ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی آرامیس

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • دیروز, 15:27
    arammiss
    رژ لب مایع مات کالیستا با دوام یک انتخاب مناسب برای خانم هایی است که به دنبال یک رژ لب مایع بادوام می گردند. رژ لب مایع مات کالیستا (Stain Matt Lipgloss) از دسته رژهای مایع و مات محسوب می‌شود که بیشتر توسط دختران و خانم‌های جوان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    • رژ لب مایع مات کالیستا بافت مات و مخملی دارد. این خاصیت این محصول سبب پوشش دهی عمقی آن می‌شود.
    • وجود ویتامین E در ترکیبات این رژلب مایع مات کالیستا سبب جلوگیری از خشکی لب می‌شود.

    روش مصرف رژلب مایع مات کالیستا

    رژلب مایع مات کالیستا را با خط لب نزدیک به رنگ رژلب استفاده کنید. این رژ لب کالیستا ماندگاری بالا دارد و بهتر است هنگام استفاده آن را بیرون از خط لب‌ها استفاده نکنید.




    برای خرید رژ لب مایع مات کالیستا با دوام کلیک کنید.
  • 2024/05/09, 15:58
    arammiss
    رژ لب جامد مات کالیستا یکی از محبوب ترین رز لب های مات موجود در بازار است. رژ لب جامد مات کالیستا (Matt Lipstick) این ویژگی را دارد که هم جلوه طبیعی به آرایش لب‌های شما بدهد و هم با برخورداری از مواد غنی و ویتامینه، پوست لب را بازسازی و چروک‌های ریز اطراف لب را ترمیم کند. رژ لب جامد مات کالیستا با پوشش یکنواخت خود بر روی لب‌ها از خشکی پوست آن جلوگیری می‌کند.

    • آنچه رژ لب جامد مات کالیستا را از محصولات مشابه در بازار متمایز کرده، بهره‌گیری از ویتامین‌ها و تنوع رنگی محصولات آن است که در ۱۲ رنگ دلنشین و به همراه رایحه‌ای خوش عرضه شده است.
    • رژلب جامد مات کالیستا نه تنها فاقد سرب بوده، بلکه در تولید آن از موم عسل استفاده شده است که به دلیل داشتن ویتامین E ضمن حفظ رطوبت لب، از سلامت لب‌ها نیز به خوبی مراقبت می‌کند.
    • این رژ لب کالیستا که از بهترین مواد اولیه شرکت‌های اروپایی تولید شده، گزینه‌ای مناسب برای بانوان شیک و باسلیقه به خصوص خانم‌های جوان و دختران نوجوان است که پوست لب‌ها را صاف و یکنواخت ‌می‌کند.

    برای خرید رژ لب جامد مات کالیستا Callista Matt Lipstick کلیک کنید.
  • 2024/05/09, 15:56
    arammiss
    رژ لب جامد هیدرا کالر کالیستا یک انتخاب مناسب است. رژ لب جامد هیدرا کالر کالیستا (Hydra Color Lipstick) همه این ویژگی‌ها را یکجا در خود جمع کرده است تا علاوه بر داشتن یک حس خوب و رنگی، از محافظت از آن‌ها در برابر خشکی و پوست پوست شدن لب اطمینان یابید. برخورداری از ترکیباتی با استانداردهای بین المللی، پوشش رنگی عالی، قیمت مناسب و ماندگاری این محصول، استقبال بانوان را به دنبال داشته است.

    • در تولید رژ لب جامد هیدرا کالر کالیستا از ویتامین E و گیاه آلوئه‌ ورا استفاده شده که یکی از پرمصرف ترین داروهای گیاهی برای درمان انواع مشکلات پوستی است.
    • رژلب جامد هیدرا کالر کالیستا، رنگ دهی راحت و روانی روی لب دارد و رنگ دانه‌های غنی و شاین ملایم آن، بافت لب را درخشان و ابریشمی می‌کند.
    • این رژ لب جامد به دلیل رطوبتی که به لب می‌بخشد، به هیچ عنوان احساس چسبندگی و یا چروک شدن به لب‌ها نمی‌دهد و لطافت قابل توجه‌ای را روی لب ایجاد می‌کند.

    روش مصرف رژلب جامد هیدرا کالر کالیستا

    رژلب جامد هیدرا کالر کالیستا را وسط لب قرار داده و شروع به کشیدن کنید و تا گوشه های لب ادامه دهید. برای ماندگاری بهتر محصول روی لب‌ها پیشنهاد می‌شود رژلب جامد هیدرا کالر را نیم ساعت قبل از مصرف در یخچال قرار دهید.


    برای خرید رژ لب جامد هیدرا کالر کالیستا کلیک کنید.
  • 2024/05/07, 17:15
    arammiss
    کانسیلر کاور آپ کالیستا Cover Up یک انتخاب مناسب برای شما است. کانسیلر کاور آپ کالیستا (Cover Up Concealer) پیشنهاد ما به کسانی است که می‌خواهند با پوستی زیبا در مهمانی‌ها و مجالس بدرخشند. این محصول با تغییر رنگ پوست، خال، جوش، چین و چروک ریز، خطوط و ناهمواری‌های پوست را کمرنگ کرده و پوست شما را یکدست و هموار نشان خواهد داد.

    • این محصول در سه طیف رنگ بسیار روشن، روشن و متوسط تولید شده و برای انواع پوست مناسب است.
    • کانسیلر کاور آپ بافت نرم و سبکی داشته و علاوه بر پوست صورت به عنوان زیرسایه نیز کاربرد دارد، زیرا با دارا بودن پیگمنت‌های قوی دور چشم را مرطوب ساخته و برای چشم‌های حساس نیز مناسب است.
    • این کانسیلر روی صورت، حالتی مات دارد و به هیچ عنوان ماسیده نمی‌شود و با خیال آسوده می‌توانید برای صاف و یکدست شدن پوست خود از آن استفاده کنید.

    روش استفاده از کانسیلر کاور آپ کالیستا

    ابتدا پوست خود را با استفاده از کرم مرطوب‌کننده آبرسانی و مرطوب کنید. ۱۰ دقیقه بعد کانسیلر کاور آپ را روی پوست استفاده کرده و با استفاده از اسفنج یا نوک انگشتان خود به آرامی آن را روی پوست پخش کنید. در صورت تمایل می‌توانید برای مرطوب کردن پوست از لوسیون های کالیستا استفاده کنید.


    برای خرید کانسیلر کاور آپ کالیستا Cover Up کلیک کنید.
  • 2024/05/07, 17:13
    arammiss
    پرایمر الیکسیر کالیستا یک انتخاب مناسب است. پرایمر صورت الیکسیر کالیستا (Beauty Elixir Primer) با بافت سبک خود، اجازه تکان خوردن یا پخش شدن آرایش بر روی صورتتان را نمی‌دهد. کرم پایه آرایشی کالیستا در حجم ۳۵ میلی لیتر قابل تهیه است. این محصول یکی از محصولات آرایشی کالیستا است که تکمیل کننده لوازم آرایش کیف تمام دخترها است. این پرایمر با خواص منحصر به فرد خود به آرایش شما جلوه‌ای زیبا و یکدست هدیه می‌دهد.

    • زیر ساز کالیستا بافت سبک، ابریشمی و ظاهری یکدست به پوست می‌دهد.
    • این محصول جلوه‌ای مات بر روی پوست دارد و از برق افتادن صورت جلوگیری می‌کند.
    • از بین برنده خطوط، لک‌ها و نقایص صورت زیر آرایش است.
    • برای ماندگاری طولانی آرایش بر روی صورت، این پرایمر محصولی مناسب است.



    روش و نحوه مصرف پرایمر الیکسیر کالیستا

    پرایمر صورت کالیستا را بر روی پوست تمیز و پیش از زدن کرم پودر بر روی تمام نقاط صورت به خصوص نقاط چرب یا دارای چروک استفاده کنید. با توجه به سبک بودن این پرایمر می‌توانید در صورت لزوم، ضد آفتاب یا کرم پودرهای مختلفی مانند کرم پودرهای کالیستا مناسب پوست خودتان را برای جلوه زیباتر آرایش بر روی آن استفاده کنید.




    برای خرید پرایمر الیکسیر کالیستا کلیک کنید.
  • 2024/05/06, 11:43
    arammiss
    رژگونه مولتی کالر کالیستا مدل تراکوتا یک انتخاب مناسب برای شما است. رژگونه مولتی کالر (تراکوتا) کالیستا (Multi Color Blush) که در چهار رنگ متنوع برای رنگ‌های مختلف پوست صورت طراحی شده و قابل استفاده است، همچنین با بهره‌گیری از رنگ‌های خاص و درخشان از جلوه براق زیبایی برخوردار است. رژگونه مولتی کالر که در رنگ‌های ترکیبی و در چهار رنگ متنوع تولید شده، جوانی و شادابی را به پوست شما به ارمغان می‌آورد.
    در تولید رژگونه های کالیستا از فرمولاسیون منحصر به فرد و استانداردهای روز جهان بهره گرفته شده و مواد اولیه آن از شرکت‌های فرانسوی و سوئیسی تهیه شده است.
    رژگونه تراکوتا کالیستا با بافت سبک ، ابریشمی و نرم خود، در عین حال که پوست شما را شاداب نگه می‌دارد، از پوشش دهی و ماندگاری مطلوبی نیز برخوردار است.
    استفاده از رنگ‌های ترکیبی براق و درخشان این امکان را به شما می‌دهد که برجستگی گونه‌های خود را افزایش داده و حس لطافت و زیبایی را دوچندان می‌کند.


    برای خرید رژگونه مولتی کالر کالیستا مدل تراکوتا کلیک کنید.
  • 2024/05/06, 11:32
    arammiss
    رژگونه تک رنگ کالیستا مدل کالر اند آرت Color and Art یک انتخاب مناسب برای شما است. رژگونه کالر اند آرت کالیستا (Color and Art Blush) با بهره‌گیری از ترکیبات ویتامینه و گیاهی در پالت‌های تک رنگ و در شش طیف رنگی کاربردی برای رنگ پوست‌ های متفاوت تولید و عرضه شده‌ است و متناسب با هر آرایش، نیاز شما را به این محصول آرایشی برطرف می‌کند.


    برای خرید رژگونه تک رنگ کالیستا مدل کالر اند آرت Color and Art کلیک کنید.
  • 2024/05/05, 08:23
    arammiss
    پنکیک کالیستا مدل اسموت Smooth یکی از بهترین پنکیک های موجود در بازار است. پنکک پودری اسموت کالیستا (Smooth Compact Powder) دارای تنوع رنگ ۶ تایی و مناسب کسانی است که به صاف و یکدست بودن پوستشان اهمیت می‌دهند.
    پنکک پودری اسموت زرد کالیستا با بافت بسیار سبکی که دارد، احساس خوشایندی از آرایش به پوست شما می‌دهد. علاوه بر آن، پنکک کالیستا با ۶ رنگ متنوع از رنگ‌ پوست‌های بسیار روشن تا تیره را در برمی‌گیرد؛ بنابراین خانم‌های با پوست سفید و خانم‌های با پوست گندمی و همچنین رنگ پوست‌های میانه می‌توانند از بین این طیف رنگ‌ها، محصول متناسب با پوست خود را انتخاب و اقدام به خرید کنند.




    برای خرید پنکیک کالیستا مدل اسموت Smooth کلیک کنید.
  • 2024/05/05, 08:21
    arammiss
    کرم پودر لانگ لستینگ و مات کالیستا (Long Lasting & Matt Liquid Foundation) از لحاظ کیفیت، سازگاری با پوست و ماندگاری طولانی مدت، نظر مشتریان را جلب کرده و با ترکیب چربی و رطوبت کنترل شده برای انواع پوست مناسب است. این محصول علاوه بر پوشانندگی بالا، خاصیت التیام‌ بخشی نیز دارد.


    برای خرید کرم پودر لانگ لستینگ و مات کالیستا کلیک کنید.
  • 2024/05/03, 11:56
    arammiss
    سایه چشم چهار رنگ کالیستا مدل Quattro Eye Design ساخت کشور ایران است.
    سایه چشم دیزاین کالیستا در هر بسته شامل 4 رنگ متنوع و کاربردی بوده و برای خانم‌ها با انواع پوست و سلیقه‌های متفاوت گزینه مناسبی به شمار می‌رود.
    این محصول از بافت پودری، فوق‌العاده نرم، ذرات ریز میکرونی و کیفیت بالایی برخوردار است، به راحتی روی پلک پخش می‌شود و جلوه‌ای زیبا و درخشان را روی آن به وجود می‌آورد.
    سایه چشم کالیستا ساختاری مخملی و سبک داشته و باعث ایجاد حس سنگینی و خستگی روی پلک نخواهد شد. این محصول با دارا بودن شی‌باتر موجب تقویت ریشه مژه‌ها و پوست پلک شده و به حفظ سلامت آن‌ها کمک می‌رساند.
    ویتامین E موجود در ترکیبات سایه چشم چهارتایی کالیستا با خاصیت آنتی‌اکسیدانی خود به خوبی از پوست پلک در برابر رادیکال‌های آزاد و عوامل مخرب محیطی محافظت کرده و امانع بروز چین و چروک و علائم پیری زودرس در آن می‌گردد.
    این محصول با رنگدانه‌های قوی خود پوششی یکدست و کامل روی پلک به وجود آورده و به چشم‌ها جلوه‌ای گیرا و جذاب می‌بخشد.
    سایه چشم دیزاین کالیستا از ماندگاری و دوام بالایی برخوردار بوده، در اثر تعریق نمی‌ریزد و مانع ایجاد خطوط در پشت پلک و لکه در اطراف چشم می‌شود.


    برای خرید سایه چشم چهار رنگ کالیستا مدل Quattro Eye Design کلیک کنید.
این موضوع پیش از این 10 پاسخ داده شده . کلیک کنید جهت مشاهده کامل موضوع .

مجوز های ارسال و ویرایش