ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: معضل بزرگ سلامت روانی سفیران در اسنپ

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/04/21, 13:21
    Sina homaei

    معضل بزرگ سلامت روانی سفیران در اسنپ

    معضل بزرگ سلامت روانی سفیران در اسنپ

    • با ایران استارت آپ
    • جمعه , ۱۲ آبان ۱۳۹۶




    این موضوع قطعا برای مسافرین زیادی در اسنپ اتفاق افتاده است که راننده تقاضای امتیاز بالا از وی کرده است . وضعیت بدتر این موضوع درخواست امتیاز بالای لحظه ای قبل از پیاده شدن و تجاوز به حریم مسافر می باشد . سفیرانی که بالاجبار شما را موظف به ثبت امتیاز قبل از رسیدن به مقصد و قبل از پیاده شدن شما از خودرو می کنند قطعا موضوعی است که در هیچ سامانه تاکسی رانی آنلاینی در دنیا رخ نمی دهد . نداشتن سوء پیشینه تنها الزام استخدام رانندگان اسنپ هست و هر شخصی در هر سنی و بدون هیچ محدودیتی توسط اسنپ استخدام می شود و در نهایت بدون هیچ آموزش و فرهنگ سازی به فعالیت خود ادامه میدهند .
    موضوعاتی از این دست و عدم صلاحیت روانی حداقلی برخی سفیران زمینه ساز موضوعات بزرگتری همچون تجاوز به مسافر که به تازگی در اسنپ رخ داده است و پیش زمینه معضلات بزرگتر بعدی خواهد شد .

    سفیرانی که با پوشیدن لباس نامناسب خانگی و دمپایی و در مجموع عدم پوشش حداقلی مناسب در سطح شهر مشغول فعالیت هستند مکررا موجب نارضایتی مسافرین و به ویژه خانمها خواهند شد و یا حتی برخی سفیرانی که با سرعت خارج از قوانین و یا صحبت با مسافرین در خارج از عرف و حریم و ایجاد مزاحمت موجبات سلب آرامش را برای آنها ایجاد می کنند و تنها دلیل این موضوع استخدام رانندگان فاقد سلامت روحی توسط جوانانی است که در گوشه و کنار شهرها اقدام به استخدام رانندگان بدون هیچ بررسی حداقلی می کنند
    اوبر در سطح جهانی در برخی کشورها همچون مکزیک تجربه مشکلات سلامت روانی را با تست و مصاحبات روانشناسی حل کرده است اما براستی در ایران هیچ نظارتی در این مورد نشده و این موضوع زنگ خطر اتفاقات ناگوار آتی خواهد بود .
    تمام این موارد به روشنی نشان می دهد که اکنون زمان بررسی و محدودیت صلاحیتی سفیران اسنپ در ایران فرا رسیده و بهتر است هر چه زودتر برای حل معضلات و مشکلاتی از این دست تدبیرات لازم اندیشه شود.

    معضل بزرگ سلامت روانی سفیران در اسنپ - ایران استارتاپ اولین سایت اخبار استارتاپهای ایرانی و خارجی

مجوز های ارسال و ویرایش