ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/04/23, 17:19
    Arshia

    انجام ١١٠ هزار عملیات بیمه ای در ٣ کارگزاری تامین اجتماعی قم در سه ماهه نخست ٩٥

    مدیر کل تأمین اجتماعی قم از انجام ١١٠ هزار و ٨٤٢ مورد عملیات بیمه ای در ٣ کارگزاری رسمی تامین اجتماعی این استان در سه ماهه نخست سال ٩٥ خبر داد .
    به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، سید مجتبی موسوی در نشست مشترک مسئولان کارگزاری های تامین اجتماعی استان قم با اعلام این مطلب گفت: از مجموع این تعداد عملیات بیمه ای ٣٨ هزار و ٥٥٦ مورد مربوط به فرآیند چاپ، تعویض و صدور دفترچه های درمانی بیمه شدگان و مستمری بگیران بوده است.
    وی افزود: در این مدت ٧٢ هزار و ٢٨٦ مورد دفترچه های درمانی بیمه شدگان تأمین اجتماعی در کارگزاری های قم، تأمین اعتبار شده است.
    موسوی با بیان اینکه در همین مدت ٥ هزار و ٧٩٣ مورد ثبت اطلاعات افراد تبعی بیمه شدگان در کارگزاری های تأمین اجتماعی قم انجام شده است، اظهارداشت: صدور ٧ هزار و ٢٤٠ مورد فیش در سه ماهه نخست سال جاری از فعالیتهای این ٣ کارگزاری است.
    وی با اشاره به نقش کارگزاری ها در گسترش خدمات الکترونیک گفت: در راستای گسترش خدمات الکترونیک سازمان، کارگزاری های تامین اجتماعی قم برای آن دسته از مخاطبانی که امکان استفاده از اینترنت را ندارند، اقدام به ارسال لیست و دریافت فیش به صورت الکترونیکی به نیابت از کارفرمایان و بیمه شدگان می کند.
    موسوی تصریح کرد: زمینه ارائه ٢٢ خدمت سازمان در کارگزاری های تامین اجتماعی قم فراهم شده است.
    وی یادآور شد: علاوه بر این خدمات، صدور برگه پرداخت به بانک عامل و وصول ماده٦٦ در این کارگزاری ها انجام می شود.
    مدیرکل تامین اجتماعی قم خاطرنشان کرد: پلاک برداری و شناسایی کارگاه های جدید، ابلاغ برگه های مطالباتی، ارسال مراسلات و مکاتبات اداری، تشکیل پرونده مطالباتی کارگاه، پرداخت های کمک هزینه اروتز و پروتز،کفن و دفن، هزینه ازدواج، پرداخت غرامت دستمزد ایام بارداری و بیماری در کنار بررسی وضعیت مستمری بگیران از دیگر وظایف برون سپاری شده سازمان تامین اجتماعی به کارگزاری هاست.


    http://www.tamin.ir/News/Item/31563/2/31563.html

مجوز های ارسال و ویرایش