انجمن گفتگو استارتاپ های ایران به نقل از تی نیوز :

اگر کسی استارت آپ شما را نشناسد، بهترین ایده های کسب و کار شما هیچ موفقیت مهمی نخواهند داشت. بیل گیتس (Bill Gates)، بنیان گذار مایکروسافت می گوید: «اگر یک دلار از پولم باقی مانده باشد، آن را خرج روابط عمومی می کنم.» اگر بهترین ایده برای یک کسب و کار را دارید یا اگر صاحب یک کسب وکار نوپا هستید، باید بدانید اگر کسی شما را نشناسد، بهترین ایده های کسب و کار شما هیچ موفقیت مهمی نخواهد داشت. امروزه، داشتن یک استراتژی مناسب روابط عمومی در هر کسب و کاری برای ارتباط با جامعه و انواع مخاطبانش ضروری است. شرکت ها و برندهای بزرگ و بین المللی، با توجه به توانایی مالی که دارند می توانند از مجموعه های روابط عمومی متخصص در این حوزه بهره ببرند و طی یک برنامه ارتباطی جامع، پیام خود را با ابزار مناسب به مخاطب یا مخاطبانی که می خواهند با آنها حرف بزنند برسانند، اما این ضرورت، فقط نیاز شرکت های بزرگ نیست و طبعا کسب وکارهای نوپا یا استارت آپ ها بیش از هر زمان دیگری نیاز به معرفی مجموعه و خدماتی که ارائه می دهند دارند. استارت آپ ها با توجه به شرایط و توان مالی کمی که دارند قطعا نمی توانند به ...
______________________________
ادامه در منبع : https://tnews.ir/news/256c100891287....8%d9%be%d8%a7/