ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: معرفی استارتاپ سامانه گیلان رانندگی

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/07/17, 08:56
    Maryam Homaei

    معرفی استارتاپ سامانه گیلان رانندگی



    زمانیکه اتومبیل در عرصه زندگی انسان گام نهاد ، کمتر کسی فکر می کرد این وسیله نقلیه بتواند اینگونه نقش موثری در زندگی بشر ایفا کند و در اشکال مختلف در بطن فعالیتهای روزمره افراد جامعه قرار گیرد.
    امروزه علیرغم اینکه اتومبیل موجب رشد و توسعه همه جانبه زندگی بشر شده ، پاره ای از مشکلات و عوارض زیانبخش از قبیل آلودگی های زیست محیطی و زیانهای ناشی از تصادفات را به همراه داشته است و از این رهگذر همواره سرمایه های ملی را در ابعاد اقتصادی ، انسانی و زیست محیطی به طور جدی مورد تهدید قرار داده است.
    آیا می دانید چگونه می توان این مشکلات را به حداقل رساند و رفت و آمد وسایل نقلیه و تبعات ناشی از آن که در حال حاضر به صورت پدیده ای زیان بار در آمده است را بهبود بخشید؟و در کاهش ضایعات آن گام برداشت؟
    شرکت " کلیک هوشمند گیلان "بر این باور است که انسان به عنوان یکی از عوامل موثر در ترافیک ، نقش مهمی در بروز عوامل زیان بار ناشی از رانندگی داشته و اصلاح رفتارهای وی در عرصه های ترافیکی می تواند در بهبود امور موثر باشد.
    لذا بر آن شدیم تا توسط این وب سایت آموزش صحیح رانندگان و ارتقا آگاهی آنان به مقررات و چگونگی استفاده بهینه از وسیله نقلیه را به متقاضیان دریافت گواهینامه بتوانیم در کسب مهارت ها ، هوشیاری و آشنایی آنان با قوانین عبور و مرور کمک کرده و در کاهش ضایعات و حوادث رانندگی سهمی ( هرچند کوچک ) داشته باشیم.
    شرکت کلیک هوشمند گیلان از سال 1389 با هدف فعالیت در زمینه طراحی و پیاده‌سازی سامانه‌های مبتنی بر وب ، با مجوز رسمی از اداره ثبت شرکت‌ها با شماره 14619 و شناسه ملی ۱۰۷۲۰۲۸۴۰۳۲ (لینک آگهی تاسیس شرکت در وب سایت قوه قضاییه ، لینک آخرین تغییرات شرکت در روزنامه رسمی سراسری) پا به عرصه تکنولوژی اطلاعات در کشور نهاد . این شرکت در سال 1390 به عضویت سازمان نظام صنفی رایانه ای و شورای عالی انفورماتیک کشور در آمد(لینک عضویت در انجمن نظام صنفی رایانه ای استان گیلان).
    وب سایت GuilanDR که با بهره گیری از قوانین جاری و مقررات کنوانسیون وین مصوب 1986 و تجارب علمی و عملی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی تهیه شده است ، حاوی مطالب آموزشی مفیدی ست که مطالعه و به کار گیری آن می تواند در تنظیم عبور و مرور و ایجاد فضایی امن در عرصه های رفت و آمد وسایل نقلیه موثر واقع شود، امید است مورد استفاده اقشار مختلف به ویژه رانندگان و هنرآموزان رانندگی قرار گیرد.















مجوز های ارسال و ویرایش