با حضور دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و مدیران سازمان مرکزی تامین اجتماعی، جام قهرمانی چهارمین دوره مسابقات سراسری فوتسال کارکنان دولت به ورزشکاران تامین اجتماعی هرمزگان اهداء شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، تیم فوتسال اداره کل تامین اجتماعی به عنوان نماینده استان هرمزگان در چهارمین دوره از مسابقات کشوری فوتسال قهرمانی کارکنان دولت، پس از شکست حریفان در مرحله مقدماتی، حذفی و نیمه نهایی به ایستگاه آخر رسید و در بازی فینال این دور از مسابقات به مصاف تیم آموزش و پروش تبریز نماینده استان آذربایجان شرقی رفت.
پس از سپری شدن یک بازی سخت و نفسگیر و کسب نتیجه مساوی یک بر یک، سرنوشت بازی به ضربات پنالتی گره خورد و سرانجام حریف نتیجه را به فوتسالیست های هرمزگان واگذار کرد و سرانجام جام قهرمانی نصیب نماینده استان هرمزگان شد.
لازم به ذکر است، محمدبدکی پور، محمدرضا جمشیدی، هادی بای، آرش هاشمی پور، محمد رنجبر، حسین سرلک، رضا صفری، حمزه چشم براه، فرشید رحیمی و وحید هاشمی پور اعضای تیم فوتسال تامین اجتماعی هرمزگان را تشکیل می دادند.
همچنین، شهاب پالیزان به عنوان مسئول ورزش تامین اجتماعی هرمزگان، حسین تنی به عنوان سرپرست تیم و هادی رضایی به عنوان مربی، سکانداری این تیم را بر عهده داشتند.


http://www.tamin.ir/News/Item/37083/2/37083.html