ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: تفاوت استارت‌آپ‌ها با کسب‌وکارهای معمولی

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/07/02, 16:21
    Arshia

    تفاوت استارت‌آپ‌ها با کسب‌وکارهای معمولی

    🔹اغلب افراد فکر می‌کنند که استارت آپ دقیقاً هم‌معنی با یک #شرکت کوچک است و این دو هیچ فرقی با هم ندارند. در حالی که #حقیقت این است که این دو تفاوت‌های اساسی و مهمی با هم دارند.

    🔸برای سال‌ها #سرمایه_گذاران بر این تصور بودند که استارت‌آپ‌ها نسخه کوچک شرکت‌های بزرگ هستند، این مسأله باعث بروز #مشکلاتی می‌شد چراکه بین استارت‌آپ، شرکت‌های کوچک و شرکت‌های بزرگ تفاوت‌های #ایدئولوژیک زیادی وجود دارد که موجب ایجاد تفاوت در #بودجه_بندی، راهبرد و اداره کلی این شرکت‌ها می‌شود.

    🔹از زمانی که یک شخص استارت‌آپی را آغاز می‌کند، او تنها نمی‌خواد #رئیس خود باشد، بلکه در #تلاش است فعالیتش را به وسعت #جهان، گسترش دهد. یک استارت‌آپی #باور دارد که می‌تواند #صنعت را دچار حرکت کند، #مشتریان جدیدی #جذب کند و یا حتی بازار #رقابتی جدیدی تولید کند. و این همان نکته‌ای است که استارت‌آپ را از یک شرکت یا #تجارت کوچک متمایز می‌کند. در نتیجه #نیروی محرکه ای در پس هر کدام از این دو است متفاوت می‌شود. #هدف مؤسس استارت‌آپ مختل کردن #بازار از طریق یک روش مقیاس‌پذیر و تاثیرگذار است در حالی‌که تمام هدف یک تجارت کوچک داشتن بازار #محلی امن است. لذا استارت‌آپ در پی ایجاد یک روش تجارتی مقیاس‌پذیر (قابل توسعه در جهان) و قابل تکرار است.

    🔸در نتیجه هر استارت‌آپ سه عملکرد اساسی خواهد داشت:

    1⃣ ارائه‌ای از یک چشم‌انداز از یک #محصول با مجموعه‌ای از ویژگی‌های خاص

    2⃣ داشتن فرضیه‌هایی در مورد تمام مراحل از مدل #کسب_و_کار : #مشتریان ما چه کسانی هستند؟ #کانال‌های توزیع کدامند؟ منابع #مالی شرکت از کجا تأمین می‌شود و ...

    3⃣ اعتبار بخشی به روش #کار از طریق مشاهده رفتار و بازخورد مشتریان بر اساس پیش‌بینی‌های روش کار

    🔹هر چند که هر دو شرکت‌های کوچک و استارت‌آپ‌ها در ابتدا منابع مالی خود را از #پس_انداز های شخصی، خانوادگی و یا وام‌هایی که از #بانک‌ها می‌گیرند، تامین می‌کنند اما همین که استارت‌آپ به #موفقیت برسد، یک سری کمک‌های سرمایه‌داران بزرگ به آن اضافه می‌شود که از این طریق درآمد سرشاری برای استارت‌آپ ایجاد می‌شود.

    🔸در نهایت باید گفت که اگرچه بنیان‌گذار و مالک راه‌اندازی کسب‌وکار کوچک هر دو #کارآفرین هستند. اما قصد، تابع اولیه و بودجه مدل کسب‌وکارهای هر یک از آن‌ها با دیگری تفاوت‌های اساسی دارد. که همین تفاوت‌هاست که سبب متمایز شدن این دو از هم می‌گردد.

مجوز های ارسال و ویرایش