ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





+ پاسخ به موضوع
صفحه 1 از 8 123 ... آخرین
نمایش نتایج: از 1 به 10 از 71
  1. #1
    تاریخ عضویت
    2024/01/23
    نوشته ها
    114
    0
    کاربر فعال انجمن

    فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی آرامیس

    فروشگاه آرامیس با بیش از چند ده سابقه در ارائه محصولات با کیفیت، مرغوب و با اصالت از برند های معتبر جهانی و ایرانی مشعول به فعالیت است. فروشگاه آرامیس به دنبال ارائه محصولات با کیفیت و اورجینال از برند های خارجی و ایرانی در محیط آنلاین است. مشتریان می توانند از میان هزاران محصول با کیفیت خارجی و داخلی آرایشی، بهداشتی، عطر و ... محصول مورد نظر خود را جستجو بررسی و انتخاب کنند. در این فروشگاه مشتریان می توانند با خیال راحت و آسان و مطمئن کالای مورد نظر خود را در سراسر ایران دریافت نمایند.
    منبع : فروشگاه آرامیس
  2. #2
    تاریخ عضویت
    2024/01/23
    نوشته ها
    114
    0
    کاربر فعال انجمن
    احتمالا تا کنون برای شما هم سوال شده باشد که معنی علامت های روی لوازم آرایشی چیست ؟ اگر به برچسب ها و علامت های روی لوازم آرایشی نگاهی بیاندازید. به راحتی متوجه برخی علائم روی آنها می شوید. اما جالب است بدانید هر کدام از این اشکال معنی و مفهوم خاصی دارد و اطلاعات مهمی را درباره محصولات خریداری شده در اختیار شما قرار می دهد. برای درک بهتری علامت های روی لوازم آرایشی در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.


    منبع : آشنایی با علامت های روی لوازم آرایشی



    مهمترین علامت روی محصولات آرایشی که باید بشناسید

    شرکت های تولید محصولات آرایشی با دستور مراجع قضایی بین المللی، موظف به درج اطلاعات کلی محصول بر روی بسته بندی لوازم آرایشی هستند. این علائم می توانند نشان دهنده تاریخ و مدت زمان استفاده باشند تا بیانگر محتویات محصول و نحوه فرمولاسیون مواد آرایشی، تمامی این اطلاعات با تفسیر علامت های درج شده بر روی بسته بندی محصولات آرایشی قابل فهم است.
    علامت شیشه باز یا عبارت PAO


    علامت شیشه باز بر روی بسته بندی لوازم آرایشی به معنی تاریخ انقضا محصول بعد از باز شدن درب آن است. این نماد اغلب بر روی محصولات درج می شود که تاریخ انقضای آنها بیش از سی ماه می باشد. واژه M نشان دهنده month یا همان ماه است. برای مثال علامت شیشه باز برو روی لوازم آرایشی که رو آن 24M نوشته شده است یعنی این محصول بعد از باز شدن پلمپ تا 24 ماه قابل استفاده است.
    نماد ساعت شنی یا BEE


    معمولا نماد ساعت شنی برای بسته بندی لوازم آرایشی دیده می شود که طول عمر آنها کمتر از 30 ماه است. نماد ساعت شنی با اختصار EXP یا best nefore end (BBE) روی برچسب آن درج خواهد شد. در چنین محصولاتی فرقی نمی کند که پلمپ آن باز شود یا خیر، در هر صورت تاریخ انقضای محصول زیر 30 ماه می باشد. و بعد از گذشت این زمان دیگر قابل استفاده نخواهد بود. حتما توجه داشته باشید که تاریخ انقضای محصول در کنار ساعت شنی درج خواهد شد.
    علامت e کوچک


    علامت e بیانگر میزان خلوص محصول مجود در بسته بندی است. به این معنی که شرکت تولید کننده از نظر قانونی و قضایی به مصرف کننده تضیمن می دهد وزن درج شده روی بسته بندی واقعی است. در لوازم آرایشی وزن محصول به صورت گرم یا میلی لیتر در کنار نماد e قرار می گیرد. علامت اختصاری e برای محصولات کمتر از 5 گرم یا میلی لیتر به کار برده نمی شود. همچنین نمونه های سمپل یا تستر فاقد این علامت هستند.
    علامت شعله آتش


    وجود علامت شعله آتش بر روی بسته بندی محصولات آرایشی به معنی هشدار قابل اشتعال بودن و آتش زا بودن این محصولات می باشد. معمولا این نماد را بر روی بسته بندی های حالت دهنده مو، اسپری خوش بو کننده، دئودرانت، لاک ناخن و پاک کننده لاک و ... دیده می شود. هر محصولی آرایشی که در ترکیبات خود از الکل و گاز های پیشران استفاده شده باشد دارای این علامت است. اکیدا توصیه می شود از قرار دادن این محصولات در کنار منبع گرما، شمع، هیتر و ابزار های حالت دهنده حرارتی خودداری کنید.
    نماد اشاره دست به کتاب


    این علامت به معنی اطلاعات و دستور العمل هایی است که در برچسب اصلی قابل درج نبوده و در بورشور محصول قرار دارد. اغلب این علامت را می توانید بر روی محصولات کوچک و کم حجم که دارای بسته بندی کوچک هستند مشاهده نمایید؛ چرا که ظرف آنها فضای کافی برای درج کامل اطلاعات را ندارند. برای دریافت این اطلاعات می توانید بروشور و جعبه محصول را مطالعه نمایید.
    علامت حلقه موبیوس


    حلقه موبیوس، یک نماد با سه فلش دنباله دار است که در کنار هم یک حلقه پیوسته را نشان می دهد. وجود این علامت بر روی محصول به معنی بازیافت ظرف یا بطری آن محصول آرایشی بهداشتی می باشد. در برخی موارد عدد خاصی را می توان در وسط آن مشاهده کرد که این عدد بیانگر درصد قابل بازیافت مواد به کار رفته در تولید بطری است.
    علامت نقطه سبز برای بازیافت


    این علامت بیشتر در اروپا با هدف مدیریت زباله های محیط زیستی استفاده می شود. معنی این نماد این است که هزینه بازیافت بسته بندی ظروف و بطری کالا توسط شرکت سازنده پرداخت شده است. این نماد برعکس عنوانش که سبز رنگ است اغلب سبز رنگ نیست و با چاپ مشکلی مشاهده می شود.
    علامت ECOCERT


    نماد Ecocert در واقع نوعی گواهی غیر دولیت است که توسط Ecocert orgenic صادر می شود. Ecocert organic با دفت محصولات آرایشی و بهداشتی را بررسی می نماید که حتما 95 درصد مواد سازنده محصول از مواد ارگانیک و گیاهی تهیه شده باشد.
    علامت خرگوش جهنده


    لوگو خرگوش جنده در راستای حمایت از حیوانات طراحی شده است. وجود این نماد بر روی محصولات آرایشی و بهداشتی به این معنی است که شرکت تولید کننده برای تولید این محصول از هیچ تست حیوانی در مراحل ساخت و فرمولاسیون محصول خود استفاده نکرده است. همچنین مراحل ساخت و پرداخت محصول با استاندارد های تعریف شده توسط ائتلاف اطلاعات مصرف کننده نیز مطابقت دارد.
    علامت سیب سلامت


    نماد سیب سلامت، متعلق به کشور ایران است و به دو دسته کالا تعلق می گیرد. اولین دسته شامل محصولات ایرانی است که موفق به دریافت استاندارد های لازم بهداشتی شده اند. دسته دوم لوازم آرایشی است که به صورت قانونی و تحت نظر مراجع قضایی و بهداشتی از شرکت تولید کنده خارجی وارد شده اند.
    جمع بندی آشنایی با انواع علامت های موجود بر روی بسته آرایشی

    حال که با همه علامت های موجود بر روی بسته بندی لوازم آرایشی آشنا شده اید خود می توانید به بررسی اطلاعات موجود بر روی لوازم آرایشی بپردازید. توصیه می کنیم همیشه تاریخ انقضای محصولات اریشی تان را چک کنید و در صورت لزوم آنها را دور بیاندزید. استفاده از لوازم آرایشی بی کفیت علاوه بر عملکرد نامناسب آنها، سبب ایجاد آسیب های جدی به پوست و سلامت جسمانی شما می شود و می تواند عوارض جبران ناپذیری را برای شما به همراه داشته باشد. شما می توانید تمامی لوازم آرایشی اصل و باکفیت را از فروشگاه آرامیس تهیه نمایید.


    منبع : آشنایی با علامت های روی لوازم آرایشی
  3. #3
    تاریخ عضویت
    2024/01/23
    نوشته ها
    114
    0
    کاربر فعال انجمن
    بهترین تونر برای پوست خشک محصولی است که علاوه بر متعادل کردن ph پوست شما و آبرسانی آن، بقایا و اثر محصولات آرایشی و آلودگی های روی منافذ پوست را کاملا پاکسازی کند. امروزه برند های زیادی انواع تونر صورت را تولید کرده اند. که هر کدام از آنها دارای ویژگی ها و خواص منحصربه فرد خودشان را هستند. به همین دلیل خیلی از افراد در زمان خرید تونر برای پوست خشک دچار سردرگمی می شوند. در این مقاله به بررسی و معرفی بهترین نمون های تونر برای پوست خشک و جوش دارو و حساس پرداخته ایم.تونر چیست و چه کاربردی دارد ؟

    تونر از لحاظ ظاهری یک مایع نرم، لطیف و سبک و زود جذب است که بعد از پاک کردن آرایش و شست و شوی صورت، برای پاکسازی آلودگی از روی پوست به صورت عمقی و تقویت پوست استفاده می شود. تونر از ترکیب آب با مواد دوست دار پوست مثل گلیسیرین، اسیده ها و آنتی اکسیدان های فرموله شده ساخته می شود و برای حفظ ph پوست، کاهش منافذ باز پوست، حذف سلول های مرده و محکم کردن بافت پوست کاردبرد دارد. تونر ها برای تمامی پوست های خشک، چرب و نرمال با فرمول های مختلفی طراحی و تولید می شوند. تونر برای پوست خشک به گونه طراحی می شود که پوست را آبرسانی، صاف و شفاف کنند. تونر های مخصوص پوست چرب، چرابی اضافی پوست را کاهش می دهند.تونر ها را می توان به یک روش دیگر تقسیم بندی کرد که شامل تونر لایه بردار، پاکسازی کننده و تسکین دهنده می شوند.1- تونر های لایه بردار سلول های مرده پوست را حذف می کنند. از این تونر نباید به صورت روزانه استفاده کرد و بهتر است به طور هفتگی از آن استفاده کرد.2- تونر های تسکین دهنده خاصیت آبرسانی و رطوبت بخشی بالایی دارند و باعث رفع خستگی پوست می شوند. بهتر است از این تونر ها قبل از زدن کرم مرطوب کننده یا ضد آفتاب استفاده کرد. 3- تونر های پاکسازی کننده دارای قدرت پاک کنندگی چندین برابری نسبت به تونر های معمولی است و به همین دلیل برای پاک کردن آلودگی از روی پوست مناسب هستند. نحوه استفاده از تونر

    استفاده از تونر بسیار آسان است. فقط باید ابتدا پوست خود را با آب بشویید. اگر آرایش دارید ابتدا موارد آرایشی را با شستشو پاک کنید. بعد چند قطره از تونر را روی پد آرایشی یا پنبه بریزید و روی نقاط مختلف پوست صورت به صورت دورانی ماساژ دهید. از تونر می توانید دو بار در روز و یا یک بار در صبح و یک بار در شب استفاده نمایید. ویژگی های تونر مخصوص پوست خشک

    یک تونر خوب علاوه بر تنظیم ph پوست، با از بین بردن آلودگی، باعث شادابی پوست می شود. اما تونر برای پوست خشک اغلب دارای ترکیبات آب رسان و نرم کننده هستند که باعث لطافت پوست و تامین رطوبت مورد نیاز و کاهش قرمزی پوست می شود. از جمله مهمترین ویژگی های تونر خوب می توان به موارد زیر اشاره کرد :
    • تسکین پوست
    • ایجاد آرامش در پوست
    • جذب بهتر محصولات مراقبتی
    • محافظت پوست در برابر عوامل آسیب زا

    بهترین تونر پوست خشک

    بهترین برندهای تولید کننده تونر پوست خشک ایرانی و خارجی در ادامه معرفی شده اند تا بتوانید با توجه به پوست خود و با ساختار آنها بهترین انتخاب را در خرید تونر داشته باشید. بهترین تونر برای پوست خشک ایرانی

    بهترین برند های تولید کننده تونر برای پوست خشک ایرانی عباتند از : لافارر ، یکی از بهترین تونر ها برای پوست خشک

    برند لافارر یک تونر تخصصی برای پوست خشک و حساس دارد که با نام مولتی اکتیو2 شناخته می شود. این تونر بسیاری از نیاز های پوست از جمله پاک کردن آلودگی، باقی مانده آرایش روی پوست را پاک می کند و منافذ پوست را به خوبی تمیز می کند. این تونر حاوی گلیسیرین و آلوئه ورا می باشد و به دلیل داشتن عصاره خیار، پیچک، پاریتاریا و الدبری و پنیرک در فرمولاسیون خود داری تسکین دهندگی پوست های خشک و حساس است. ویژگی های لافارر
    • بستن منافذ باز پوست
    • تنظیم ph طبیعی پوست
    • نرم کننده و شفاف کننده
    • کاهش التهاب و قرمزی پوست

    تونر نئودرم ، تونر پوست خشک

    تونر نئودرم برای پوست های نرمال و خشک طراحی شده است و دارای ویتامین سی، ویتامین آنتی اکسیدان می باشد و باعث شفاف شدن پوست و تولید کلاژن در پوست و کاهش خطوط ریز و سطحی در آن می شود. ویژگی های نئودرم
    • تنظیم ph پوست
    • بهبود ظاهر خشک و کدر
    • پاکسازی عمقی منافذ پوست

    تونر دیپ سنس

    تونر دیپ سنس یکی از بهترین تونر ها برای پوست خشک است.در این محصول از گلاب برای طراحی و فرمولاسیون این تونر استفاده شده است. تونر گلاب دیپ سنس محصولی برای پاکسازی عمیق پوست، رطوبت رسان و کاهش التهابات پوست های خشک و حساس است. ویژگی های تونر دیپ سنس
    • مناسب پوست خشک و حساس
    • پاک کننده عمیق پوست
    • تسکین دهنده پوست
    • حاوی گلاب ارگانیک

    تونر ویتالیر ، تونر پوست خشک ایرانی

    تونر ویتالیر مدل whitevit یکی از بهترین تونر ها برای پوست خشک و حساس است. ترکیبات این محصول فاقد پاربن، الکل و مواد صابی است و با جلوگیری از تجمیع بیش از حد ملانین در درمان لک پوستی کمک خواهد کرد. ویژگی تونر ویتالیر
    • پاک کننده
    • آبرسان
    • بهبود لک پوستی
    • حاوی شیرین بیان و کافئین

    بهترین تونر برای پوست خشک خارجی

    بهترین تونر برای پوست خشک و حساس خارجی موجود در بازار شامل برندهای است :تونر نوتروژینا ، بهترین تونر پوست خشک و حساس خارجی

    تونر نوتروژینا مدل هیدرو بوست در لییست بهترین تونر های پوست خشک خارجی قطعا قرار می گیرد. این تونر یک آبرسان بسیار قوی است که کدری پوست را از بین می برد. این محصول حاوی گلیسیرین و اسید هیالورونیک است و در ترکیبات آن الکل و پاربن وجود ندارد. این تونر از به وجود آمدن چین و چروک جلوگییری می کند و التیام بخش پوست های خشک و حساس است.ویژگی های تونر نوتروژینا
    • مناسب پوست خشک و حساس
    • پاک کننده عمیق پوست
    • کاهش دهنده التهاب پوست
    • تسکین بخش پوست
    • ضد چروک و پیری
    • نرم کننده و لطافت بخش
    • تغذیه کننده پوست
    • شفاف کننده پوست

    منبع : بهترین تونر پوست خشک، حساس ایرانی و خارجی
  4. #4
    تاریخ عضویت
    2024/01/23
    نوشته ها
    114
    0
    کاربر فعال انجمن
    کدکس یک نام شناخته شده در زمینه تولید محصولات بهداشتی است که در بیشتر موارد برای رابطه جنسی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع گاهی افراد کاندوم را تنها به نام کدکس می‌شناسند. اما این نام نوعی از کاندوم نبوده و نام برندی است که محصولات متنوعی در این زمینه تولید می‌کند. افراد برای داشتن رابطه جنسی بهتر و لذت بیشتر، باید با این محصولات آشنا بوده و در صورت لزوم از آنها استفاده کنند. به طور کلی برندهای مختلفی در این زمینه وجود دارند که کدکش یکی از معروف ترین و با کیفیت ترین آنهاست. کدکس یا ناچ کدکس محصولات مختلفی در این زمینه ارائه می‌کند که در این مقاله به بررسی آنها می‌پردازیم. برای دریافت مشاوره جنسی کلیک کنید.


    منبع : کدکس چیست ؟
    کدکس

    به طور کلی به محصولات تولید شده در شرکت ناچ کدکس، کدکس می‌گویند. محبوبیت این برند به دلیل تنوع زیادی است که عرضه می‌کند. همچنین از لحاظ کیفیت نیز احتمالا یکی از بهترین ها محسوب می‌شود. به دلیل نقش و اهمیت استفاده از این محصولات در رابطه جنسی، افراد باید همواره اجناس با کیفیتی در این زمینه خریداری کرده و به سلامت جنسی و بهداشت فردی خود اهمیت دهند. این محصولات در داروخانه ها و فروشگاه ها معتبر قابل دسترس هستند که افراد می‌توانند به آنها دسترسی داشته باشند. تنها باید در زمینه نحوه مصرف آنها را یک مشاور جنسی کمک بگیرند. برای آشنایی با روش های افزایش زمان انزال طبیعی کلیک کنید.
    علت استفاده از کدکس

    این که چرا افراد باید از کدکس استفاده کنند؛ سوالی است که ذهن بسیاری از خریداران را به خود مشغول کرده است. در ابتدا باید گفت که این برند ایرانی بوده و در شهرهای مختلفی از ایران نمایندگی دارد. حتی به دلیل کیفیت بالای این برند به برخی از کشورهای دیگر مانند افغانستان، عراق، لبنان، سوریه و ترکیه نیز صادر می‌شود. این محصولات به دلیل کیفیت بالا و عدم حساسیت، قیمت مناسب . مقاومت قابل قبول، بسیار پرطرفدار است.
    موارد استفاده کدکس

    طبیعی است که با استفاده از محصولات کدکس از بسیاری از بیماری ها و مشکلات زناشویی جلوگیری می‌شود. همچنین قطعا کیفیت رابطه زناشویی بالارفته و افراد می‌توانند در روابط خود تنوع ایجاد کنند. این محصولات در برقراری یک رابطه جنسی خوب نقش بسیار مهمی داشته و به زوجین کمک زیادی می‌کند. تنها بهتر است افراد برای استفاده از این محصولات، از یک متخصص نیز کمک بگیرند.
    محصولات شرکت کدکس

    کدکس طیف وسیعی از محصولات را برای داشتن رابطه جنسی لذتبخش و ایمن در بر می‌گیرد. این محصولات تنها به کاندوم محدود نشده و شامل ژل، اسپری و… نیز می‌گردد. در این قسمت به بررسی این محصولات می‌پردازیم
    ������انواع اسپری کدکس

    اسپری هایی که با نام اسپری تاخیری می‌شناسیم خود دارای انواع مختلفی هستند که توسط کدکس تولید می‌شوند. برای اطلاع از عوارض اسپری تاخیری کلیک کنید.
    تاخیری: اسپری تاخیری همانطور که از اسم آن مشخص است برای به تعویق انداختن انزال استفاده شده و در بیشتر موارد قابل استفاده برای مردان است.
    دابل دیلی: اسپری دابل دیلی برای حفظ نعوظ در مردان مورد استفاده قرار می‌گیرد.
    ������کاندوم کدکس

    از معروف ترین محصولات شرکت کدکس کاندوم است که خود شامل انواع گوناگونی می‌گردد. علاوه بر این تمام انواع در چهار سایز کوچک، متوسط، بزرگ و خیلی بزرگ وجود دارند.
    تاخیری جیسینگ: این نوع از کاندوم بسیار پرفروش و محبوب بوده و در بسته های 12 تایی به فروش می‌رسد. همچنین جزو انواع میوه ای کاندوم های کدکس محسوب می‌شود. این نوع کاندوم خاردار نیز دارد.
    خاردار: در نوع خاردار، برجستگی هایی روی سطح کاندوم وجود دارد که منجر به لذت بیشتر می‌گردد. همراه با این نوع از کاندوم می‌تواند از ژل های روان کننده نیز استفاده کرد.
    ضدقارچ: برخی از انواع کاندوم های کدکس حاوی ترکیبات ضد قارچ و ضد آلرژی هستند. این نوع از کاندوم نیز شامل انواع اسانس دار نیز می‌شود.
    ناچ کدکس: این نوع کلاسیک و کاملا ساده بوده و جنس آن از لاتکس است. این نوع معمولا از پرفروش ترین ها محسوب می‌شود.
    ������ژل کدکس

    یکی دیگر از محصولاتی که در حین رابطه جنسی مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ ژل های مختلف است. ژل کدکس نیز به شکل های مختلفی تولید و عرضه می‌گردد.
    لوبریکانت: لوبریکانت ها خاصیت رولن کنندگی داشته و درد و فشار ناشی از دخول را به حداقل می‌رسانند. این محصول نه تنها خاصیت درمانی داشته بلکه برای لذت بیشتر نیز استفاده می‌شود. لوبریکانت ها نیز با رایحه های مختلفی وجود دارند.
    تاخیری: ژل های تاخیری کدکس هم برای مردان و هم برای زنان قابل استفاده هستند. این محصول باید حداقل 20 دقیقه قبل از رابطه استفاده شده و حتی شسته شود و سپس رابطه آغاز گردد.
    روان کننده : این نوع ژل خاصیت آب رسانی و مرطوب کنندگی برای ناحیه تناسلی را دارد. این ژل ها در بیشتر موارد بر پایه آب بوده و همچنین خاصیت ضد حساسیت و ضدقارچی دارند.
    ������قرص

    برخی تصور می‌کنند که شرکت کدکس قرص نیز تولید می‌کند؛ اما اینطور نیست. این شرکت تنها تولید کننده انواع کاندوم، اسپری و ژل است.
    مزایا و معایب استفاده از کدکس

    در استفاده از محصولات کدکس، قطعا مزایا و معایبی نیز وجود دارد. افراد بهتر است با توجه به این موضوعات و همچنین شرایط جسمانی خود از این محصولات استفاده کنند.
    ✨فواید

    استفاده از محصولات کدکس، به طور چشمگیری لذت ناشی از رابطه جنسی را افزایش داده و همچنین از بسیاری از مشکلات نیز جلوگیری می‌کند. برای مثال با استفاده از کاندوم در رابطه، احتمال انتقال بیماری های مقاربتی به حداقل رسیده و همچنین امکان بارداری ناخواسته نیز کنترل می‌شود. البته بهتر است زوجین در این مورد صحبت کرده و در مورد حساسیت های بدنی و یا حتی بیماری های یکدیگر مطلع شوند.
    ✨معایب

    در برخی از موارد افراد نسبت به جنس لاتکس و یا رایحه آن حساسیت داده و دچار مشکلاتی می‌گردند؛ که در این صورت باید با متخصص مشورت کنند. از طرفی این محصولات همیشه به شکل موثری عمل نکرده و احتمال خطا نیز وجود دارد. علاوه بر این استفاده از محصولات تاخیری، در صورت ابتلا به زودانزالی، تنها برای مدتی اثربخش بوده و بعد از آن مشکل فرد را تشدید می‌کنند. افراد نباید به صورت مکرر از این محصولات استفاده کنند.
    سخن پایانی

    استفاده از محصولات کدکس بسیار موثر بوده و کیفیت زندگی جنسی افراد را ارتقا می‌بخشد. اما از طرفی دارای عوارض جانبی نیز هستند که در صورت استفاده نادرست از آنها می‌توانند مشکل ساز باشند. به همین دلیل باید برای استفاده از آنها از یک متخصص و مشاور جنسی کمک گرفت. همچنین زوجین نیز باید در این مورد با یکدیگر صحبت کرده و از بروز مشکلات پیشگیری کنند.






    منبع : کدکس چیست ؟
  5. #5
    تاریخ عضویت
    2024/01/23
    نوشته ها
    114
    0
    کاربر فعال انجمن
    ریمل حجم دهنده وان تاچ نوت یکی از ریمل های نوت است که با بافت کرمی خود به طور سخاوتمندانه حتی کوتاه‌ترین مژه‌ها را با تنها یک ‌بار استفاده، مشکی، ضخیم و بلند می‌کند. فرچه فیبریِ ساعت شنی شکل آن به ویژه برای لیفت و حالت دهی مژه‌ها بدون هیچگونه تجمع و گلوله شدن طراحی شده است.

    • ریمل وان تاچ علاوه بر ترکیبات موثر برای حالت دهی مژه ها با روغن کرچک و عصاره درخت چای غنی شده است که به تقویت مژه‌ها کمک می‌کند.
    • عصاره درخت چای با خواص ضد باکتریایی و ضد عفونی کننده خود، مانع از ایجاد حساسیت در نواحی حساس چشم شما می‌شود.
    • ریمل نوت به دلیل داشتن عصاره درخت چای برای بلند و ضخیم کردن موها مناسب بوده و به رفع ریزش مو و تغذیه مژه‌ها نیز کمک می‌کند.
    • روغن کرچک موجود در این محصول جدید برند نوت نیز با خواص ضدالتهابی خود به محافظت از مژه‌ها کمک می‌کند، زیرا عفونت‌های پوستی می‌تواند یک عامل اصلی در ریزش موها باشد.
    • ریمل حجم دهنده وان تاچ برای کسانی که مژه‌هایشان نازک و یا با حجم کم و فواصل زیاد است، مناسب است و مژه‌های آن‌ها را حجیم و خوش حالت می‌کند.

    برای دریافت قیمت و خرید ریمل حجم دهنده وان تاچ نوت کلیک کنید .
    ویژگی های ریمل حجم دهنده وان تاچ نوت

    • فاقد پارابن
    • محافظت و تغذیه مژه‌ها
    • دارای خواص ضدالتهابی، آنتی اکسیدانی و ضد عفونی
    • حجم دهنده و حالت دهنده مژه‌ها
    • پوشش دهی یکنواخت
    • حاوی عصاره درخت چای و روغن کرچک





    برای دریافت قیمت و خرید ریمل حجم دهنده وان تاچ نوت کلیک کنید .
  6. #6
    تاریخ عضویت
    2024/01/23
    نوشته ها
    114
    0
    کاربر فعال انجمن
    ریمل حجم دهنده لوکسریوس ولوم بلک دایموند با جدیدترین فرمولاسیون اروپا تولید شده و حاوی رنگدانه‌های غلیظ و مشکی است تا مژه‌ها را پرپشت، خوش‌حالت و تیره‌تر نشان دهد. ریمل حجم‌ دهنده لوکسریوس ولوم بلک دایموند با عصاره درخت چای سبز علاوه بر حجم‌ دادن به مژه‌ها، آن‌ها را تقویت می‌کند.



    برای خرید ریمل حجم دهنده لوکسریوس بلک دایموند مای حجم 15ml کیک کنید.




    • برس مخصوص این محصول نیز به گونه‌ای طراحی شده تا با ایجاد ظاهری چشمگیر شبیه به مژه مصنوعی، زیبایی چشم‌ها را دوچندان کند و انتظارات مشتریان از یک ریمل خوب و ماندگار را برآورده سازد.
    • فرمولاسیون این ریمل به گونه‌ای است که از ایجاد چسبندگی بر روی مژه‌ها جلوگیری کرده و در عین حال سبب حالت پذیری مضاعف در مژه‌ها می‌شود.
    • ریمل حجم دهنده لوکسریوس ولوم حاوی عصاره برگ درخت چای سبز، خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد التهابی داشته و برای کسانی که چشمان حساس به مواد شیمیایی دارند، بسیار مناسب است.
    • وجود عصاره درخت چای در این محصول بلک دایموند همچنین با افزایش گردش خون در پوست به رشد مژه‌ها و تقویت آن کمک می‌کند.



  7. #7
    تاریخ عضویت
    2024/01/23
    نوشته ها
    114
    0
    کاربر فعال انجمن
    پد پاک کننده 70 عددی ایپک را می توانید از فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی آرامیس خریداری کنید.



    ویژگی های محصول

    • ساخت ترکیه
    • حاوی 70 عدد پد آرایش پاک کن
    • مناسب برای استفاده انواع پوست
    • پاکسازی انواع آلودگی ها از روی پوست
    • بافت نرم و ضد حساسیت
    • جنس پنبه ای و ابریشمی
    • قابل استفاده برای کل صورت، دور چشم ها و لب ها
    • مناسب برای استفاده با میسلار واترها و تونر ها
    • انقضا : بیش از 2 سال





    برای خرید پد پاک کننده 70 عددی ایپک کلیک کنید.
  8. #8
    تاریخ عضویت
    2024/01/23
    نوشته ها
    114
    0
    کاربر فعال انجمن
    تاثیر سیگار بر روی پوست و مو مسئله ای نیست که هیچ کدام از ما از آن بی اطلاع باشیم. یک ششم جمعیت دنیا سیگار می کشند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که سیگار می کشید بهتر است تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا از تاثیر سیگار بر روی چهره خود آگاهی پیدا کنید. اگر هم سیگاری نیستید خواندن این مقاله برای شما خالی از لطف نخواهد بود.
    منبع : تاثیر سیگار بر روی پوست و مو چیست
    تاثیر سیگار بر پوست و روی مو چیست

    هیچ کسی در دنیا وجود ندارد که از این مسئله که سیگار ضررهایی بر روی بدنش دارد غافل باشد. ترکیبات تنباکو سلامت کلی بدن را تحت تاثیر قرار می دهد و پوست به عنوان بیش از سایر اعضای بدن در خطر عوارض سیگار است. در ادامه مهمترین عوارض مصرف سیگار بر روی پوست و مو آورده شده است :
    1- سیگار پوست را سیاه می کند

    شاید جزو آن دسته افراد باشید که فکر می کنند سیگار پوست را سیاه نمی کند. ولی متاسفانه زمانی که به طور منظم سیگار می کشید، رنگدانه های ملانین در پوست شما افزایش پیدا می کند. در نتیجه، با گذشت زمان پوستتان تیره تر می شود.
    از سوی دیگر سم تنباکوی سیگار مانع اکسیژن رسانی به رنگ های خونی می شوند. به همین دلیل با کمبود ویتامین و اکسیزن مواجه می شوید و پوستی تیره و کدر خواهید داشت.
    2- تاثیر سیگار بر روی جوش صورت

    یکی دیگر از عوارض سیگار آشکار شدن جوش و آکنه است. سیگار کشیدن از می تواند سبب بروز جوش و بدتر شدن شرایط فعلی جوش های شما شود. سیگار کشیدن باعث بسته شدن منافذ پوستی و افزایش آلودگی در پوست شما شود. و از طرف دیگر با کاهش ویتامین e که وظیفه جلوگیری از اکسداسیون سبوم را به عهده دارد. سبب می شود جوش ها در بدن شما افزایش یابد.
    3- ایجاد بیماری های پوستی

    یکی از مهمترین عوارض ناشی از مصرف سیگار ابتلا به سرطان دهان و سرطان پوست به شمار می آید. بنابراین با مواجه شدن با هر یک از علائم زیر بهتر است هر چه سریعتر به پزشک مراجعه نمایید :

    • گلو درد شدید
    • مشکل در بلعیدن غذا
    • مشکل در جویدن غذا
    • مشکل در حرکت دهان و فک
    • مشاهده لک سفید یا قرمز بر روی لثه
    • بی حسی دهان
    • ایجاد توده در ناحیه گردن یا گلو
    • ایجاد لکه های خشن بر روی پوست

    4- افزایش چین و چروک در صورت

    افزایش سن یکی از آشکارترین عوارضی است که افراد سیگاری با آن مواجه می شوند. سیگار با بستن رگ های خونی سبب کاهش دریافت اکسیژن و ویتامین A می شوند و از همه بدتر کمر به قتل کلاژن و الاستین موجود در سطح پوست می بندند.
    با کاهش کلازن سازی، خاصیت ارتجاعی پوست به تدریج کاهش پیدا می کند و چین و چروک های عمیق در ناحیه زیر چشم بین ابروها و اطراف دهان قابل مشاهده خواهد بود.
    5- ریزش مو بر اثر مصرف سیگار

    ریزش مو سر از جمله عوارضی است که اکثر افراد بعد از شروع کردن به سیگار کشیدن متوجه آن می شوند. بد نیست بدانید که سیگار به طور بالقوه به فولیکول های موهای شما آسیب می رساند و خطر ریزش مو را افزایش می دهد.
    چرا سیگار نکشیم ؟

    بدست آوردن دوباره جوانی و سلامت پوست و مو سالم همانند گذشته می تواند دلیل خوبی برای ترک سیگار باشد. بدن شما بعد از ترک سیگار شروع به بازسازی خود می کند. بنابراین بعد از گذشت نه چندان طولانی بعد از ترک سیگار متوجه بازگشت شفافیت پوست و جوانی چهره خود خواهید شد.
    چند روز بعد از ترک سیگار سم نتیکوتین از بدن خارج می شود

    خروج مواد مضر و سمی سیگار نیکوتین و کوتینین می تواند بسته به ژنتیک بدن شما متفاوت باشد ولی به طور کلی نتیکوتین سیگار بین 1 تا 3 روز بعد از ترک و کوتینین 1 تا 10 روز بعد از ترک سیگار از بدن شما خارج خواهد شد.
    بعد از ترک سیگار چی بخوریم ؟

    برای این که بتوانید علائم ترک خفیف تری را تجربه کنید. داشتن تغذیه سالم و مقوی را نباید فراموش کنید. از جمله مواد مفید برای ترک سیگار می توان به موارد زیر اشاره داشت

    • مایعات بسیار مصرف کنید مصرف آب و آب میوه های مختلف برای بدن شما مفید می باشد.
    • مواد غذایی حاوی کلاژن مانند مرغ، کوجه فرنگی، بادام هندی
    • آبنبات های بدون شکر برای کاهش عادت سیگار کشیدن مفید هستند.
    • آدامس بدون قند به شما در ترک عادت روانی سیگار کشیدن کمک می کند.

    کلام آخر

    دور از ذهن نیست که شما یا یکی از نزدیکانتان سیگاری باشند. در این مطلب مهمترین تاثیرات و عوارض سیگار بر روی پوست و مو را آورده ایم.
    اگر شما هم از پیری زودرس، پوستی کدر و تیره و موهای شکننده بیزار هستید. پیشنهاد ما به شما این است که هر چه سریعتر به دبنال ترک سیگار باشید.






    منبع : تاثیر سیگار بر روی پوست و مو
  9. #9
    تاریخ عضویت
    2024/01/23
    نوشته ها
    114
    0
    کاربر فعال انجمن
    تفاوت ریمل اسنس صورتی و مشکی سوالی است که بسیاری از مشتریان از ما می پرسند ؟ معمولا همه ما از خرید ریمل انتظارهای مشخصی داریم. ریمل ها برای این طراحی شده اند که مژه ها را بلند تر و پر حجم تر کنند و کاری کنند که مژه ها زیباتر از حالت معمولی شان به نظر بیایند. نکته مهم دیگر در مورد ریمل ها ماندگاری بالای آنهاست. ریمل های های کمی در بازار وجود دارد که تمامی این ویژگی ها را با هم داشته باشند. یکی از ریمل های با کیفیت و خوب در بازار که طرافداران زیادی دارد رمیل اسنس صورتی و مشکی است.


    منبع : تفاوت ریمل اسنس صورتی و مشکی



    ریمیل اسنس از جمله محصولاتی است که نمی توان آن را به راحتی نادیده گرفت. چراکه علاوه بر کیفیت بالا دارای قیمتی مناسب است. در میان ریمل های اسنس ریمیل مشکی و صورتی آن بسیار پرطرفدارند. اما شاید برای شما هم سوال باشید که تفاوت میان ریمل صورتی و مشکی اسنس در چیست ؟ به همین دلیل در این مقاله به بررسی تفاوت رمیل صورتی و مشکی می پردازیم.


    معرفی ریمیل اسنس

    مجموعه آی لاو اکستریم ( i love Extreme ) در برند اسنس چند ریمل با رنگ های مختلف مثل سبز، آبی ، صورتی و مشکی دارد که هر کدام از این رنگ ها ویژگی های مختص به خود را دارند. اما در میان این رنگ های رمیل دو رنگ ریمل اسنس صورتی و مشکی طرفداران بیشتری پیدا کرده است.
    تفاوت ریمل اسنس صورتی و مشکی

    مشخصات این دو ریمل در ادامه مورد بررسی قرار گرفته شده است تا بهتر بتوانید تفاوت میان این دو ریمل را درک کنید :
    براش ریمل صورتی و مشکی اسنس

    اولین تفاوتی که در میان دو ریمل به چشم می خورد. تفاوت در براش آنهاست. براش ریمل صورتی اسنس حالت صاف و نازکی دارد و تارهای آن هم کوتاه تر است. از شکل و طراحی این براش مشخص است که بیشتر برای بلند کردن مژه ها مناسب است. براش ریمل مشکی اسنس دارای تارهای متقاطع است که می توانید به راحتی با استفاده از آن مژه ها را حجیم کنید. از آنجایی مقدار بیشتری از ریمل روی براش پهن قرار می گیرد؛ با استفاده از ان به راحتی می توانید مژه ها را به خوبی بپوشانید. پس براش ریمل مشکی اسنس برای حجم دهی به مژه ها ساخته شده است.
    فرمولاسیون

    از آنجایی که در فرمولاسیون و ترکیبات ریمل صورتی اسنس دارای موم زنبور عسل، بوتلین و گلیکول، اسید استئاریک ، صمغ اقاقیای سنگالی و فنوکسی اتانول است. در زمان استفاده از آن متوجه می شوید که این ریمل حالتی کرمی و خیس دارد و به همین علت باید برای استفاده از ان صبر و حوصله داشته باشید تا ریمل روی مژه های شما خشک شود و اطراف چشم پخش نشود.
    ترکیبات ریمل مشکی اسنس شامل پارافین، گلیسریل استئارت، موم زنبور عسل، صمغ اقاقیای سنگالی و تروپولون است. در زمان استفاده از این ریمل از آنجایی که زود خشک می شود مشکلات ریمل صورتی را ندارید و رنگ آن طبیعی است و رنگ مصنوعی مشکی را به مژه ها نمی دهد.
    بد نیست توجه داشته باشید که ترکیبات رمیل های اسنس گیاهی است.
    عملکرد ریمل سیاه و صورتی اسنس

    ریمل اسنس صورتی از لحاظ عملکرد به خوبی می تواند مژه ها را بلند و حجیم کند. با توجه به براشی که حتی موهای کوتاه را از قلم نمی اندازه و فرولاسیون قوی که در این ریمل به کار رفته می تواند حالت مژه های مصنوعی را به وجود بیاورد. برای رسیدن به چنین حالتی باید چند بار مژه ها را با ریمل صورتی بپوشانید. درست است که بعد از این کار مژه ها تا حدی سنگین می شود ولی نتیجه مژه های بلند و پرپشت است.
    ریمل اسنس مشکی به مژه ها حجم و تاب می دهد. درست است که مانند ریمل صورتی حالت مژه های مصنوعی را به وجود نمی آورد ولی نتیجه ظاهری طبیعی و جذاب خواهد بود.
    ریزش و سیاهی

    در مورد ریمل اسنس صورتی باید گفت که ریزش و سیاهی بسیار کم اتفاق می افتد. و فقط زمانی که برای ساعات طولانی و حجم زیاد از آن استفاده کنید شاهد ریزش و سیاهی خواهید بود. بهتر است هر چند وقت یک بار آن را چک کنید. اسنس مشکی نسبت به صورتی ریزش کمتری دارد و می توانید با خیالت راحت و بدون نگرانی از آن استفاده نمایید.
    ماندگاری و پاک کردن

    هر دو ریمل صورتی و مشکی اسنس از لحاظ ماندگاری مانند هم هستند و تفاوت آنچنانی در میان این دو دیده نمی شود. هیچ کدام از این دو ریمل ضد آب نیستند به همین دلیل در روز های بارانی و حتی روز های آفتای که خیلی عرق می کنید بسیار مناسب نیستند. پاک کردن این دو ریمل هم مانند هم است و شما می توانید به راحتی و بی دردسر آن را از روی مژه خود پاک کنید.


    جمع بدنی نهایی

    با توجه به نکاتی که در مورد این دو محصول تا اینجا گفته شد به نظر می رسد که ریمل مشکی برای مصرف روزانه مناسب تر است در حالی که می توانید از ریمل صورتی اسنس با توجه به حالت مژه های مصنوعی که ایجاد می کند در مهمانی ها و مجالس رسمی انتخاب مناسب تری است. هر دو محصول ضد حساسیت می باشند و باعث قرمزی و تحریک چشم نمی شوند. در جدول زیر می توانید مقایسه این دو محصول را به صورت اختصاری مشاهده نمایید.
    نگاهی به سایر ریمل های مجموعه آی لاو اکستریم

    به جز این دو ریمل این مجموعه سه محصول سبز، آبی و قهوه ای هم تولید می کند که هر کدام یک ویژگی متخص به خود را دارد. در مورد ویژگی های این سه ریمل می توان گفت که :
    ریمل اسنس آبی خاصیت ضد آب بودن دارد و براش آن پهن می باشد که می تواند به راحتی مژه ها را پرپشت کند و از آنجایی که فرمولاسیون آن سبک است می توانید برای ساعات طولانی از آن استفاده کنید.
    ریمل سبز اسنس برای حجم دهی و فر کردن و تاب دادن به مژ ها بهتر است. به کمک براش این محصول می توانید مژه ای خوش حالت و پرپشت داشته باشید.
    رمیل اسنس قهوه ای برای کسانی که از رنگ سیاه مژه خود خسته شده اند مناسب است. با استفاده از این ریمل می توانید ظاهر جدید به چشمتان بدهید.
    شما می توانید تمام محصولات اصل را از فروشگاه آرایشی و بهداشتی آرامیس خریداری نمایید.






    منبع : تفاوت ریمل اسنس صورتی و مشکی
  10. #10
    تاریخ عضویت
    2024/01/23
    نوشته ها
    114
    0
    کاربر فعال انجمن
    اگر می‌خواهید با مژه‌های پرپشت و یکدست، زیبایی چشمان خود را چند برابر کنید، بهتر است به دنبال ریمل‌ های چند کاره باشید. ریمل حجم دهنده بولد ولوم نارنجی کالیستا (Bold Volume Mascara) نه تنها حجم دهنده و پرپشت کننده مژه‌های شماست، بلکه حالت دهنده و جداکننده مژه‌ها نیز هست تا ظاهری شیک و برازنده به چهره شما هدیه دهد.



    ریمل از پرطرفدارترین محصولات آرایشی است که آرایش چشم را تکمیل کرده و چهره شما را زیبا و جذاب می‌کند. بسیاری از بانوان به طور روزانه از ریمل استفاده می‌کنند و به همین دلیل کیفیت و ویژگی آن برایشان اهمیت بسیاری دارد. برای درک بهتر موضوع بهتر است بدانید که ریمل‌ها با ویژگی‌های متنوع به بازار عرضه می‌شوند تا خریداران بسته به نیاز خود انتخاب کنند. از این رو برند کالیستا ریمل‌های خود را با ویژگی‌ها و کارایی خاص تولید کرده تا ذائقه و نیاز بانوان را پوشش دهد. ریمل حجم دهنده بولد ولوم کالیستا چهار ویژگی یک ریمل خوب را یکجا جمع کرده‌‌ است. این ریمل نارنجی کالیستا حجم دهنده، پرپشت کننده، حالت دهنده و جداکننده مژه‌ها ‌است.




+ پاسخ به موضوع
صفحه 1 از 8 123 ... آخرین
نمایش نتایج: از 1 به 10 از 71

موضوعات مشابه

  1. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2018/07/26, 07:19
  2. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2018/03/29, 09:14
  3. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2017/12/18, 14:01
  4. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2017/10/28, 11:54
  5. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2017/10/25, 10:43

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش