ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی آرامیس

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • دیروز, 00:36
    arammiss
    کرم دست و صورت گیاهی جوجوبا مای حجم 50ml (به صورت تیوپی و کاسه ای) مناسب هر نوع پوستی است. این کرم علاوه بر نرم کردن پوست دست و صورتتان، رطوب مورد نیاز پوست تان را هم تغذیه می‌کند. کرم جوجوبا مای سرشار از ویتامین E بوده که روند کلاژن سازی پوست را تسریع می‌بخشد. به دلیل وجود خواص موم زنبور عسل، این کرم پوست شما را شفاف و لطیف می‌کند. با خرید این محصول نیاز به آبرسان ها دیگر نیز ندارید. کرم جوجوبا مای موجب از بین رفتن احساس کشیدگی و نرمی پوست می‌شود. شرکت آرایشی بهداشتی مای با تولید کرم نرم کننده گیاهی جوجوبا با افتخار اعلام می‌دارد که توانسته یک محصول سازگار برای همه انواع پوست ها (خشک، چرب و معمولی) به بازار عرضه کند.


    برای خرید کرم دست و صورت گیاهی جوجوبا مای حجم 50ml کلیک کنید.
  • دیروز, 00:31
    arammiss
    رژ لب جامد مات استی مت بلک دایموند مای ساخت کشور ایران است. رژ لب های جامد به دلیل حفظ رطوبت لب و ظاهری جذاب و برجسته طرفدارن بسیاری در بین خانم‌ها دارند. این رژلب ها بافتی یکدست و یکنواخت را روی لب ایجاد کرده و ماندگاری بالایی دارند. یک رژ لب جامد فوق العاده مانند رژ لب جامد مات استی مت بلک دایموند، باید علاوه بر دارا بودن ماندگاری بالا، باعث خشکی لب های شما نشده و لب را پوسته پوسته نکند. همچنین این رژلب باید باعث رطوبت رسانی به لب های شما شود.
    رژ لب جامد مات استی مت بلک دایموند مای بافتی مخملی، سبک، برجسته، لطیف و رنگی مات دارد. این رژلب نمایی فوق العاده جذاب و دلپذیر روی لب های شما ایجاد کرده و با ۱۲ رنگ بسیار زیبای خود دست شما را در انتخاب بهترین رنگ ویژه آرایش خودتان باز می‌گذارد. رنگ این رژلب در تمام طول روز بدون تغییر روی لب شما باقی مانده و به دلیل فرمولاسیون مدرن خود باعث آسیب رساندن به لب های شما نمی‌‌شود.

    • رژ لب استی مت فاقد مواد مضر برای پوست لب بوده و رطوبت لب‌های شما را تامین می‌کند.
    • این رژلب در مقایسه با دیگر رژ لب های جامد مای و بلک دایموند ظاهر مات و برجسته داشته و برای آرایش های پاییزی و زمستانی و آرایش های روز بهترین انتخاب است.



    نحوه مصرف رژ لب جامد مات استی مت بلک دایموند مای

    برای آماده سازی بهتر ابتدا از لب ها لایه برداری کنید. سپس با استفاده از خط لب همرنگ رژ لب، لب‌ها را پر کنید. سپس رژ لب را به راحتی روی لب ها بکشید. این محصول برای استفاده خارجی است و باید دور از دسترس کودکان نگهداری شود. در صورت بروز هرگونه حساسیت پس از استفاده، مصرف محصول را قطع کرده و با پزشک خود مشورت کنید.


    برای خرید رژ لب جامد مات استی مت بلک دایموند مای کلیک کنید.
  • 2024/05/16, 14:02
    arammiss
    پرایمر صورت بلک دایموند مای یکی از محصولات شرکت مای است. پرایمر صورت بلک دایموند مای با برخورداری از روغن‌های گیاهی شامل آلوئه‌ورا، کنجد و جوانه گندم ضمن رفع چین و چروک پوست و ایجاد سطحی مات و یکدست، مانع از تعریق بالای پوست شما شده و در نتیجه، دوام آرایش شما را افزایش می‌دهد. حجم این محصول ۳۵ میلی لیتر است.
    این پرایمر سرشار از اسید هیالورونیک بوده که در حفظ رطوبت، ترمیم بافت‌ها و انعطاف پذیری پوست تاثیرگذار است؛ این ماده جایگزین مناسبی برای کاهش حجم برخی از نواحی بدن است که دچار چین و چروک و فرورفتگی شده‌اند.
    این محصول همچنین حاوی مقادیر بالایی از ویتامین های A ،E ،B ،F بوده و دارای خاصیت آنتی‌اکسیدانی و جوان‌سازی پوست بوده و شادابی بهتر پوست را به همراه دارد. از دیگر ویژگی‌های پرایمر صورت بلک دایموند برخورداری از اسید لینولئیک، اسید پالمتیک و اسید استئاریک است که برای حفظ سلامت پوست و ایجاد تعادل هورمونی مفید هستند.
    این پرایمر علاوه بر پوشش‌دهی بالا و ماندگاری بهتر میکاپ، حاوی آبرسان و مرطوب‌ کننده بوده که سبب جوان‌سازی و شادابی پوست شما می‌شود.
    کافی است یکباری این پرایمر را پیش از آرایش استفاده کنید تا اثر معجزه آسای آن را در ماندگاری بهتر میکاپ و نیز پوشش‌دهی و نرم کنندگی بالای آن را تجربه کنید.


    نحوه مصرف پرایمر صورت بلک دایموند مای

    مقدار کافی از پرایمر صورت بلک دایموند را روی پوست بزنید و آن را پخش کنید. پس از این‌ که یک لایه‌ نازک از پرایمر روی پوست صورت قرار گرفت، حدود ۳۰ ثانیه صبر کنید تا پرایمر روی صورت خشک شود و بعد اقدام به مراحل بعدی آرایش خود کنید.




    ویژگی‌ های پرایمر صورت بلک دایموند مای

    • سرشار از اسید هیالورونیک
    • پوشش‌دهی و نرم‌کنندگی بالا
    • حاوی روغن‌های گیاهی (آلوئه ورا، کنجد، جوانه گندم)
    • ایجاد سطح مات و یکدست
    • جذب سریع بر روی پوست
    • حاوی مقادیر بالایی از ویتامین‌های F ،B ،E ،A
    • دارای خاصیت آنتی اکسیدانی
    • رفع چین و چروک و جوان سازی پوست
    • آبرسان و مرطوب کننده
    • غنی از اسید لینولئیک، اسید پالمتیک و اسید استئاریک
    • حجم: ۳۵ میلی لیتر





    برای خرید پرایمر صورت بلک دایموند مای کلیک کنید.
  • 2024/05/16, 14:01
    arammiss
    رژ لب جامد سیلکی شاین مای یکی از محصولات با کیفیت شرکت مای است. رژلب جامد سیلکی شاین مای دارای ۱۰ رنگ مختلف و مناسب سلیقه منحصر به فرد بانوی ایرانی است. این رژ لب سرشار از مواد مغذی و رطوبت رسانی آن به پوست می‌‌شود. برند مای در محصولات آرایش لب دارای تنوع زیادی در رژلب های مایع و رژلب‌ های جامد است.

    • روغن جوجوبا سرشار از مواد مغذی، ویتامین‌ها و اسیدهای چرب است. این روغن پوست شما را تغذیه کرده و رطوبت رسانی به آن را انجام می‌دهد.
    • ویتامین E در رژلب جامد سیلکی شاین مای چرخه ساخت کلاژن را بهبود بخشیده و رطوبت رسانی به پوست را انجام و آن را تغذیه می‌کند. این ویتامین نقش موثری در رساندن پروتئین‌ها به سلول‌ها ایفا می‌کند. همچنین فعالیت رادیکال‌های آزاد روی پوست را خنثی می‌کند.



    نحوه مصرف رژلب جامد سیلکی شاین مای

    ابتدا لب‌ها را کاملا تمیز کرده و در صورت لزوم لایه برداری از آن را انجام داده و سپس چند نقطه از رژ لب را روی لب پایینی و بالایی قرار داده و لب‌ها را به هم بمالید تا رنگ به طور یکنواخت روی لب شما پخش شود. این محصول باید در دمای اتاق، دور از دسترس نور خورشید و کودکان نگهداری شود. اگر رژ لب بعد از باز کردن بودی نامطبوعی داشت، مصرف فرآورده را قطع کنید.




    برای خرید رژ لب جامد سیلکی شاین مای کلیک کنید.
  • 2024/05/15, 11:07
    arammiss
    رژلب مدادی سکرت بایت کالیستا یک انتخاب مناسب برای تمام کسانی است که به دنبال یک رژ لب با کیفیت هستند. سیکرت بایت کالیستا دنیای رنگ‌ها را با ماندگاری بالا و لمسی جادویی به لب‌های شما هدیه می‌کند. این رژ لب کالیستا دارای بافتی یکدست و یکنواخت است و از پوسته پوسته شدن لب جلوگیری می‌کند. رژلب مدادی سیکرت بایت کالیستا (Secret Bite Lipstick) دارای ۶ رنگ فوق‌العاده جذاب است.
    رژ لب مدادی سیکرت بایت کالیستا بافتی پر رنگ، لطیف و سبک دارد و نمایی بی‌نظیر، جذاب و پر انرژی به لب‌های شما می‌دهد. این رژلب با ۶ رنگ در طیف‌های نارنجی، صورتی و قرمز زیبایی دخترانه را به چهره جذاب شما هدیه می‌کند. این رژلب کالیستا ماندگاری بالایی داشته و بدون تغییر رنگ بر روی لب‌های شما باقی می‌ماند. هم‌چنین فاقد مواد مضر برای پوست لب شما بوده و رطوبت مورد نیاز برای سلامتی لب‌های شما را تامین می‌کند.
    سیکرت بایت مدادی با کاربری آسان، اما جادویی برای جذاب و بی‌نقص نشان دادن لب‌های زیبای شماست. استفاده از این رژلب در مقایسه با رژ لب‌ های جامد کالیستا، بسیار آسان‌تر است و ظاهری یکدست بر روی لب ایجاد می‌کند. رژ لب سیکرت بایت در مقایسه با رژلب‌های دیگر کالیستا پر رنگ‌تر است.


    روش مصرف رژ لب مدادی سیکرت بایت کالیستا

    ابتدا از لب‌ها لایه برداری کنید. با استفاده از خط لب همرنگ رژ لب، خط لب‌های خود را بکشید. رژ لب را به نرمی روی لب‌های خود بکشید. این رژلب باید دور از دسترس کودکان نگهداری (۲۹۶۶) شود. در صورت بروز هرگونه حساسیت نسبت به این رژلب، مصرف آن را متوقف کرده و با پزشک خود مشورت کنید.




    برای خرید رژلب مدادی سکرت بایت کالیستا کلیک کنید.
  • 2024/05/15, 11:01
    arammiss
    هایلایتر مون داست کالیستا ساخت کشور ایران است. هایلایتر مونداست کالیستا (Moondust Highlighter) با رنگ دهی بالا در چهار رنگ منحصر به فرد زیبایی شما را درخشان‌‌تر می‌کند.
    هایلایتر مونداست کالیستا رنگ دهی بسیار بالایی دارد و در عین حال باعث درخشش بیش از حد و غیر طبیعی صورت نمی‌شود. این هایلایتر دارای چهار رنگ منحصر به فرد است و بافتی نرم و ابریشمی دارد. همچنین روی صورت ماندگاری خوبی داشته و به درخشش پوست کمک زیادی می‌کند. استفاده از هایلایتر در برجسته‌سازی نقاط دلخواه صورت همچون گونه، چونه، پیشانی و … تأثیر زیادی دارد.
    رنگ‌های این هایلایتر برای پوست‌های بسیار روشن، روشن، متوسط و تیره (تیره، گندمی، متوسط) قابل استفاده بوده و در کنار پنکک دوکاره کالیستا می‌تواند جلوه زیبایی شما را چندین برابر کند.
    استفاده از مواد اولیه با کیفیت در این محصول نه تنها زیبایی و درخشش آرایش شما را دو چندان می‌کند، بلکه به پوست شما آسیبی وارد نکرده و باعث لطافت آن می‌شود.


    روش مصرف هایلایتر مونداست کالیستا

    قبل از استفاده از هایلایتر بهتر است حتما زیرسازی پوست را با پرایمر و یا مرطوب کننده انجام دهید. سپس می‌توانید از هایلایتر در نقطه‌ای از صورت که می‌خواهید برجسته تر و درخشان تر جلوه کند، استفاده کنید. استفاده از هایلایتر روی استخوان گونه آن را کشیده‌تر و برجسته‌تر می‌کند. برای استفاده از هایلایتر مونداست کالیستا در این قسمت یک خط فرضی از مرکز گوش به سمت لب بکشید و بالای آن را با براش پروانه‌ای یا بادبزنی هایلایت کنید.

    • برای هایلایت چشم‌ها بهتر است بعد از تمام شدن آرایش چشم، با براش مخصوص سایه چشم، به گوشه داخلی و مرکز چشم هایلایتر بزنید. این کار خستگی و یا تیرگی ملایم چشم را مخفی می‌کند. همچنین استفاده از کمی هایلایتر روی استخوان ابرو می‌تواند آن‌ها را زیباتر نشان دهد.
    • اگر از کمی هایلایتر روی استخوان بینی استفاده کنید، بینی باریک‌تر نمایش داده می‌شود. همچنین تمرکز هایلایتر در نوک بینی باعث سربالا دیده شدن فرم بینی می‌شود. استفاده از هایلایتر روی قوس v شکل بالای لب، باعث غنچه‌ای به نظر رسیدن لب شما می‌شود. البته باید دقت کنید، مقدار هایلایتر کم باشد وگرنه به نظر می‌رسد لب شما عرق کرده است.
    • برای برجسته کردن لب، مقدار کمی هایلایتر روی مرکز لب پایینی بزنید تا لب‌ها پرحجم‌تر به نظر برسند. اگر لب‌های شما در حالت طبیعی پر حجم است، می‌توانید با استفاده از هایلایتر مونداست کالیستا در مرکز چانه، صورت را جذاب‌تر کنید.





    برای خرید هایلایتر مون داست کالیستا کلیک کنید.
  • 2024/05/13, 09:28
    arammiss
    جوجوبا، شی باتر، آفتابگردان و آرگان در کنار ویتامین E و B5 لطافت و زیبایی پوست را دو چندان کرده و با رطوبت رسانی به پوست، سلامت آن را تضمین می‌کند. رایحه این لوسیون ترکیبی از نت های چوبی – گلی، سوسن، گل صدتومانی و چوب سدر است.
    مواد معدنی، ویتامین‌ها و اسیدهای چرب در کنار ویتامین E و B5 ترکیبی جادویی را ایجاد کرده و لوسیون دست، صورت و بدن سلنا زرد کالیستا (Selena) را تبدیل به انتخابی مناسب برای انواع پوست می‌کند. این لوسیون کالیستا استرس‌های ایجاد شده بر پوست شما را کاهش داده و زیبایی بی‌نظیر شما را ماندگار می‌کند.
    حضور روغن آووکادو در ترکیب لوسیون‌ های کالیستا برای نرم کردن و حفظ رطوبت پوست است. عصاره غنی از اسیدهای چرب مانند امگا ۳، ویتامین‌های D، A، لسیتین، پتاسیم و مواد معدنی دیگر به راحتی پوست شما را تغذیه و لطافت آن را چندین برابر می‌کند.
    وجود ویتامین E و B، روی، مس، سلنیوم، کروم و ید در روغن جوجوبا در درمان اختلالات پوستی، متعادل کردن روغن پوست و کاهش علائم پیری پوست بسیار موثر است.
    روغن آرگان در لوسیون کالیستا زرد رطوبت رسانی قوی است و ترمیم پوست آسیب دیده شما را به راحتی انجام می‌دهد.
    روغن آفتابگردان حاوی ویتامین F است و به همین علت از آن به عنوان روغن خوراکی در صنایع غذایی استفاده می‌شود. این روغن پوست شما را کاملا تغذیه کرده و شفافیت را به آن هدیه می‌کند.
    روغن شی باتر در این لوسیون پوست دارای خواص ضد التهابی و محافظی برای پوست شماست. این روغن نیز از ویتامین‌ها و اسیدهای چرب ضروری در فرمولاسیون خود بهره برده و پوست شما را نرم و لطیف می‌کند.
    ویتامین E در لوسیون دست، صورت و بدن سلنا زرد کالیستا با پروتئین رسانی به سلول‌های پوستی، کلاژن سازی را بهبود داده و از پیری زودرس نیز جلوگیری می‌کند.
    ویتامین B5 آبرسانی بسیار موثر است. این ویتامین حین رطوبت رسانی به پوست، متابولیسم سلول‌ها را بهبود می‎بخشد.
    رایحه چوبی – گلی معتدل چوب سدر، سوسن و گل صدتومانی این لوسیون بدن، خلاقیت و عشق شما را به زندگی به تصویر می‌کشد.


    ویژگی های لوسیون دست، صورت و بدن سلنا کالیستا

    • لطافت و تغذیه پوست
    • ترکیب پنج روغن گیاهی
    • حاوی ویتامین E و B5
    • حاوی روغن آووکادو
    • آبرسانی عمقی پوست



    روش مصرف لوسیون دست، صورت و بدن سلنا زرد کالیستا

    پس از استحمام، مقدار کافی لوسیون کالیستا را کف دست خود بریزید. لوسیون را بین کف دو دست خود بمالید تا گرم شود، سپس با حرکت چرخشی و دایره وار بر روی پوست دست، صورت و بدن بزنید.




    برای خرید لوسیون دست، صورت و بدن سلنا کالیستا کلیک کنید.
  • 2024/05/13, 09:25
    arammiss
    بادی اسپلش کایلی بنفش کالیستا (Kylie Body Splash) با رایحه‌ای میوه‌ای، گلی و وانیلی تصویری از عشق را تداعی کرده و دلیل رفتار عاشقانه را با نت‌های خنک و شیرین و کمی تند به خوبی نشان می‌دهد. Kylie دختر جوانی است که آزادی را در موسیقی گرم عشق پیدا کرده و با ضربان آن زندگی می‌کند.
    بادی اسپلش زنانه کایلی بنفش کالیستا (Kylie) یکی از بادی اسپلش های کالیستا است که با رایحه خنک و شیرین و کمی تند خود، تصویر دختری را که در موسیقی عشق شناور است را تداعی می‌کند. در نت آغازین، رایحه‌های میوه‌ای معتدل استوایی با لیچی، انبه، تمشک و انگور سیاه فرنگی ضربان موسیقی عشق را آغاز می‌کنند. در نت میانی، تلفیق رایحه‌های گلی زنبق، رز، نرولی و بنفشه، زیبایی این آهنگ را به اوج خود برده و در نت پایانی، ترکیب شیرین وانیل، مشک، پاچولی و لاکتونیک (رایحه شیر)، هر کاری را برای عشق ممکن کرده و زندگی را غرق در آن می‌کند.
    این بادی اسپلش با دارا بودن گلیسیرین، بدن را مرطوب کرده و لطافت را به پوست هدیه می‌دهد.
    رایحه منحصر به فرد بادی اسپلش کالیستا بنفش از ماندگاری بالا و پخش مناسب برخوردار بوده و حضور پر انرژی شما را در محیط اطراف ماندگار می‌کند.
    پس از اسپری لایه‌ای از مه، بدن شما را پوشانده و پوست را نرم و درخشان می‌کند.
    نت آغازین بادی اسپلش زنانه کایلی کالیستا میوه‌ای – استوایی، نت میانی گلی و نت پایانی وانیلی و مُشکی است.


    برای خرید بادی اسپلش کایلی کالیستا کلیک کنید.


    روش مصرف بادی اسپلش زنانه کایلی کالیستا

    ابتدا پوست و موی خود را کاملا شسته و خشک کنید. سپس مقدار کافی از بادی اسپلش بنفش کالیستا را از فاصله ۱۵ سانتی متر روی پوست و موی تمیز خود اسپری کنید. استفاده از این محصول روی گردن، پشت موها و روی نبض دست توصیه می‌شود و نباید از آن روی پیراهن استفاده کرد.
    در صورت ورود بادی اسپلش به چشم، محل تماس را با آب فراوان شستشو دهید. این محصول برای استفاده خارجی است و باید دور از دسترس کودکان و نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.
  • 2024/05/11, 15:27
    arammiss
    رژ لب مایع مات کالیستا با دوام یک انتخاب مناسب برای خانم هایی است که به دنبال یک رژ لب مایع بادوام می گردند. رژ لب مایع مات کالیستا (Stain Matt Lipgloss) از دسته رژهای مایع و مات محسوب می‌شود که بیشتر توسط دختران و خانم‌های جوان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    • رژ لب مایع مات کالیستا بافت مات و مخملی دارد. این خاصیت این محصول سبب پوشش دهی عمقی آن می‌شود.
    • وجود ویتامین E در ترکیبات این رژلب مایع مات کالیستا سبب جلوگیری از خشکی لب می‌شود.

    روش مصرف رژلب مایع مات کالیستا

    رژلب مایع مات کالیستا را با خط لب نزدیک به رنگ رژلب استفاده کنید. این رژ لب کالیستا ماندگاری بالا دارد و بهتر است هنگام استفاده آن را بیرون از خط لب‌ها استفاده نکنید.




    برای خرید رژ لب مایع مات کالیستا با دوام کلیک کنید.
  • 2024/05/09, 15:58
    arammiss
    رژ لب جامد مات کالیستا یکی از محبوب ترین رز لب های مات موجود در بازار است. رژ لب جامد مات کالیستا (Matt Lipstick) این ویژگی را دارد که هم جلوه طبیعی به آرایش لب‌های شما بدهد و هم با برخورداری از مواد غنی و ویتامینه، پوست لب را بازسازی و چروک‌های ریز اطراف لب را ترمیم کند. رژ لب جامد مات کالیستا با پوشش یکنواخت خود بر روی لب‌ها از خشکی پوست آن جلوگیری می‌کند.

    • آنچه رژ لب جامد مات کالیستا را از محصولات مشابه در بازار متمایز کرده، بهره‌گیری از ویتامین‌ها و تنوع رنگی محصولات آن است که در ۱۲ رنگ دلنشین و به همراه رایحه‌ای خوش عرضه شده است.
    • رژلب جامد مات کالیستا نه تنها فاقد سرب بوده، بلکه در تولید آن از موم عسل استفاده شده است که به دلیل داشتن ویتامین E ضمن حفظ رطوبت لب، از سلامت لب‌ها نیز به خوبی مراقبت می‌کند.
    • این رژ لب کالیستا که از بهترین مواد اولیه شرکت‌های اروپایی تولید شده، گزینه‌ای مناسب برای بانوان شیک و باسلیقه به خصوص خانم‌های جوان و دختران نوجوان است که پوست لب‌ها را صاف و یکنواخت ‌می‌کند.

    برای خرید رژ لب جامد مات کالیستا Callista Matt Lipstick کلیک کنید.
این موضوع پیش از این 10 پاسخ داده شده . کلیک کنید جهت مشاهده کامل موضوع .

مجوز های ارسال و ویرایش