همزمان با ایام ا... دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، گروههای مقاومت بسیج پایگاه شهید باکری اداره کل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی با حضور مدیرکل تأمین اجتماعی استان و فرمانده پایگاه مقاومت حوزه ٢ شهید مدنی، تشکیل شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، جعفر سمساری مدیر کل تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی در آیین افتتاح گروه های مقاومت بسیج پایگاه شهید باکری اداره کل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی در شعب ششگانه تبریز، فلسفه تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی (ره) را مشارکت مردم در اداره امور دانست و اذعان داشت: نگرش و رفتار بسیجی و جهادی در امور بایستی سرلوحه کارکنان در تمامی حوزه ها باشد.
مدیر کل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی در تمامی عرصه ها و دورانها وجود داشته و دارد، بصیرت افزایی را یکی از اساسی ترین کارکردهای بسیج دانست و تصریح کرد: حضور فعالانه در میادین مختلف فرهنگی و اجتماعی از مهمترین اهداف ایجاد گروههای مقاومت در شعب تبریز است.
سرهنگ بهروزی، فرمانده پایگاه مقاومت حوزه ٢ شهید مدنی، از بسیج به عنوان شجره طیبه یاد کرد و ارتقای فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان، افزایش ضریب نفوذ بسیج و تقویت نیروی انسانی، تعلیم، تربیت و آموزش بسیجیان و ارتقای اخلاق اداری را از اهداف تشکیل گروههای بسیج مقاومت شعب بیان کرد و افزود: تشکیل گروه مقاومت بسیج شعب، ارتقای سلامت اداری و رضایتمندی مردم را به دنبال خواهد داشت.
وی، با بیان اینکه یکی از بزرگترین عبادتها خدمت به خلق خداست، خدمت در سازمان تامین اجتماعی را نعمت و موهبتی الهی بیان کرد و ارایه خدمات با گشاده رویی و خوش خلقی به جامعه هدف که از اقشار ضعیف و متوسط جامعه می باشند را موجب رضایتمندی مردم از نظام اداری حکومت اسلامی دانست.
سرهنگ بهروزی، با اشاره به خصومت دشمنان اسلام و انقلاب و سوء استفاده از احساسات جوانان، هدف دشمنان را جداسازی و ایجاد تفرقه بین مردم و نظام اسلامی دانست و افزود: با بصیرت افزایی و تقویت روحیه بسیجی نه با شعار بلکه با عمل، تمام نقشه های شوم آنها برملا خواهد شد.
وی با اشاره به محقق شدن پیش بینی امام خمینی (ره) مبنی بر صدور انقلاب به خارج از مرزها، امنیت و آرامش منطقه را مدیون ایثارگری های گذشته تا کنون دانست و از حمایت و پشتیبانی مدیران مومن، انقلابی و دلسوز در فعالیتهای بسیج، قدردانی و تصریح کرد: ارزش، اعتبار و آبروی نظام اسلامی در گرو اعمال و رفتار تک تک مردم به عنوان مسلمان شیعه، بویژه مسولین و مدیران شناخته شده است.



http://www.tamin.ir/News/Item/55269/2/55269.html