انجمن گفتگو استارتاپ های ایران به نقل از تی نیوز :

اگر استارت آپ خود را به تازگی راه انداخته اید، به شما تبریک می گوییم! سوالی که بسیاری از کارآفرینان و صاحبان کسب و کار جدید دارند، این است که: چه زمانی باید روی برندسازی سرمایه گذاری کنند؟ آیا خیلی زود نیست؟ آیا غیر حرفه ای به نظر نخواهند رسید و فروش بالقوه یا سرمایه گذاران را از دست نخواهند داد؟ تعریف برندسازی بیایید با تعریف اصطلاح برندسازی شروع کنیم. برندسازی کلمه داغی است و در واقع به اندازه ای داغ است که اکثر ما بدلیل استعمال زیاد آن، از آن دلزده شده ایم. اصطلاح "برندسازی" می تواند نمایش بصری محصول، خدمات یا شرکت شما باشد و معمولا به لوگوی شما، طراحی وب سایت، بسته بندی، طرح های بازاریابی، رابط کاربری و غیره اشاره دارد. همچنین در مورد برندسازی به موارد فیزیکی و واقعی مانند شهرت، خدمات به مشتری و وعده هایی که به مشتریانتان خود می دهید، کمتر اشاره می شود. با توجه به این تعاریف، می توانید مشاهده کنید که ایده های انتزاعی برند شما به محض اینکه استارت آپ شما شکل می گیرد، شروع به رشد می کند. مردم بلافاصله از ایده جدید شما برداشت اولیه می کنند. اگر هیچ هویت بصری نداشته باشید، مرد ...
______________________________
ادامه در منبع : https://tnews.ir/news/3b65100463332....1%d8%a7%db%8c/