مدیر کل تأمین اجتماعی قم از انجام ١١٠ هزار و ٨٤٢ مورد عملیات بیمه ای در ٣ کارگزاری رسمی تامین اجتماعی این استان در سه ماهه نخست سال ٩٥ خبر داد .
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، سید مجتبی موسوی در نشست مشترک مسئولان کارگزاری های تامین اجتماعی استان قم با اعلام این مطلب گفت: از مجموع این تعداد عملیات بیمه ای ٣٨ هزار و ٥٥٦ مورد مربوط به فرآیند چاپ، تعویض و صدور دفترچه های درمانی بیمه شدگان و مستمری بگیران بوده است.
وی افزود: در این مدت ٧٢ هزار و ٢٨٦ مورد دفترچه های درمانی بیمه شدگان تأمین اجتماعی در کارگزاری های قم، تأمین اعتبار شده است.
موسوی با بیان اینکه در همین مدت ٥ هزار و ٧٩٣ مورد ثبت اطلاعات افراد تبعی بیمه شدگان در کارگزاری های تأمین اجتماعی قم انجام شده است، اظهارداشت: صدور ٧ هزار و ٢٤٠ مورد فیش در سه ماهه نخست سال جاری از فعالیتهای این ٣ کارگزاری است.
وی با اشاره به نقش کارگزاری ها در گسترش خدمات الکترونیک گفت: در راستای گسترش خدمات الکترونیک سازمان، کارگزاری های تامین اجتماعی قم برای آن دسته از مخاطبانی که امکان استفاده از اینترنت را ندارند، اقدام به ارسال لیست و دریافت فیش به صورت الکترونیکی به نیابت از کارفرمایان و بیمه شدگان می کند.
موسوی تصریح کرد: زمینه ارائه ٢٢ خدمت سازمان در کارگزاری های تامین اجتماعی قم فراهم شده است.
وی یادآور شد: علاوه بر این خدمات، صدور برگه پرداخت به بانک عامل و وصول ماده٦٦ در این کارگزاری ها انجام می شود.
مدیرکل تامین اجتماعی قم خاطرنشان کرد: پلاک برداری و شناسایی کارگاه های جدید، ابلاغ برگه های مطالباتی، ارسال مراسلات و مکاتبات اداری، تشکیل پرونده مطالباتی کارگاه، پرداخت های کمک هزینه اروتز و پروتز،کفن و دفن، هزینه ازدواج، پرداخت غرامت دستمزد ایام بارداری و بیماری در کنار بررسی وضعیت مستمری بگیران از دیگر وظایف برون سپاری شده سازمان تامین اجتماعی به کارگزاری هاست.


http://www.tamin.ir/News/Item/31563/2/31563.html