مدیرکل تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی، ضمن بازدید از بیمارستان ولی عصر تبریز، در دیدار با رئیس بیمارستان و رییس شورای شهرستان تبریز گفت: علاوه بر تعهدات کوتاه مدت، تأمین اجتماعی برای استان ماهانه بیش از ١٧٠ میلیارد تومان بابت تعهدات بلندمدت هزینه می کند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، جعفر سمساری، مدیر کل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی، در این دیدار، با بیان گزارشی از اقدامات و عملکرد سازمان تأمین اجتماعی در حوزه بیمه ای، تأمین منابع پایدار مالی با توجه به شرایط اقتصادی و ساختار جمعیتی را به عنوان یکی از مهمترین دغدغه های مدیریتی سازمان دانست و اذعان داشت: پیش بینی پرداخت بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی در برنامه بودجه سال ٩٧، این سازمان را در جهت ارائه خدمات هر چه مطلوبتر به جامعه تحت پوشش و نیز تسریع در پرداخت بدهی مراکز طرف قرار داد، یاری خواهد کرد.
مدیر کل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی توسعه بخش خدمات در اقتصاد کشور را پشتیبانی برای تولید دانست و اذعان داشت: کارکنان واحدهای خدماتی، بخش اعظمی از بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی را شامل می شود و هر چه این بخش به صورت منطقی توسعه یابد، موجبات روانسازی فرآیند خدمت رسانی و توزیع کالا و خدمات را فراهم خواهد آورد.
جعفر سمساری با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی، بزرگترین خریدار درمان و دومین تولید کننده درمان در کشور است، تصریح کرد: ارائه خدمات درمانی با کیفیت و ایمن در مراکز درمانی سازمان مورد توجه بوده و طی سالهای اخیر ارتقای هتلینگ مراکز درمانی ملکی این سازمان در کنار احداث بیمارستانها و مراکز درمانی جدید در سطح کشور بی بدیل بوده و در استان آذربایجان شرقی نیز با همت مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان اقدامات مطلوبی صورت گرفته و احداث بیمارستان ٣٢٧ تختخوابی تبریز، درمانگاه عجبشیر، هشترود، بستان آباد و ملکان از آن جمله است.
وی با اشاره به اینکه علاوه بر هزینه های درمان و تعهدات کوتاه مدت، ماهانه بیش از ١٧٠ میلیارد تومان از بابت تعهدات بلند مدت، شامل حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران به جامعه ١٦٠ هزار نفری بازنشستگان و مستمری بگیران پرداخت می شود و پرداخت این مبالغ را مستلزم تأمین منابع مالی دانست و تصریح کرد: پرداخت به موقع حق بیمه از جانب کارفرمایان، ضمن ارتقای بهره وری نیروی کار، سازمان را در ارائه خدمات کیفی به نیروهای مولد جامعه یاری می کند.
دکتر شهرام دبیری، رییس بیمارستان ولی عصر و رئیس شورای شهر شهرستان تبریز نیز در این دیدار با بیان اینکه بیمارستان ولی عصر بزرگترین بیمارستان خصوصی کشور است، تجهیزات درمانی این بیمارستان را در مقایسه با بیمارستانهای خصوصی دیگر، بسیار مطلوب دانست و اذعان داشت: در این بیمارستان خدمات همیار بیمار به صورت رایگان به کلیه بیماران بستری در جهت ارائه خدمات بهینه در دوران بستری و پیگیری تکمیل درمان پس از ترخیص خبر داد و تصریح کرد: پرداخت تعهدات از جانب بیمه های پایه و تکمیلی، بیمارستانها را در ارائه خدمات هرچه مطلوبتر همراهی خواهد کرد.
دکتر شهرام دبیری، خدمات بیمارستان ولی عصر تبریز را گامی در جهت توسعه خدمات توریسم درمانی دانست و تصریح کرد: این بیمارستان با ارائه خدمات درمانی، توانبخشی، آب درمانی و ... اقدامات مؤثری در جهت ارتقای سلامت عمومی جامعه انجام می دهد.
مدیر کل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی به همراه جمعی از همکاران شعبه چهار تبریز ضمن بازدید از بخشهای مختلف این بیمارستان، با تعدادی از بیماران تحت پوشش تأمین اجتماعی بستری شده در این بیمارستان دیدار و ضمن ارزیابی رضایتمندی از خدمات سازمان تأمین اجتماعی، برای آنان آرزوی سلامتی کرد.
در این دیدار مدیر کل تأمین اجتماعی استان با اهدای لوح و تندیس تأمین اجتماعی از اهتمام دکتر دبیری در جهت پوشش بیمه ای کارکنان در مجموعه های تحت مدیریت، قدردانی کرد.


http://www.tamin.ir/News/Item/55421/2/55421.html