ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: خبر خوان استارتاپ : روابط عمومی ضعیف ، قاتل کسب وکارهای نوپا

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/12/15, 12:09
    Free

    خبر خوان استارتاپ : روابط عمومی ضعیف ، قاتل کسب وکارهای نوپا

    انجمن گفتگو استارتاپ های ایران به نقل از تی نیوز :

    اگر کسی استارت آپ شما را نشناسد، بهترین ایده های کسب و کار شما هیچ موفقیت مهمی نخواهند داشت. بیل گیتس (Bill Gates)، بنیان گذار مایکروسافت می گوید: «اگر یک دلار از پولم باقی مانده باشد، آن را خرج روابط عمومی می کنم.» اگر بهترین ایده برای یک کسب و کار را دارید یا اگر صاحب یک کسب وکار نوپا هستید، باید بدانید اگر کسی شما را نشناسد، بهترین ایده های کسب و کار شما هیچ موفقیت مهمی نخواهد داشت. امروزه، داشتن یک استراتژی مناسب روابط عمومی در هر کسب و کاری برای ارتباط با جامعه و انواع مخاطبانش ضروری است. شرکت ها و برندهای بزرگ و بین المللی، با توجه به توانایی مالی که دارند می توانند از مجموعه های روابط عمومی متخصص در این حوزه بهره ببرند و طی یک برنامه ارتباطی جامع، پیام خود را با ابزار مناسب به مخاطب یا مخاطبانی که می خواهند با آنها حرف بزنند برسانند، اما این ضرورت، فقط نیاز شرکت های بزرگ نیست و طبعا کسب وکارهای نوپا یا استارت آپ ها بیش از هر زمان دیگری نیاز به معرفی مجموعه و خدماتی که ارائه می دهند دارند. استارت آپ ها با توجه به شرایط و توان مالی کمی که دارند قطعا نمی توانند به ...
    ______________________________
    ادامه در منبع : https://tnews.ir/news/256c100891287....8%d9%be%d8%a7/

مجوز های ارسال و ویرایش