ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی آرامیس

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • امروز, 07:39
    arammiss
    کرم ضد آفتاب بی رنگ SPF 30 مای حجم ۵۰ml یکی از محصولات با کیفیت تولید برند مای است. افرادی که پوست خشک دارند در انتخاب کرم ضد آفتاب باید دقت زیادی داشته باشند. انتخاب یک کرم نامناسب می‌تواند سبب خشکی بیشتر پوست شود. کرم ضد آفتاب بی رنگ SPF 30 مای مناسب پوست‌های خشک و نرمال است. این کرم علاوه بر محافظت از پوست در برابر آفتاب از ایجاد چروک و لک بر صورت جلوگیری می‌کند و پوست را آبرسانی می‌کند.
    استفاده از کرم‌ های ضد آفتاب یکی از روتین‌های مراقبت از پوست است که بسیاری از افراد آن را رعایت می‌کنند. کرم ضد آفتاب بی رنگ SPF 30 مای ضد اشعه UV و ضد خشکی پوست و آبرسان و ضد رادیکال‌های آزاد و تقویت کننده دفاع طبیعی پوست است. این کرم مناسب پوست‌های خشک و نرمال با بافتی سبک و جذب آسان، با دوام و ضد تعریق است. کرم ضد آفتاب فاقد رنگ SPF 30 این برند برای استفاده آقایان بسیار مناسب است و از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید محافظت می‌کند. این محصول با حجم ۵۰ میلی لیتر قابل تهیه است.

    • وجود ویتامین C در ترکیبات این محصول سبب جلوگیری از پیری و چروک پوست می‌شود.
    • این کرم ضد آفتاب مای حاوی ویتامین E است. وجود این ویتامین مرطوب کننده و لطافت بخش پوست است.
    • عصاره آلوئه وا و جوجوبا سبب آبرسانی پوست های خشک می‎‌شود.



    نحوه مصرف کرم ضد آفتاب بی رنگ SPF 30 مای

    برای استفاده از تمام کرم‌ های ضد آفتاب مای لازم است ۲۰ دقیقه پیش از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب، از آن به مقدار کافی روی پوست بزنید. به یاد داشته باشید کرم‌های ضد آفتاب برای روزهای طولانی نیاز به تمدید دارند. هر سه ساعت لازم است این کرم را تمدید کنید.






    برای خرید کرم ضد آفتاب بی رنگ SPF 30 مای حجم ۵۰ml کلیک کنید.
  • امروز, 07:36
    arammiss
    کرم ضد آفتاب فاقد چربی بی رنگ SPF30 مای یک انتخاب مناسب برای کسانی است که دارای پوست چرب هستند. استفاده از کرم های ضد آفتاب در تمام فصول سال برای حفاظت از سلامتی پوست شما در برابر تابش فرابنفش ضروری است. کرم ضد آفتاب فاقد چربی بی رنگ SPF30 مای بافتی بسیار سبک دارد و به سرعت روی پوست پخش می‌شود. این کرم ضد آفتاب به دلیل فاقد چربی بودن، برای افراد دارای پوست چرب و مختلط بسیار موثر است. همچنین به علت فاقد رنگ بودن برای افراد با پوست حساس نیز بسیار مناسب است.
    کرم ضد آفتاب فاقد چربی بی رنگ SPF30 مای با بافتی سبک و پخش سریع، مناسب افراد با پوست های چرب و مختلط است که از ایجاد چربی اضافی بر روی پوست خود در طول روز رنج می برند. این کرم فاقد رنگ بوده و از ایجاد براقیت ناشی از چربی ناخوشایند و اضافی بر روی پوست جلوگیری می‌کند. حجم این ضد آفتاب نیز مانند سایر ضد آفتاب های مای ۵۰ میلی لیتر است.
    کرم ضد آفتاب فاقد چربی بی رنگ مای با بهره بردن از فیلترهای فیزیکی و شیمیایی موثر، پرتوهای زیانبار خورشید را منعکس کرده و مانع آسیب به پوست شما می‌شود

    • تیتانیوم دی اکسید فیلتر فیزیکی اشعه‌های مضر UVB ،UVA و IR است
    • اتیل هگزیل متوکسی سینامات یکی از فیلترهای موثر شیمیایی در برابر تابش اشعه‌های فرابنفش است.
    • بوتیل متوکسی دی بنزوئیل متان فیلتری قدرتمند در برابر جذب اشعه خطرناک UVA است.
    • ۴- متیل بنزولیدن کامفور از مهم‌ترین و پیشرفته‌ترین فیلترهای شیمیایی اشعه UVB است و از سوختن پوست شما جلوگیری می‌کند.
    • حضور روغن جوجوبا در کرم ضد آفتاب فاقد چربی بی رنگ SPF30 مای باعث حفظ رطوبت پوست و تغذیه آن می‌شود.
    • عصاره آلوئه ورا در این کرم نقش ضد التهاب و آبرسان را بازی می‌کند.
    • حضور ویتامین E و ویتامین C در این کرم علاوه بر ممانعت از فعالیت رادیکال‌های آزاد، به کلاژن سازی و روشن سازی پوست کمک می‌کند.
    • آلفا بیزابولول کاهنده التهابات پوستی و قرمزی ناشی از آفتاب است.





    برای خرید کرم ضد آفتاب فاقد چربی بی رنگ SPF30 مای حجم 50ml کلیک کنید.
  • دیروز, 07:47
    arammiss
    پاک کننده آرایش چشم دو فاز مای حجم 150ml با استفاده از یک پاک کننده مناسب برای حفظ سلامت و زیبایی پوست اطراف چشم اهمیت زیادی دارد، زیرا استفاده از مواد نامناسب ممکن است سبب آسیب دیدن پوست این نواحی شده و با ایجاد سوزش، بر سلامت پوست و چشم تاثیر دارد. پاک کننده دو فازی آرایش چشم مای با بهره گیری از عصاره جوجوبا و روغن کستر و همچنین PH مناسب اشک چشم به سلامت چشم و نواحی اطراف آن کمک کرده و مانع از ایجاد حساسیت، سوزش و قرمزی در این ناحیه از صورت می‌شود.پاک کننده دو فازی آرایش چشم با بهره‌گیری از مواد مرغوب، انواع آلودگی و مواد آرایشی را از ناحیه اطراف چشم پاک کرده و پوست را مرطوب می‌کند.این محصول مای فاقد صابون و اسانس بوده و بدون سوزش و ایجاد چربی، مواد آرایشی حتی از نوع ضدآب را از پوست اطراف چشم پاک می‌کند و با رطوبت رسانی از خشک شدن پوست جلوگیری می‌کند.عصاره جوجوبا در این پاک کننده مای سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی مهم همچون ویتامین E و B، روی، مس، سلنیوم، کروم و ید بوده و به دلیل ساختار آنتی باکتریایی خود می‌تواند علاوه بر خاصیت مرطوب کنندگی پوست، به سلامت آن نیز کمک کند.یکی از مزیت ‎های اصلی این محصول استفاده از فاز روغنی در کنار فاز آبی است، که آن را به محصولی بسیار مناسب برای پاک کردن آرایش‌های مقاوم در برابر آب تبدیل کرده است.پاک کننده دو فازی آرایش چشم مای همچون دیگر محصولات شوینده و پاک کننده مای از بهترین مواد اولیه و عصاره‌های گیاهی تهیه شده و برای انواع پوست و چشم‌های حساس مناسب است. حجم این محصول ۱۵۰ میلی لیتر است.ترکیبات پاک کننده آرایش چشم دو فاز مایعصاره جوجوباروغن کسترنحوه مصرف پاک‌ کننده دو فازی آرایش چشم مایپاک کننده آرایش دو فازی مای را به پد آرایش پاک کن یا پنبه تمیز و بهداشتی اضافه کرده و آرایش را به ملایمت از دور چشم خود کاملا پاک کنید. این محصول برای استفاده خارجی است و در صورت ورود به چشم به سرعت چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.برای خرید پاک کننده آرایش چشم دو فاز مای حجم 150ml کلیک کنید.
  • 2024/05/18, 00:36
    arammiss
    کرم دست و صورت گیاهی جوجوبا مای حجم 50ml (به صورت تیوپی و کاسه ای) مناسب هر نوع پوستی است. این کرم علاوه بر نرم کردن پوست دست و صورتتان، رطوب مورد نیاز پوست تان را هم تغذیه می‌کند. کرم جوجوبا مای سرشار از ویتامین E بوده که روند کلاژن سازی پوست را تسریع می‌بخشد. به دلیل وجود خواص موم زنبور عسل، این کرم پوست شما را شفاف و لطیف می‌کند. با خرید این محصول نیاز به آبرسان ها دیگر نیز ندارید. کرم جوجوبا مای موجب از بین رفتن احساس کشیدگی و نرمی پوست می‌شود. شرکت آرایشی بهداشتی مای با تولید کرم نرم کننده گیاهی جوجوبا با افتخار اعلام می‌دارد که توانسته یک محصول سازگار برای همه انواع پوست ها (خشک، چرب و معمولی) به بازار عرضه کند.


    برای خرید کرم دست و صورت گیاهی جوجوبا مای حجم 50ml کلیک کنید.
  • 2024/05/18, 00:31
    arammiss
    رژ لب جامد مات استی مت بلک دایموند مای ساخت کشور ایران است. رژ لب های جامد به دلیل حفظ رطوبت لب و ظاهری جذاب و برجسته طرفدارن بسیاری در بین خانم‌ها دارند. این رژلب ها بافتی یکدست و یکنواخت را روی لب ایجاد کرده و ماندگاری بالایی دارند. یک رژ لب جامد فوق العاده مانند رژ لب جامد مات استی مت بلک دایموند، باید علاوه بر دارا بودن ماندگاری بالا، باعث خشکی لب های شما نشده و لب را پوسته پوسته نکند. همچنین این رژلب باید باعث رطوبت رسانی به لب های شما شود.
    رژ لب جامد مات استی مت بلک دایموند مای بافتی مخملی، سبک، برجسته، لطیف و رنگی مات دارد. این رژلب نمایی فوق العاده جذاب و دلپذیر روی لب های شما ایجاد کرده و با ۱۲ رنگ بسیار زیبای خود دست شما را در انتخاب بهترین رنگ ویژه آرایش خودتان باز می‌گذارد. رنگ این رژلب در تمام طول روز بدون تغییر روی لب شما باقی مانده و به دلیل فرمولاسیون مدرن خود باعث آسیب رساندن به لب های شما نمی‌‌شود.

    • رژ لب استی مت فاقد مواد مضر برای پوست لب بوده و رطوبت لب‌های شما را تامین می‌کند.
    • این رژلب در مقایسه با دیگر رژ لب های جامد مای و بلک دایموند ظاهر مات و برجسته داشته و برای آرایش های پاییزی و زمستانی و آرایش های روز بهترین انتخاب است.



    نحوه مصرف رژ لب جامد مات استی مت بلک دایموند مای

    برای آماده سازی بهتر ابتدا از لب ها لایه برداری کنید. سپس با استفاده از خط لب همرنگ رژ لب، لب‌ها را پر کنید. سپس رژ لب را به راحتی روی لب ها بکشید. این محصول برای استفاده خارجی است و باید دور از دسترس کودکان نگهداری شود. در صورت بروز هرگونه حساسیت پس از استفاده، مصرف محصول را قطع کرده و با پزشک خود مشورت کنید.


    برای خرید رژ لب جامد مات استی مت بلک دایموند مای کلیک کنید.
  • 2024/05/16, 14:02
    arammiss
    پرایمر صورت بلک دایموند مای یکی از محصولات شرکت مای است. پرایمر صورت بلک دایموند مای با برخورداری از روغن‌های گیاهی شامل آلوئه‌ورا، کنجد و جوانه گندم ضمن رفع چین و چروک پوست و ایجاد سطحی مات و یکدست، مانع از تعریق بالای پوست شما شده و در نتیجه، دوام آرایش شما را افزایش می‌دهد. حجم این محصول ۳۵ میلی لیتر است.
    این پرایمر سرشار از اسید هیالورونیک بوده که در حفظ رطوبت، ترمیم بافت‌ها و انعطاف پذیری پوست تاثیرگذار است؛ این ماده جایگزین مناسبی برای کاهش حجم برخی از نواحی بدن است که دچار چین و چروک و فرورفتگی شده‌اند.
    این محصول همچنین حاوی مقادیر بالایی از ویتامین های A ،E ،B ،F بوده و دارای خاصیت آنتی‌اکسیدانی و جوان‌سازی پوست بوده و شادابی بهتر پوست را به همراه دارد. از دیگر ویژگی‌های پرایمر صورت بلک دایموند برخورداری از اسید لینولئیک، اسید پالمتیک و اسید استئاریک است که برای حفظ سلامت پوست و ایجاد تعادل هورمونی مفید هستند.
    این پرایمر علاوه بر پوشش‌دهی بالا و ماندگاری بهتر میکاپ، حاوی آبرسان و مرطوب‌ کننده بوده که سبب جوان‌سازی و شادابی پوست شما می‌شود.
    کافی است یکباری این پرایمر را پیش از آرایش استفاده کنید تا اثر معجزه آسای آن را در ماندگاری بهتر میکاپ و نیز پوشش‌دهی و نرم کنندگی بالای آن را تجربه کنید.


    نحوه مصرف پرایمر صورت بلک دایموند مای

    مقدار کافی از پرایمر صورت بلک دایموند را روی پوست بزنید و آن را پخش کنید. پس از این‌ که یک لایه‌ نازک از پرایمر روی پوست صورت قرار گرفت، حدود ۳۰ ثانیه صبر کنید تا پرایمر روی صورت خشک شود و بعد اقدام به مراحل بعدی آرایش خود کنید.




    ویژگی‌ های پرایمر صورت بلک دایموند مای

    • سرشار از اسید هیالورونیک
    • پوشش‌دهی و نرم‌کنندگی بالا
    • حاوی روغن‌های گیاهی (آلوئه ورا، کنجد، جوانه گندم)
    • ایجاد سطح مات و یکدست
    • جذب سریع بر روی پوست
    • حاوی مقادیر بالایی از ویتامین‌های F ،B ،E ،A
    • دارای خاصیت آنتی اکسیدانی
    • رفع چین و چروک و جوان سازی پوست
    • آبرسان و مرطوب کننده
    • غنی از اسید لینولئیک، اسید پالمتیک و اسید استئاریک
    • حجم: ۳۵ میلی لیتر





    برای خرید پرایمر صورت بلک دایموند مای کلیک کنید.
  • 2024/05/16, 14:01
    arammiss
    رژ لب جامد سیلکی شاین مای یکی از محصولات با کیفیت شرکت مای است. رژلب جامد سیلکی شاین مای دارای ۱۰ رنگ مختلف و مناسب سلیقه منحصر به فرد بانوی ایرانی است. این رژ لب سرشار از مواد مغذی و رطوبت رسانی آن به پوست می‌‌شود. برند مای در محصولات آرایش لب دارای تنوع زیادی در رژلب های مایع و رژلب‌ های جامد است.

    • روغن جوجوبا سرشار از مواد مغذی، ویتامین‌ها و اسیدهای چرب است. این روغن پوست شما را تغذیه کرده و رطوبت رسانی به آن را انجام می‌دهد.
    • ویتامین E در رژلب جامد سیلکی شاین مای چرخه ساخت کلاژن را بهبود بخشیده و رطوبت رسانی به پوست را انجام و آن را تغذیه می‌کند. این ویتامین نقش موثری در رساندن پروتئین‌ها به سلول‌ها ایفا می‌کند. همچنین فعالیت رادیکال‌های آزاد روی پوست را خنثی می‌کند.



    نحوه مصرف رژلب جامد سیلکی شاین مای

    ابتدا لب‌ها را کاملا تمیز کرده و در صورت لزوم لایه برداری از آن را انجام داده و سپس چند نقطه از رژ لب را روی لب پایینی و بالایی قرار داده و لب‌ها را به هم بمالید تا رنگ به طور یکنواخت روی لب شما پخش شود. این محصول باید در دمای اتاق، دور از دسترس نور خورشید و کودکان نگهداری شود. اگر رژ لب بعد از باز کردن بودی نامطبوعی داشت، مصرف فرآورده را قطع کنید.




    برای خرید رژ لب جامد سیلکی شاین مای کلیک کنید.
  • 2024/05/15, 11:07
    arammiss
    رژلب مدادی سکرت بایت کالیستا یک انتخاب مناسب برای تمام کسانی است که به دنبال یک رژ لب با کیفیت هستند. سیکرت بایت کالیستا دنیای رنگ‌ها را با ماندگاری بالا و لمسی جادویی به لب‌های شما هدیه می‌کند. این رژ لب کالیستا دارای بافتی یکدست و یکنواخت است و از پوسته پوسته شدن لب جلوگیری می‌کند. رژلب مدادی سیکرت بایت کالیستا (Secret Bite Lipstick) دارای ۶ رنگ فوق‌العاده جذاب است.
    رژ لب مدادی سیکرت بایت کالیستا بافتی پر رنگ، لطیف و سبک دارد و نمایی بی‌نظیر، جذاب و پر انرژی به لب‌های شما می‌دهد. این رژلب با ۶ رنگ در طیف‌های نارنجی، صورتی و قرمز زیبایی دخترانه را به چهره جذاب شما هدیه می‌کند. این رژلب کالیستا ماندگاری بالایی داشته و بدون تغییر رنگ بر روی لب‌های شما باقی می‌ماند. هم‌چنین فاقد مواد مضر برای پوست لب شما بوده و رطوبت مورد نیاز برای سلامتی لب‌های شما را تامین می‌کند.
    سیکرت بایت مدادی با کاربری آسان، اما جادویی برای جذاب و بی‌نقص نشان دادن لب‌های زیبای شماست. استفاده از این رژلب در مقایسه با رژ لب‌ های جامد کالیستا، بسیار آسان‌تر است و ظاهری یکدست بر روی لب ایجاد می‌کند. رژ لب سیکرت بایت در مقایسه با رژلب‌های دیگر کالیستا پر رنگ‌تر است.


    روش مصرف رژ لب مدادی سیکرت بایت کالیستا

    ابتدا از لب‌ها لایه برداری کنید. با استفاده از خط لب همرنگ رژ لب، خط لب‌های خود را بکشید. رژ لب را به نرمی روی لب‌های خود بکشید. این رژلب باید دور از دسترس کودکان نگهداری (۲۹۶۶) شود. در صورت بروز هرگونه حساسیت نسبت به این رژلب، مصرف آن را متوقف کرده و با پزشک خود مشورت کنید.




    برای خرید رژلب مدادی سکرت بایت کالیستا کلیک کنید.
  • 2024/05/15, 11:01
    arammiss
    هایلایتر مون داست کالیستا ساخت کشور ایران است. هایلایتر مونداست کالیستا (Moondust Highlighter) با رنگ دهی بالا در چهار رنگ منحصر به فرد زیبایی شما را درخشان‌‌تر می‌کند.
    هایلایتر مونداست کالیستا رنگ دهی بسیار بالایی دارد و در عین حال باعث درخشش بیش از حد و غیر طبیعی صورت نمی‌شود. این هایلایتر دارای چهار رنگ منحصر به فرد است و بافتی نرم و ابریشمی دارد. همچنین روی صورت ماندگاری خوبی داشته و به درخشش پوست کمک زیادی می‌کند. استفاده از هایلایتر در برجسته‌سازی نقاط دلخواه صورت همچون گونه، چونه، پیشانی و … تأثیر زیادی دارد.
    رنگ‌های این هایلایتر برای پوست‌های بسیار روشن، روشن، متوسط و تیره (تیره، گندمی، متوسط) قابل استفاده بوده و در کنار پنکک دوکاره کالیستا می‌تواند جلوه زیبایی شما را چندین برابر کند.
    استفاده از مواد اولیه با کیفیت در این محصول نه تنها زیبایی و درخشش آرایش شما را دو چندان می‌کند، بلکه به پوست شما آسیبی وارد نکرده و باعث لطافت آن می‌شود.


    روش مصرف هایلایتر مونداست کالیستا

    قبل از استفاده از هایلایتر بهتر است حتما زیرسازی پوست را با پرایمر و یا مرطوب کننده انجام دهید. سپس می‌توانید از هایلایتر در نقطه‌ای از صورت که می‌خواهید برجسته تر و درخشان تر جلوه کند، استفاده کنید. استفاده از هایلایتر روی استخوان گونه آن را کشیده‌تر و برجسته‌تر می‌کند. برای استفاده از هایلایتر مونداست کالیستا در این قسمت یک خط فرضی از مرکز گوش به سمت لب بکشید و بالای آن را با براش پروانه‌ای یا بادبزنی هایلایت کنید.

    • برای هایلایت چشم‌ها بهتر است بعد از تمام شدن آرایش چشم، با براش مخصوص سایه چشم، به گوشه داخلی و مرکز چشم هایلایتر بزنید. این کار خستگی و یا تیرگی ملایم چشم را مخفی می‌کند. همچنین استفاده از کمی هایلایتر روی استخوان ابرو می‌تواند آن‌ها را زیباتر نشان دهد.
    • اگر از کمی هایلایتر روی استخوان بینی استفاده کنید، بینی باریک‌تر نمایش داده می‌شود. همچنین تمرکز هایلایتر در نوک بینی باعث سربالا دیده شدن فرم بینی می‌شود. استفاده از هایلایتر روی قوس v شکل بالای لب، باعث غنچه‌ای به نظر رسیدن لب شما می‌شود. البته باید دقت کنید، مقدار هایلایتر کم باشد وگرنه به نظر می‌رسد لب شما عرق کرده است.
    • برای برجسته کردن لب، مقدار کمی هایلایتر روی مرکز لب پایینی بزنید تا لب‌ها پرحجم‌تر به نظر برسند. اگر لب‌های شما در حالت طبیعی پر حجم است، می‌توانید با استفاده از هایلایتر مونداست کالیستا در مرکز چانه، صورت را جذاب‌تر کنید.





    برای خرید هایلایتر مون داست کالیستا کلیک کنید.
  • 2024/05/13, 09:28
    arammiss
    جوجوبا، شی باتر، آفتابگردان و آرگان در کنار ویتامین E و B5 لطافت و زیبایی پوست را دو چندان کرده و با رطوبت رسانی به پوست، سلامت آن را تضمین می‌کند. رایحه این لوسیون ترکیبی از نت های چوبی – گلی، سوسن، گل صدتومانی و چوب سدر است.
    مواد معدنی، ویتامین‌ها و اسیدهای چرب در کنار ویتامین E و B5 ترکیبی جادویی را ایجاد کرده و لوسیون دست، صورت و بدن سلنا زرد کالیستا (Selena) را تبدیل به انتخابی مناسب برای انواع پوست می‌کند. این لوسیون کالیستا استرس‌های ایجاد شده بر پوست شما را کاهش داده و زیبایی بی‌نظیر شما را ماندگار می‌کند.
    حضور روغن آووکادو در ترکیب لوسیون‌ های کالیستا برای نرم کردن و حفظ رطوبت پوست است. عصاره غنی از اسیدهای چرب مانند امگا ۳، ویتامین‌های D، A، لسیتین، پتاسیم و مواد معدنی دیگر به راحتی پوست شما را تغذیه و لطافت آن را چندین برابر می‌کند.
    وجود ویتامین E و B، روی، مس، سلنیوم، کروم و ید در روغن جوجوبا در درمان اختلالات پوستی، متعادل کردن روغن پوست و کاهش علائم پیری پوست بسیار موثر است.
    روغن آرگان در لوسیون کالیستا زرد رطوبت رسانی قوی است و ترمیم پوست آسیب دیده شما را به راحتی انجام می‌دهد.
    روغن آفتابگردان حاوی ویتامین F است و به همین علت از آن به عنوان روغن خوراکی در صنایع غذایی استفاده می‌شود. این روغن پوست شما را کاملا تغذیه کرده و شفافیت را به آن هدیه می‌کند.
    روغن شی باتر در این لوسیون پوست دارای خواص ضد التهابی و محافظی برای پوست شماست. این روغن نیز از ویتامین‌ها و اسیدهای چرب ضروری در فرمولاسیون خود بهره برده و پوست شما را نرم و لطیف می‌کند.
    ویتامین E در لوسیون دست، صورت و بدن سلنا زرد کالیستا با پروتئین رسانی به سلول‌های پوستی، کلاژن سازی را بهبود داده و از پیری زودرس نیز جلوگیری می‌کند.
    ویتامین B5 آبرسانی بسیار موثر است. این ویتامین حین رطوبت رسانی به پوست، متابولیسم سلول‌ها را بهبود می‎بخشد.
    رایحه چوبی – گلی معتدل چوب سدر، سوسن و گل صدتومانی این لوسیون بدن، خلاقیت و عشق شما را به زندگی به تصویر می‌کشد.


    ویژگی های لوسیون دست، صورت و بدن سلنا کالیستا

    • لطافت و تغذیه پوست
    • ترکیب پنج روغن گیاهی
    • حاوی ویتامین E و B5
    • حاوی روغن آووکادو
    • آبرسانی عمقی پوست



    روش مصرف لوسیون دست، صورت و بدن سلنا زرد کالیستا

    پس از استحمام، مقدار کافی لوسیون کالیستا را کف دست خود بریزید. لوسیون را بین کف دو دست خود بمالید تا گرم شود، سپس با حرکت چرخشی و دایره وار بر روی پوست دست، صورت و بدن بزنید.




    برای خرید لوسیون دست، صورت و بدن سلنا کالیستا کلیک کنید.
این موضوع پیش از این 10 پاسخ داده شده . کلیک کنید جهت مشاهده کامل موضوع .

مجوز های ارسال و ویرایش