معاون امور استانهای سازمان تأمین اجتماعی گفت: به منظور جمع بندی و ارزیابی عملکرد سازمان تامین اجتماعی در سال ٩٥ و ابلاغ رسمی بودجه سال ٩٦ واحدهای اجرایی این سازمان، همایش دو روزه ای در تهران با عنوان تامین اجتماعی برنامه محور؛ پشتوانه اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال با حضور جمعی از مسئولان ارشد اجرائی و قانونگذاری و مدیران عالی سازمان تامین اجتماعی برگزار می شود.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، قائم موهبتی با اشاره به اعلام استراتژی مدیریتی برنامه محوری در سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: طی سال های اخیر همواره بودجه سالیانه سازمان تأمین اجتماعی قبل از شروع سال، تدوین و به تصویب مراجع قانونی این سازمان رسیده است و امسال نیز همین روال جریان داشته است.
وی از نهایی شدن برنامه عملیاتی سازمان در سال ٩٦ خبر داد و گفت: در همایش مدیران سازمان برنامه عملیاتی و بودجه سال ٩٦ به صورت رسمی به مدیران استانی سازمان ابلاغ می شود. همچنین در این همایش به بررسی عملکرد سازمان در سال ٩٥ پرداخته می شود.
وی با بیان اینکه آرمان سازمان تأمین‌اجتماعی همواره، دستیابی به سازمانی دانش‌مدار، کارآمد، امانتدار و پاسخگو بوده است، گفت: داشتن برنامه استراتژیک، ما را در رسیدن به اهداف کلان سازمان که همان تحقق عدالت اجتماعی است، یاری می‌کند و برای شناسایی و ترسیم اهداف کلان سازمانی، داشتن برنامه یکی از مهمترین عوامل توسعه و ارزیابی عملکرد در سازمان است.
موهبتی تصریح کرد: با اجرای برنامه‌ریزی متوجه این حقیقت می‌شویم که باید چه شناختی از وضع موجود داشته باشیم، در چه جایگاهی قرار داریم و در آینده در مسیر توسعه سازمانی چه گام‌هایی باید برداریم.
معاون امور استان های سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: یکی از مهمترین شاخص‌های برنامه‌ریزی؛ شناسایی وضع موجود است که در این راستا باید نقاط قوت و ضعف خودمان را شناسایی کنیم. از طرفی فرصت‌ها و تهدیدهای برون‌سازمانی را رصد نماییم و با تدوین برنامه، برای رسیدن به اهداف کلان برنامه استراتژیک گام برداریم.
وی اظهار امیدواری کرد با بررسی همه‌جانبه از سوی ستاد و همکاری مدیران و کارشناسان، برنامه استراتژیک به عنوان یک برنامه راهبردی در قالب پروژه های عملیاتی و دارای اولویت به اجرا درآید.


http://www.tamin.ir/News/Item/39240/2/39240.html