزدیده شدن اون نوآوری و خلاقیت رو نابود میکنه. پس تنها کاری که لازم است انجام بدید فقط کار و تلاش و پژوهشه،درواقع هیچگاه ایده ها به دلایلی که در بالا گفتیم دزدیده نمیشن!پس نگران نباشید و شروع به کار کنید.





    https://2nate.com/blog/%D9%86%DA%AF%...-%D8%B3%D8%B1/
  2. #22
    تاریخ عضویت
    2018/04/21
    نوشته ها
    1,390
    5
    روابط عمومی
    ایده ات رو سفت بگیر باد نبره – آیا دزدی ایده‌ها صحت دارد؟





    بد نیست در ابتدا حقایقی درباره‌ی ایده را با هم مرور کنیم:
    ایده‌ها آنقدرها هم خاص نیستند!

    شاید برای شما جالب باشد که بدانید در هر روز بین پنجاه‌هزار تا هفتادهزار فکر به ذهن هر کس می‌رسد. اگر بخش کوچکی از این فکرها ایده‌های به‌درد بخور باشند روزانه تعداد زیادی ایده در سطح جهان تولید می‌شود. بنابراین ایده‌ها آنقدرها هم خاص و کمیاب نیستند بنابراین ممکن است ایده‌ای که به ذهن شما رسیده در همان لحظه به ذهن افراد دیگری نیز رسیده باشد تا جاییکه برخی از اکتشافات مهم تاریخی در یک زمان توسط چند نفر کشف شده مانند اکسیژن!
    ایده‌ها به تنهایی ارزشی ندارند

    اگر در روز تعداد زیادی #ایده به ذهن افراد می‌رسد خب پس چرا ما اثری از اینهمه ایده در زندگی خود نمی‌بینیم؟ چرا مخترعان و ثروتمندانی که از راه ایده‌های ناب خود معروف شده‌اند انقدر کم هستند؟ پاسخ اصلی این سوالات این است: ایده‌ها به تنهایی ارزشی ندارند. اگر شما امکانات لازم برای اجرای ایده‌ی خود را نداشته باشید و آن را تا ابد در ذهن خود نگه‌دارید هیچ ارزشی برای هیچ‌کسی ایجاد نخواهد شد. بنابراین امکانات و فرایندهای اجرای یک ایده از خود ایده بسیار مهم‌تر هستند. آیا تابه‌حال شنیده‌اید که یک ایده به تنهایی میلیون‌ها تومان خرید و فروش شود؟ معمولا این شرکت‌ها(ایده‌های اجرایی شده) هستند که خرید و فروش می‌شوند.
    ایده‌های هر کس از کس دیگری دزدیده شده است

    نمی‌توان بر اثر مشابهت گفت که ایده‌ای از روی ایده‌ی دیگری کپی شده است. ایده‌ها تکمیل کننده‌ی ایده‌ی شما هستند. شما خود نیز ایده‌ی خود را بر اساس مشابهت با اختراعات و محصولات(ایده‌های اجرایی شده) موجود آن را توصیف می‌کنید.

    ایده‌ها آمده‌اند زندگی انسان‌ها را بهتر کنند

    زندگی امروز ما مرهون تلاش‌هایی است که پیشینیان ما برای به ثمر نشاندن ایده‌هایشان داشته‌اند. همه‌ی وسایل و امکاناتی که ما از آن‌ها استفاده می‌کنیم روزی ایده‌هایی بوده‌اند که توسط افرادی اجرا شده‌اند. اساسا ایده‌ها آمده‌اند تا زندگی انسان‌ها را راحت‌تر کنند و به میزانی که ارزش برای مخاطبانشان ایجاد می‌کنند مجریشان و ایده‌دهنده‌شان را ثروتمند و مشهور خواهند ساخت. ایده‌ای که در ذهن کسی به زندگی خود ادامه می‌دهد به اندازه‌ای که ارزشی برای کسی ایجاد نکند صاحب خود را نیز بی‌بهره خواهد گذاشت.


+ پاسخ به موضوع
صفحه 3 از 3 نخست 123
نمایش نتایج: از 21 به 22 از 22

مجوز های ارسال و ویرایش