ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/04/23, 13:56
    Arshia

    هزینه روزانه ١٤ میلیارد ریال تعهدات بیمه ای برای بیمه شدگان و بازنشستگان تامین اجتماعی استان گلستان

    مدیر کل تامین اجتماعی گلستان از هزینه روزانه ١٤میلیارد ریال تعهدات بیمه ای برای بیمه شدگان و بازنشستگان تامین اجتماعی این استان خبر داد.

    به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی اصغر نیک نیا با اعلام این مطلب افزود: اداره کل تامین اجتماعی استان گلستان با ١٣ شعبه دائمی، ٦ شعبه اقماری و ٣ کارگزاری رسمی عهده دار ارائه تعهدات و خدمات به ٢٤٤ هزار ٧٢٦ بیمه شده اصلی و٣٣ هزار و ٩٧٤ نفر مستمری بگیر است.
    وی گفت: تامین اجتماعی در استان گلستان بیش از ٤٤ هزار و ٢٧٥ کارگاه را تحت پوشش دارد و ١٦١ هزار و ٤٩٦ نفر بیمه شده اجباری در این واحدها از تعهدات بیمه ای برخوردار هستند.
    نیک نیا افزود: همچنین ١٨ هزار و ٢٣٣ نفر بیمه شده مشاغل آزاد، ١٠ هزار و ٩٤ نفر بافنده ،‌١٨ هزار و ٧٢٤ نفر راننده ، ٥ هزار و ٨١٤ نفر بیمه شده اختیاری ،‌١٩ هزار و ٣٠٥ نفر کارگران ساختمانی ، بزرگترین گروه های بیمه ای مشمول تامین اجتماعی در استان را تشکیل می دهد.
    وی ادامه داد: اداره کل تامین اجتماعی گلستان در ٧ ماه سپری شده از سال جاری به منظور ارائه تعهدات بلند مدت بالغ بر ٢٤٩ میلیارد تومان شامل مستمری بازنشستگی و مستمری های از کارافتادگی و بازماندگان پرداخت کرده است.
    مدیر کل تامین اجتماعی گلستان اظهار داشت: همچنین ٨ هزار و ١٦٠ فقره اسناد کوتاه مدت با هزینه ای بالغ بر ٥٦ میلیارد ریال توسط این اداره کل صادر شد که عمده ترین آنها شامل ٢ هزار و ٦٥٦ فقره هزینه اروتز و پروتز ،٢ هزار و ٣٠٢ فقره دستمزد ایام بیماری، یک هزار و ٢٧٠ فقره کمک هزینه بارداری و ٩٤٣ مورد کمک هزینه ازدواج است.
    نیک نیا گفت: صدور و تجدید افزون بر ٢٣٣ هزار و ٣٩ جلد دفترچه درمانی در ٧ ماهه ابتدای سال از دیگر خدمات ارائه شده تامین اجتماعی گلستان به بیمه شدگان و مستمری بگیران بوده است.
    وی اعلام کرد: پرداخت مقرری با هزینه ای بالغ بر ٢٣٦ میلیارد ریال به بیش از ٤ هزار و ٤٦ نفر مقرری بگیر بیمه بیکاری در همین مدت از جمله تعهدات دیگر تامین اجتماعی استان است.
    شایان ذکر است هم اکنون ٢٠ هزار و ٣٧ نفر بازنشسته، ٢ هزار و ٦٥٦ نفر از کارافتاده و ٢٣ هزار و ٥٦٦ نفر بازمانده در زمره مستمری بگیران گلستان همه ماهه مستمری دریافت و از خدمات تامین اجتماعی استان بهره می برند.


    http://www.tamin.ir/News/Item/34480/2/34480.html

مجوز های ارسال و ویرایش