مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان با بیان اینکه ٣کارگزاری رسمی این سازمان در این استان تاسیس می شود، گفت: فراخوان تاسیس کارگزاری های جدید تامین اجتماعی در شهرستان های قشم، کیش و بندر لنگه منتشر شده است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، سیدفاضل حیدری بلوکی، از متقاضیان تاسیس کارگزاری خواست تا در تاریخ های ١٠ تا ١٤ مردادماه جاری به اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان مراجعه کنند.
وی اظهار اشت: سازمان تامین اجتماعی به منظور برون سپاری خدمات سازمانی و توسعه کیفیت نحوه خدمت رسانی به شرکای اجتماعی شامل بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران، ٣ کارگزاری جدید در استان را به متقاضیان واجد شرایط، پس از کسب موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی، واگذار می کند.
وی ضمن دعوت به همکاری از تمامی علاقمندان حائز شرایط، افزود: متقاضیان می توانند پس از تعیین محل جغرافیایی ایجاد کارگزاری در محدوده شعب قشم، کیش و بندرلنگه، مدارک و فرم درخواست تکمیل شده را به اداره کل تامین اجتماعی استان تحویل دهند.
حیدری بلوکی ضمن اشاره به نحوه ثبت نام متقاضیان در این رابطه، افزود: شخص واجد شرایط باید در تاریخ های ١٠ تا ١٤ مردادماه سال ٩٥ به صورت حضوری به اداره کل تامین اجتماعی استان هرمزگان مراجعه ن و فرم ثبت نام تکمیل شده خود را به همراه سایر مدارک به دبیرخانه تحویل داده و رسید دریافت کنند.
مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان گفت: آزمون کتبی متقاضیان تاسیس کارگزاری، روز پنجشنبه ٢٨ مرداد ٩٥ برگزار می شود.



http://www.tamin.ir/News/Item/30205/2/30205.html