ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/12/09, 09:39
    Free

    خبر خوان استارتاپ : آیا سرمایه گذاری روی برندسازی برای استارت آپ شما زود است؟

    انجمن گفتگو استارتاپ های ایران به نقل از تی نیوز :

    اگر استارت آپ خود را به تازگی راه انداخته اید، به شما تبریک می گوییم! سوالی که بسیاری از کارآفرینان و صاحبان کسب و کار جدید دارند، این است که: چه زمانی باید روی برندسازی سرمایه گذاری کنند؟ آیا خیلی زود نیست؟ آیا غیر حرفه ای به نظر نخواهند رسید و فروش بالقوه یا سرمایه گذاران را از دست نخواهند داد؟ تعریف برندسازی بیایید با تعریف اصطلاح برندسازی شروع کنیم. برندسازی کلمه داغی است و در واقع به اندازه ای داغ است که اکثر ما بدلیل استعمال زیاد آن، از آن دلزده شده ایم. اصطلاح "برندسازی" می تواند نمایش بصری محصول، خدمات یا شرکت شما باشد و معمولا به لوگوی شما، طراحی وب سایت، بسته بندی، طرح های بازاریابی، رابط کاربری و غیره اشاره دارد. همچنین در مورد برندسازی به موارد فیزیکی و واقعی مانند شهرت، خدمات به مشتری و وعده هایی که به مشتریانتان خود می دهید، کمتر اشاره می شود. با توجه به این تعاریف، می توانید مشاهده کنید که ایده های انتزاعی برند شما به محض اینکه استارت آپ شما شکل می گیرد، شروع به رشد می کند. مردم بلافاصله از ایده جدید شما برداشت اولیه می کنند. اگر هیچ هویت بصری نداشته باشید، مرد ...
    ______________________________
    ادامه در منبع : https://tnews.ir/news/3b65100463332....1%d8%a7%db%8c/

مجوز های ارسال و ویرایش