شرکت دونالدسون «DCI» که یکی از بزرگترین تولید کنندگان سیستم ها و قطعات فیلتراسیون در جهان به شمار می رود، برندگان پانزدهمین دوره جوایز و اختراعات برتر سال را اعلام نمود؛ جوایز مذکور به کارکنانی تعلق می گیرد که با کار بر روی نوآوری های فناورانه، شرکت دونالدسون را در ادامه مسیر پیشگامی در نوآوری های حوزه فیلتراسیون یاری می دهند. به گزارش «Business Wire»، کارمندان می توانند برای یکی از پنج جایزه تعیین شده نامزد شوند.





جایزه دستاورد فناوری به فرد یا گروهی اعطا می گردد که با توسعه مواد، محصول و یا یک فرآیند خاص، سهمی فوق العاده در موفقیت بلند مدت شرکت دونالدسون داشته باشد. این جایزه در این دوره به دو تیم «خط فیلتر هوای فشرده و فرآیند فیلتراسیون DF» مستقر در آلمان و «PowerCore G3 Flute» مستقر در مینه سوتای آمریکا تعلق گرفت.
جایزه نوآور نوظهور، به آن دسته از نوآوران تعلق می گیرد که سابقه ای کمتر از ده سال در شرکت دونالدسون دارند. برنده این جایزه در این دوره، «William Rossiter» از مینه سوتا می باشد.
جایزه قهرمان فناوری، به کارکنانی اعطا می شود که در پی پیشبرد فناوری و یا یک فرآیند خاص در مقابل روش مقبول فعلی هستند و در آینده درستی کار آن ها مشخص خواهد شد. «Stephane Le Merdy»، مدیر بخش مهندسی مستقر در فرانسه، به عنوان برنده جایزه در این دوره معرفی گردید.
جایزه «فرانک دونالدسون»، بنیانگذار این شرکت، که بابت یک عمر دستاورد مهندسی اعطا می گردد، در این دوره به «Mike Gustafson» مدیر توسعه مهندسی مستقر در مینه سوتا تعلق گرفت.
در نهایت، جایزه ساخت برتر «ریچارد نگری»، یکی از کارمندان باسابقه و قائم مقام سابق شرکت، به شخصی اعطا می گردد که سهم زیادی در بهبود فرآیند تولید و عملیات شرکت دونالدسون در مقیاس جهانی داشته باشد. این جایزه در این دوره به «Warren Damman» مدیر مهندسی مستقر در مینه سوتا تعلق گرفت.
این شرکت همچنین 81 نفر از کارمندان که موفق به ثبت پتنت در سال 2016 میلادی گردیده اند را مورد تشویق و قدردانی قرار داد. لازم به ذکر است، شرکت دونالدسون در سال 1915 میلادی تأسیس گردیده و در حال حاضر با بیش از 140 محل فروش، تولید و توزیع محصول در 44 کشور جهان، یکی از پیشگامان و رهبران صنعت فیلتراسیون به شمار می رود.



منبع :کانون پتنت ایران | اخبار | معرفی برندگان پانزدهمین دوره جوایز و اختراعات برتر شرکت دونالدسون