مدیر کل تامین اجتماعی فارس گفت: سازمان تامین اجتماعی در دو شهرستان جهرم و فسا کارگزاری رسمی ایجاد می کند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، عبدالکریم نباتی با اشاره به راهبرد توسعه کیفیت نحوه خدمت رسانی به مخاطبان اظهار داشت : در راستای برون سپاری خدمات سازمانی و افزایش رضایتمندی بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران و براساس مصوبه هیات مدیره سازمان ٢٥ کارگزاری رسمی تامین اجتماعی در کشور ایجاد می شود.
وی افزود : از میان ٢٥ مجوز مذکور، مجوز ایجاد دو کارگزاری رسمی در شهرستان های جهرم و فسا به استان فارس اعطا شده است که این سازمان از بین متقاضیان واجد شرایط و پس از کسب موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی نسبت به راه اندازی آنها مبادرت خواهد کرد.
نباتی در ادامه با اشاره به زمان مراجعه برای ثبت نام در این آزمون گفت: متقاضیان حائز شرایط عمومی و اختصاصی می توانند پس از تعیین محل جغرافیایی ایجاد کارگزاری در محدوده فسا یا جهرم ، مدارک و فرم درخواست تکمیل شده را به صورت حضوری از تاریخ دهم تا چهاردهم مردادماه و از ساعت ٧:٣٠ صبح لغایت ١٨:٣٠ عصر به اداره کل تامین اجتماعی استان فارس ارائه کنند.
وی افزود: آزمون در روز پنجشنبه ٢٨ مرداد سال جاری راس ساعت ٨ صبح برگزار می شود و توزیع کارت ورود به جلسه نیز در روزهای ٢٦ و٢٧ مرداد ماه در محل اداره کل تامین اجتماعی استان فارس صورت خواهد پذیرفت.
مدیر کل تامین اجتماعی فارس تصریح کرد: آزمون کتبی در بخش عمومی شامل: زبان و ادبیات فارسی ، زبان انگلیسی عمومی ، ریاضی و آمار مقدماتی ، آشنایی با کامپیوتر، اطلاعات عمومی ، معارف اسلامی و در بخش تخصصی شامل: آشنایی با کلیات سازمان تامین اجتماعی ،کلیات کارگزاریهای رسمی ، قوانین بخشهای درآمد حق بیمه، نامنویسی و حسابهای انفرادی، امور فنی بیمه شدگان ، امور فنی مستمریها ، درمان غیر مستقیم ، آشنایی با کلیات حقوق مالیاتی و آشنایی با قانون کار برگزار می شود.
وی در پایان از علاقمندان دعوت کرد تا با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی فارس www. Farstamin.ir ضمن کسب اطلاع از جزئیات و دریافت فرم پذیرش از این فرصت شغلی بهره مند شوند.
شایان ذکر است؛ هم اکنون در استان فارس ٦ کارگزاری رسمی با هدف برون سپاری بخشی از فعالیت های شعب اجرایی سازمان ، مشغول فعالیت هستند و وظایفی از قبیل صدور برگ پرداخت حق بیمه به بانک عامل، پلاک برداری و شناسایی کارگاههای جدید، چاپ ، تعویض و صدوردفاتر درمانی و بازاریابی از بیمه مشاغل آزاد و اختیاری را برعهده دارند.


http://www.tamin.ir/News/Item/30128/2/30128.html