ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: راز های موفقیت کسب و کار

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/05/07, 15:16
    Sina homaei
    رازهای موفقیت و عادت های صاحبان کسب وکار موثر و موفق

    رازهای موفقیت کارآفرینان برتر در مقالات متعدد بررسی شده، در این پست هم به بیان ۴ راز از بهترین آفرینانی که تاکنون بدنیا آمده اند بیان می شود.

    رازهای موفقیت

    ۱- گروه های کوچک می تواند از گروه های بزرگ جلو بزند

    گروه های کوچک تر، فقط مهارت های چندگانه و مهارت های افزایش را پیشنهاد نمی دهند. با دیدگاه های چندگانه ی که اغلب تحت انتخاب های شخصی هر یک از آنها تاثیر می پذیرد. این دیدگاه ها اغلب می توانند تیم را از زوایای متعدد نزدیک پروژه حفظ کنند.
    کارکنان خود را تشویق کنید تا گروه های کوچکی تشکیل داده و وظایف را در بین خودشان بشکنند. بخاطر داشته باشید که یک دست صدا ندارد! از رازهای موفقیت کارآفرینان و لیدرهای برتر استفاده از گروه های کوچک است.

    ۲- اغلب به درون بنگرید

    علت انجام دادن کاری که در حال حاضر انجام می دهید چیست؟ چرا مشتریان شما باید اهمیت دهند؟ داستان برندتان چیست؟ مردم شاید به برند و خدمات شما برای نجات یافتن نیاز نداشته باشند اما هنوز هم با کسب وکار شما تجارت می کنند زیرا اهمیت می دهند. آنها از داستان شما حمایت می کنند و به مأموریت شما اهمیت می دهند تا موفق شوید.
    تبلیغات مک بوک اپل، در رأس داستان های خلاق قرار دارد. جمله نهایی (شعار) مکِ اپل در سال ۲۰۱۶ چنین بود: ما برای انجام دادن غیرممکن ها آغاز کرده ایم.
    مردم چرا اپل را ترجیح می دهند؟ زیرا باعث می شود احساس خوبی را در خود تجربه کنند. اعتماد به نفسی را به من و شما کم کم تزریق می کند که می توانیم غیرممکن با محصولاتی زیبا با کاربرد آسان، فتح کنیم.
    ۳- یاد بگیرید که قدم بزنید

    ورزش ها ثابت کرده اند که با فراهم کردن وضوح، گردآوری افکار و روی کار آمدن راهکارهای خلاقانه و جدید، مهارت های تصمیم گیری را بهبود می بخشند. در محیط کاری شما، همیشه می توانید پیاده روی سریعی را به هنگام نیاز انجام دهید. پس پیشنهاد می کنیم که کارکنان تان را هم تشویق کنید که از جا برخاسته و پاهایشان را کش دهند و کمی قدم بزنند. حتی می توانید در وب سایت های آنلاین با همکاران به بازی آنلاین بپردازید. شاید فکر کنید که اینها کمی خارج از عرف هستند اما واقعیت این است که می توانند وضوحِ موردنیاز بیش تری را بیفزایند.

    ۴- شفاف بودن کلید اصلی است

    شرکت پوشاک Everlane مثال خوبی از قدرت شفافیت است. بسیاری از شرکت ها، سازنده ها، تولیدکننده ها و سایر منابع را برای مصرف کننده فاش می کنند اما شرکت Everlane از آن هم به عمیق تر رفته و قیمت های قطعات، اجزای سازنده، حمل و نقل و … را به همراه هزینه ی واقعی این محصول برای فروش اعلام می دارد.
    با به اشتراک گذاری این جزئیاتِ ضروری، شرکت Everlane هم مصرف کننده و هم درآمد جذب می کند بدین ترتیب مصرف کنندگان نیز داستان شرکت را با دوستان شان سهیم می شوند.

    عادت های صاحبان کسب وکار موثر باید شناسایی شود و سایر مردم و مدیران بهتر است در صدد ایجاد این عادت ها در خودشان برآیند.

    عادت های صاحبان کسب وکار

    ۱- به اندازه ای شجاع هستند که بتوانند ریسک کرده و مرتکب اشتباه شوند. آنها می دانند تنها کسی که شکست نمی خورد همان آدمی ست که شجاعت کافی برای تلاش کردن ندارد. (که همان خودِ شکست است)
    ۲- از دیگر رازهای موفقیت کارآفرینان صبور بودن آنهاست. زمان خود را روی میانبرها صرف نکنید. میانبرهای موفقیت، از دو جهت موجب شکست شما می شوند:

    • خیلی میانبرهای کمی هستند.
    • هرگز به یک موفقیت معنادار ختم نمی شوند.

    بجای اینکه بدنبال میانبرها بگردید به دنبال یک راه ثابت شده و مستقیم تر باشید.
    ۳- آنها افرادی صمیمی هستند. اگر می خواهید که مردم با شما ارتباط برقرار کنند، آنها هم باید احساس راحتی از انجام این ارتباط داشته باشند. برخی از صاحبان کسب وکار دورند. برخی دیگر خیلی تُندند. موثرترین راه، گرم بودن و صمیمیت است.
    ۴- آنها آگاهانه گوش می دهند. با دقت گوش می دهند تا یاد بگیرند و بفهمند. آنها به مشتریان شان هم گوش می دهند. آنها به بازار خود گوش می دهند. آنها دریافته اند که هرچه بیش تر بدانند تصمیمات بهتری اتخاذ خواهند کرد. این به آنها اجازه می دهد تا محصولات بهتر، سرویس بهتر و پیام های بازاریابی قدرتمندی ایجاد کنند.
    ۵- آنها مفیدند.
    ۶- آنها می دانند که می توانند موردانتقاد و یا بی اعتنایی قرار بگیرند. هیچ حد فاصله متعادلی وجود ندارد. هر تصمیمی که اتخاذ می کنید یا به برجسته تر شدن کسب وکارتان کمک می کند یا باعث می شود در خفا بماند.
    ۷- از دیگر رازهای موفقیت لیدرهای موفقاین است که همیشه حرفی برای گفتن دارند. اگر می خواهید با مشتریان و بازار مرتبط بمانید باید بطور منظم، با یک چیز مفید روی کار بیایید. خبرنامه، بلاگ یا پادکست راه های ثابت شده ای هستند که برای دستیابی به آن کمک می کنند. با نشان دادن این موضوع که، شما بطور منظم ایده های مفیدی را به اشتراک می گذارید؛ اعتمادِ بازار را حتی قبل از اینکه با شما سخن بگویند جلب می کنید.
    ۸- آنها به یک آموزش در تمام دوره زندگی متعهدند.
    ۹- آنها رهبری را نشان می دهند. رهبری چیزی ست که شما نشان می دهید. رهبری چیزی نیست که خودتان، نزد خودتان اعلام کنید. یک عادتِ در حال پیشرفت است. درباره ی هر کسی که عنوان رهبر دارد، خوب بیندیشید و با دقت ارزیابی کنید.
    ۱۰- آنها به زمان خود ارزش می دهند. زمان، مهم ترین یاری دهنده ی شماست و هنوز هم بسیاری از مردم تسلیم آن هستند. از زمان خود مراقبت کنید. اگر مراقبت کنید، زمان کافی برای انجام همه ی امور مهم روزمره خواهید داشت.
    رازهای موفقیت رهبران و کارآفرینان موفق و ثروتمند برای همه افراد مفید است
  • 2018/05/07, 15:15
    Sina homaei
    5 راز موفقیت در کسب و کار

    برای بسیاری از افراد راز موفقیت در تجارت امری تعجب برانگیز است. علت این امر به این خاطر است که معمولا در این رابطه نمی توانید یک راز را بیابید که برای همه کاربرد داشته باشد. در واقع هر فردی مسیر موفقیت را به نحوی می پیماید. با این حال یکسری راهکارهای کلی وجود دارد که بهتر است مورد توجه قرار گیرند. با کمک این موارد شما قادر خواهید بود تا به اقدامات خود ترتیب داده و از قالب حرفه ای و درست خارج نشوید. برای تقریبا تمامی افراد کسب موفقیت تنها از طریق تلاش طاقت فرسا به دست خواهد آمد. با این حال این امر زمانی که با پشتوانه یک فکر یا ایده درستی نباشد، تنها زحمتی بی نتیجه خواهد بود. منظور از بی نتیجه بودن درواقع به معنی عدم کسب نتیجه نبوده و به این امر دلالت دارد که نتایج با حد مطلوبی که برای خود متصور شده اید فاصله فاحشی خواهد داشت. برای این امر که یک تاجر موفق باشید، لازم است تا در زمینه فروش به خوبی عمل کنید. به همین خاطر همواره توصیه می شود تا افراد در تلاش برای فروش هرچیزی به افراد مختلف باشند. این امر در تجربه شما اهمیت بسیار بالایی خواهد داشت. با نگاهی به زندگی تاجران موفق نیز به این نکته مهم پی خواهید برد که تقریبا تمامی آنان در ابتدای مسیر در زمینه فروشندگی فعالیت هایی را صورت داده اند. این امر یک واقعیت غیرقابل انکار است که همواره نمی توانید همه چیز را از طریق مطالعه به دست آورید. بسیاری از رموز و راهکارها در زمانی که شما وارد انجام کاری شوید به دست خواهند آمد. در همین راستا و در ادامه به بررسی پنج راز موفقیت در تجارت خواهیم پرداخت. 1- یک چیز کاملا با ارزش به وجود آورید همواره لازم است تا دلیلی وجود داشته باشد تا افراد شما را نسبت به سایر رقبا برگزینند. بدون تردید در این رابطه ارزش آفرینی گامی مهم محسوب می شود. درواقع تفاوتی ندارد که شما در چه عرصه ای فعالیت دارید، در راستای موفقیت لازم است چیزی برای ارائه داشته باشید. این امر به هر میزان که بهتر و کارآمدتر باشد، تجارت پرسودتری را برای شما به همراه خواهد داشت. در این رابطه توجه داشته باشید که همواره نیاز به انجام یا ارائه یک کار فوق العاده و ایجاد تحولی عظیم نیست. با نگاهی به بازار صنعت های مختلف نیز به این واقعیت پی خواهید برد و تنها کافی است تا نیاز و خواسته های جامعه هدف خود را شناسایی کرده و در تلاش برای ارائه بهترین راه حل باشید. هنگامی که شما ایده ای خوب در اختیار داشته باشید، در مسیر موفقیت قرار گرفته و سرعت نتیجه گرفتن شما ارتباط مستقیمی با نحوه عملکرد و میزان تلاش خواهد داشت. برای مثال فیس بوک در ابتدا تنها یک ایده بود که منجر شد پس از تلاش های بسیار به بزرگ ترین شبکه اجتماعی جهان تبدیل شود.
    2- سطح زندگی دیگران را بهبود بخشید هر کسب وکاری در نهایت با مردم سروکار خواهد داشت. این ارتباط ممکن است به صورت مستقیم یا غیرمستقیم باشد. در این رابطه فرقی ندارد که نوع ارتباط شما با مشتری چگونه است. اهمیت موضوع در جایی است که باید بدانید که تلاش های شما لازم است تا در راستای بهبود وضعیت زندگی افراد باشد. بسیاری از تاجران و فعالان اقتصادی را می توان مثال زد که توان کسب موفقیت های فوق العاده را ندارند. ریشه اصلی این امر در عدم توجه آنها به نیاز بازار است. درواقع هدف نخست باید خدمت به مشتری تلقی شود. با این تصمیم شما قادر خواهید بود تا در بازار رقابتی بهترین کیفیت ممکن را ارائه دهید. با این حال اگر هدف اصلی شما صرفا کسب ثروت باشد، دیگر موفقیت خصوصا موفقیت های طولانی مدت را تجربه نخواهید کرد. 3- در پی کسب اعتبار و شفاف سازی اقدامات خود باشید در حال حاضر دیگر تنها ایجاد برند برای شرکت خود هدف نهایی نبوده و افراد لازم است تا به نوعی نام خود را نیز در میان مردم مشهور سازند. بدون تردید در این راستا یکی از بهترین اقدامات به جای تبلیغ خود، نمایش قابلیت ها است. درواقع امروزه هیچ چیز به اندازه عملکرد افراد نمی تواند معیار مقایسه و بهترین شیوه تبلیغ محسوب شود. به همین خاطر از همان ابتدای شروع کار خود در تلاش برای ارائه بهترین عملکرد ممکن باشید. همچنین توجه داشته باشید که شما به اعتمادسازی افراد نیاز دارید، به همین خاطر توصیه می شود تا شفافیت در اقدامات خود را به عنوان یک عامل تعیین کننده مدنظر داشته باشید. 4- تمرکز خود را بر روی نکات مثبت معطوف کنید یک تاجر باید از قدرت برقراری ارتباط بسیار خوبی برخوردار باشد. به همین خاطر مثبت اندیشی به علت آنکه تاثیر فوق العاده ای را در افراد خواهد داشت و به شخصیت شما جنبه ای جذاب خواهد بخشید، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود. در همین راستا توصیه می شود تا اصول و قواعد این امر را به خوبی فرا گرفته و همواره مقالات منتشر شده در این رابطه را مورد مطالعه قرار دهید.
    5- از قانون 80 به 20 پیروی کنید این قانون که با نام پرتو نیز شناخته می شود از جمله مهم ترین قوانینی است که کاربرد گسترده ای را در کسب و کار و حتی زندگی شخصی دارد. درواقع این قانون به این واقعیت اشاره دارد که80درصد از نتایجی که شما به دست می آورید نتیجه20درصد از فعالیت های شماست. 20درصد از مشتری های شما 80درصد از کل فروش شما را خریداری می کنند. 20درصد از تولیدات یا خدماتی که ارائه می دهید 80درصد از سود شما را تامین می کنند. به همین خاطر لازم است تا همواره توجه ویژه ای به 20 درصد مهم هر جنبه ای از کار و زندگی خود داشته باشید.
  • 2018/05/07, 15:14
    Sina homaei
    6 نکته طلایی برای موفقیت در کسب و کار


    موفقیت در کسب و کار
    استارتاپ های زیادی شروع نشده به پایان می رسند. کارگاه های بسیاری تولید نکرده ورشکست می شوند. شنیدن اخباری از این دست می تواند ناامید کنند و ترسناک باشد. چگونه می توان در کسب و کاری موفق شد؟ راز موفقیت در کسب و کار چیست؟ برای شروع هر کسب و کاری ابتدا باید انگیزه داشت ولی موفقیت در کسب و کار تنها با داشتن انگیزه امکان پذیر نیست. در این مطلب با راه های موفقیت در کسب و کار آشنا می شوید. همین امروز کسب و کار جدید خود را شروع کنید.
    1- بازار هدف
    نقطه مشترک کار و مشتری شما چیست؟ کالا یا خدمت عرضه شده ارزش خرید کردن دارد؟ کارآفرینان موفق ابتدا بازار هدف را مشخص می کنند و سپس فعالیت خود را شروع می کنند. چنانچه کسب و کاری بتواند نیاز مشتری را شناسایی کند و بر اساس رفع این نیاز اقدام کند بدون شک موفقیت را در دستان خود دارد. با مطالعه و تحقیق نیاز بازار هدف را شناسایی کنید.
    2-اندازه بازار هدف
    بازار هدف به چه میزان توان خرید دارد؟ در واقع باید بدانید که چه حجم از محصولات خود را می توانید به فروش برسانید. برآورد کنید در بازار هدف به طور سالیانه چقدر برای خرید کالا و یا خدماتی که عرضه می کنید هزینه می شود و بر همان اساس استراتژی های کاری خود را پایه ریزی کنید.
    3- فضای رقابتی
    برای موفقیت در کسب و کار باید بتوانید از سایر رقبا پیشی بگیرید. وجه تمایز شما بارقبا چیست؟ ماندن در اذهان مشتری با پیروزی در فضای رقابتی میسر است. در این صورت کالا یا خدمات عرضه شده باید برتری ویژه ای از کالای رقبا داشته باشد. برتری کسب و کارتان را با تبلیغات به گوش مشتری ها برسانید. بهتر است بازار هدف از برتری کالا یا خدمات جدید مطلع باشند.
    4- الگوی کارآفرینی
    الگوی مناسبی برای کارافرینی داشته باشید با صاحبان مشاغل موفق گفتگو کرده و ایده بگیرید با مشکلات و سختی های کار آشنا شوید. به این ترتیب سریع تسلیم نمی شوید. قبل از ورود به کسب و کار جدید باید تصویر ذهنی صحیحی از ان داشته باشید در غیر این صورت در عمل سرخورده خواهید شد.
    5- تیم کاری متخصص
    یک تیم متخصص پشتوانه خوبی برای موفقیت در کسب و کار است. در هر زمینه ای که فعالیت می کنید باید بتوانید افرادی خبره را در تیم خود داشته باشید. کارآفرینی و اداره کسب و کار، به تنهایی و بدون همراهی افرادی صاحب نظر امکان پذیر نیست. مشکلات را تنهایی به دوش نکشید.
    6- موفقیت در کسب و کار با زمان بندی
    زمان مناسب برای ورود به بازار را شناسایی کنید. زمان بندی مهم ترین مولفه موفقیت است. تحولات بازار و نیاز مشتری را بررسی کرده و بهترین زمان را برای ارائه در نظر بگیرد. استارتاپ های بسیاری بدون در نظر گرفتن این موضوع طعم شکست را چشیده اند. زمان بندی نامناسب همه تلاش ها را از بین خواهد برد.

    6 نکته طلایی برای موفقیت در کسب و کار
  • 2018/05/07, 15:13
    Sina homaei
    سه راز موفقیت بزرگ بازاریابی اینترنتی

    اگر شما در تلاش خرید تولیدات و خدمات اینترنتی هستید، شما احتمالا به دنبال راه جادویی هستید که در کسب و کارتان موفق باشید. سی دی ها و دیوی دی های که راز موفقیت در کارایابی را به شما می گوید تهیه کنید.
    در سایت ها بروید و راز را بخوانید. سایت های بزرگ موفقیت در بازایابی تان را جستجو کنید و سعی کنید ان را برگردانید.

    بعد از این همه جستجو، ممکنه شما فکر کنید که اصلا رازی وجود ندارد اما در حقیقت وجود دارد. در واقع سه راز وجود دارد که با هم عمل می کنند.
    رک باشید، این سه راز عجیب بازنده را از برنده جدا می کند. انها را یاد بگیرید به جلو خواهید رفت. ابتدا اهسته، سپس سریع حرکت کنیدهمه چیز شروع به حرکت خواهد کرد. مزخرف و حیله نیست.
    هر سال کارافرینان امیدوار میلیونها دلار تولیدات جهانی "چگونه موفق باشید " "چگونه یک کسب وکار راه بیاندازید " میخرند.بازار یابی فقط محدود به کسب و کار اینترنتی نمیشود، اما کار بازاریابی اینترنتی " ‌ " خیلی سخت است.
    نود وپنج درصد از مشتریان هر ساله برای این تولیدات میلیون ها دلار خرج میکنند و سپس دنبال راز جادویی بعدی میگردند قبل از اینکه موفقیت هایتان را روی چیز پوچی بسازید، شروع به بدست اوردن انها کنید . شما در ذهنتان ساخته اید که میتواند هزار بار سخت تر از ان باشد. واقعیتی که شما وحشت دارید اصلا مرتبط نیست.
    اقدام کنید بسیار اسان است. برنامه داشته باشید .

    تنهاضعف "اقدام کردن " این است اگر شما کارهایی زیادی انجام داده اید شما تمایل به نتایج زیادی هم دارید. نیاز است که شما یک برنامه منطقی ساده را کنار هم بگذارید. اگر شما توجه برای خودتان می خواهید نوع برنامه پاریس هیلتون را کنار هم بگذارید.
    اگر اعتماد را از سمت مشتریانتان می خواهید به برنامه ها بیشتر توجه کنید.
    یک حرف قدیمی هست که می گه اگر تنها ابزاری که شما دارید چکش است، همه مشکلات شبیه میخ میشود. با تمام افکاری که ممکنه ذهنتون درگیر کنه بجنگید. برنامه تان ممکن است تخصصی لازم داشته باشد که شما ندارید یا در ان خوب نیستید. بنابراین شما باید یک اتاقی در برنامه تان برای همکاری با دیگران درست کنید. اگر در برقراری ارتباط با مشتریان خوب هستید اما در تکنولوژی خوب نیستید یک همکاری با قوت ها و ضعفهایی پیدا کنید که شما را کامل کند. به من اعتماد کنید، شخصی بیرون هست که قطعا می خواهد با شما کار کند. طرح های زیاد را برنامه ریزی کنید که بتواند دشمن موفقیت راز اول باشد. مطئن شوید که طرح تان اتاق های زیادی برای " اقداماتم عملی خواهد شد" داشته باشد.
    اغلب ما برنامه ریزی های بلندی که داشتیم محقق نشده است. این خیلی خوب است که هدف های تماشایی که به شما الهام میبخشد داشته باشید.
    دلیل " " پروژه برنامه ریزی شده به دلیل اینکه طرح های پیوسته عملی میشود مبتذل است در حالی که 1000 صفحه استراتژی که کسب و کار را هدایت میکند. طرح پروژه تان را توی یک دفتر کوچکی نگه دارید. اگر طرحتان توی یک دفتر کوچک جا نمیشود طرح تان را کوچکتر کنید. اگر میخواهد میلیونر شوید با یک پروژه ده دلاری اغاز کنید. ان را انجام دهید و سپس مقیاس کنید. خیلی سادهو احمقانه است اما کار میکند. چاشنی راز شما هستید

    مرحله ۱ و ۲ یک مرحله جدید و کاملی را بوجود اورده اند. رازهای موفقیت ۱ و ۲ می تواند زندگی ابرومندانه برای شما بسازد. مرحله سوم را به انها اضافه کنید تا شروع به خلق یک کسب و کار خارق العاده ایی کنید که زندگی به تمام معنا را به شما دهد.
    نیاز است که علاقه، محتوی خیلی جالب و مفید هر روز ایجاد کنید .
    پست های ، گزارش ها و خبرنامه های ایمیل همه به هدفتان کمک می کنند. از شما یک قدرت مطمئن در موضوع تان میسازد. اگر قصد دارید کالا برگردانید شما مشتری زیادی نخواهید داشت. شما یک دیدگاه متفاوت از مشکلات بازاریابی تان دارید. مجموعه متفاوت از تکنیک ها دارید که می تواند ان مشکلات را حل کند. تجربه های متفاوتی دارید که می تواند مشکلات را به روش جدید حل کند. ان دیدگاههای متفاوت را در اشتراک بگذارید.
    اگر به تخصص بیشتر برای نفوذی موثق نیاز دارید ، شروع به سوال بکنید. گزارشگر باشید. موارد مطالعه را جستجو کنید به دنبال مثال های واقعی زندگی باشید اگر چه کوچک هم باشد. به دنبال درسهایی در زندگی خودتان باشید. یک فرد متخصص دیگری برای راههای جدید باشید. اگر یک راهب فرانسیسی هستید درباره راهنمای راهب فرانسیسی بنویسید. اگر پدر یا مادر هستید دباره راهنمای موفقیت بچه های نوپا بنویسید . اگر کارمند شرکت بزرگی هستید درباره چگونگی پرهیز از در شرکتتان بنویسید.
    همیشه افرادی هستند که از شما بیشتر میدانند . اعتراف کنید که متواضع باقی بمانید. پس انها را کنار بگذارید.
    تا زمانی که با صدایی موثق درباره چیزی که می دانید صحبت میکنید به موضوع خودتان ادامه دهید. کنجکاو باشید تا راهی پیدا کنید که فقط برای شما عملی شود. تنها شما.
    راز واقعی


    تقریبا هر کس که این را میخواند ۴۵ ثانیه تحت تاثیر قرار میگیرد. سپس بیرون می اید و به استارباکس ضربه میزند و بررسی مکند که هوتی طبقه دوم امروز چی پوشیده است.
    شما برای ناهار می روید دفترچه کوچکتان را بر میدارید. به محض اینکه برمیگردید یک طرح ساده و عملیاتی که باعث محقق شدنش میشود باشتاب می نویسید. شما می خواهید طرح عملی شود. به این فکر کنید که چگونه میتوانید این برنامه را به روش بینظیر اجرا کرد. ده دقیقه زمان بگذارید و امروز اقدام کنید حتی اگر کوچک باشد. از فردا هرروز هفته روزی یک ساعت در انتظار رسیدن به بزرگترین هدفتان کار کنید. به موفقیت خواهید رسید همانطور که تعریفش کرده بودید. حسن خندان
    سه راز موفقیت بزرگ بازاریابی اینترنتی
  • 2018/05/07, 15:12
    Sina homaei
    ذهنیت موسس: ۷ راز موفقیت در بازارهای پر رقابت


    با ورود رقبای جدید، باید قواعد جدیدی برای رقابت ایجاد کنید. اینجا دیدگاه کتاب ذهنیت موسس را درباره هفت راز موفقیت در بازارهای پر رقابت را بخوانید.
    راز موفقیت کسب و کار

    کارآفرینی تا حدودی شبیه موج سواری است. شما دل را به دریا می‌زنید و تا رسیدن امواج، صبر می‌کنید. لزوما تمام موج‌ها شبیه یکدیگر نیستند. اما تعدادی از آنها هستند که امیدوارید بتوانید روی آن سوار شوید. مابقی امواج راه به جایی نمی‌برند. همچنین برخی از آنچه انتظار داشتید، بزرگترند -مسلما هیچکدام کوچکتر نیستند!
    گاهی در میان آبها تنها هستید. بنابراین قادرید بدون تداخل و نیاز به رقابت موج سواری کنید. در مواقع دیگر، آب بسیار کف آلود شده است. مردم شنیده‌اند که شرایط مناسب است و تصمیم گرفته‌اند که وارد آب شوند.
    اگر فقط کمی زودتر یا دیرتر از موعد به ساحل برگردید، ممکن است همه چیز را از دست بدهید (در خلاصه کتاب ذهنیت موسس: درباره غلبه بر بحران‌های قابل پیش بینی شروع هر کسب و کار، توضیحات بیشتری داده شده است). هر چقدر بیشتر در برابر ایده‌ها و تجربیات جدید، با دید باز برخورد کنید، در مسیر کارآفرینی احتمال موفقیت بالاتری دارید.
    هفته گذشته، برنامه نتچرال پروداکت اکسپو وست (Natural Product Expo West)، بزرگترین برنامه مربوط به محصولات غذایی در جهان، برگزار شد. بیان شرایط این برنامه‌ برای تصدیق مثال بالا، نمونه مناسبی است. امروزه این برنامه رقابتی تر شده و پول بیشتری هم در این حوزه کسب می‌کند.
    تعداد غرفه‌ها و شرکت کنندگان این برنامه به طور قابل ملاحظه‌ای در طول سالهای اخیر افزایش داشته – تقریبا از سال ۲۰۱۰ به لحاظ اندازه دو برابر شده است. شرکت‌های جدید عینا از ایده‌های موفق کپی برداری می‌کنند و شرکت‌های قدیمی‌تر به توسعه محصولات جدید روی آورده‌اند.
    جایگاهی که در گذشته مانند اقیانوسی وسیع بود، هم اکنون پر از رقابت شده است.
    توجه به این تغییرات جالب است! اما از طرفی شرایط انتخاب برای خریداران خوار و بار در سالی که پیش رو است، دشوار شده است. بنابراین جلب اعتماد به اطلاعات منتشره در خصوص محصولات غذایی شاخصی است که اهمیتی فزاینده پیدا می‌کند.
    بازارهای شلوغ تر، به معنای ایجاد موقعیت برای شرکت‌های معروف – برندها – است. اما در ادامه درباره اقدامات شما در چنین شرایطی، بخوانید :
    راز موفقیت کسب و کار : دستپاچه نشوید

    التهاب بازار در هر صنعتی، ممکن است برای فعالان فعلی بازار به مثابه زنگ خطر باشد. همیشه این مطلب را بخاطر داشته باشید که هر رقیبی موفق نخواهد شد. البته این بدان معنی نیست که رقبای خود را دست کم بگیرید، اما ورود به بازار و موفقیت در بازار دو مطلب کاملا مجزا از هم هستند.
    راز موفقیت کسب و کار : از قلمرو خود محافظت کنید

    هنگامیکه صنعتی هنوز جوان است، زمان مناسبی برای ورود به آن بازار است. در نتیجه زمانیکه سایر رقبا وارد می‌شوند، شما قادر به استفاده از اهرم‌های دفاعی خود خواهید بود. روابط شرکت با مشتریان و هرآنچه مرتبط و موثر بر فعالیت‌های شرکت است را تقویت نمایید. شما باید رقبای خود را پیش بینی کنید. در این خصوص، هرگز منتظر غافلگیر شدن توسط مانور جدید آنها نباشید.
    راز موفقیت کسب و کار : به‌طور وسواس گونه‌ای نسبت به کیفیت محصولات حساس باشید

    وفاداری مشتریان ارتباط تنگاتنگی با محصولات شما دارد. مشتری ای که شیفته آنچه شما عرضه می‌کنید، باشد، هرگز شما را رها نخواهد کرد – اهمیتی ندارد رقیب شما در این راستا چقدر تلاش نماید. هر بار محصولی فوق العاده را عرضه نموده و پیوسته کیفیت محصولات را پایش کنید. به اطلاعاتی که مشتری به شما می‌دهد اعتماد کنید و از این طریق کیفیت محصولات خود را به ابزار دفاعی تبدیل نمایید.
    راز موفقیت کسب و کار : تنبل نشوید

    همیشه در عرضه آنچه مشتری به دنبال آن است، پیش قدم باشید – محصول دیروز شما، لزوما محصول مناسبی برای امروز نیست. پیوسته در حال ایجاد بهبود باشید. برندهای قدیمی و منسوخ در برنامه محصولات غذایی احتمالا آنهایی هستند که نشانه‌های تغییر را نادیده می‌گیرند. علاوه بر اینکه به خود محصولات توجه می‌کنید، به طراحی، بسته بندی، و بازاریابی آنها نیز توجه کنید.
    راز موفقیت کسب و کار : زمان را دریابید

    از زمانیکه در اقیانوس آبی هستید، نهایت بهره برداری را بکنید. فروش، فروش، فروش! قبل از اینکه سایرین وارد بازار شوند، تا جاییکه می‌توانید بفروشید. تلاش خود را با رشد بازار افزایش دهید. در این خصوص، تنها تمرکز بر فروش به مشتریان جدید کافی نیست، بلکه توجه کنید که از چه راههایی و چگونه می‌توانید به مشتریان فعلی خود نیز بیشتر بفروشید.

    راز موفقیت کسب و کار : در ماموریت خود ثابت قدم باشید

    همواره ماموریت خود را تصدیق و هدفی را که شرکت شما برای آن مشغول به فعالیت شده است، بازگو کنید. توجه داشته باشید که مصرف کنندگان، تنها خریداران محصولات شما نیستند – بلکه آنها برند شما را می‌خرند. برندهایی که هم تراز ارزش‌هایی هستند که مصرف کننده با اطمینان از اینکه نیاز او را برآورده می‌کند، اقدام به خرید آن می‌نماید. در این راستا ثابت قدم باشید.
    راز موفقیت کسب و کار : برای هیچکاری تعجیل نکنید

    هرگز محصولات خود را صرفا به دلیل بهره برداری یا تامین نیازهای سرمایه گذاران، عرضه نکنید. بلکه به این دلیل محصولات خود را عرضه نمایید که در مقطع زمانی فعلی، مورد نیاز بازار هستند، یا اطمینان دارید که محصولی فوق العاده را بر عرضه آماده کرده‌اید. در مقابل وسوسه شدید تضمین موفقیت کسب و کار خود با صرف پول بیشتر، گسترش مقیاس عرضه و کسب و کار، مقاومت کنید و همواره به خاطر داشته باشید که برندها افول می‌کنند، زیرا در موقعیت‌های اشتباه به سرعت تصمیم گرفته و اقدام می‌نمایند (در خلاصه کتاب ذهنیت موسس: درباره غلبه بر بحران‌های قابل پیش بینی شروع هر کسب و کار، توضیحات بیشتری داده شده است).
    راز موفقیت : مقدمه ای بر 7 راز موفقیت کسب و کار در بازارهای پر رقابت
  • 2018/05/07, 15:11
    Sina homaei
    5 مورد از رازهای موفقیت در کسب و کار

    رازهای موفقیت در کسب و کار موضوع این بخش از مجله پزشکی آسان طب است. در این بخش 5 ترفند برای موفقیت در کسب و کار را از دیدگاه ریچارد برانسون به شما معرفی می کنیم. امیدواریم از این بخش بهره کافی را ببرید. سعی کنید همه این موارد را در کسب و کار خود به کار ببرید.

    رازهای موفقیت در کسب و کاررازهای موفقیت در کسب و کار را بدانید

    ریچارد برانسون در کتاب ۲۰۱۲ خود ” مانند یک تازه کار – اسراری که در هیچ دانشکده کسب و کاری آموزش نمی‌دهند چیست؟ ” پنج رمز موفقیت در کار را معرفی می‌کند.
    رهبری با گوش دادن از رازهای موفقیت در کسب و کار

    برانسون می گوید: مدیران بزرگ تشخیص می دهند که آنها تمام پاسخ ها را ندارند و به ایجاد تیم هایی برای کمک به رشد شرکت مبادرت می کنند. “مطمئنا، شما باید موضع خود را لحاظ کنید، اما هیچ گاه نمی توان دیدگاه های خود را بدون بحث و درجه ای از اجماع به دیگران تحمیل کنید.
    در دسترس بودن از رازهای موفقیت در کسب و کار

    برانسون می گوید او همواره یک نوت بوک کوچک را با خود حمل می‌کند و هر زمان که در تعامل با کارکنان ویرجین است یادداشت بر می دارد؛ همچنین هنگامی که در حال پرواز با هاپیمایی ویرجین است؛ دوست دارد از مسافران درخواست کند تا در مورد تجربه خود از خطوط هوایی وی بگویند.

    رازهای موفقیت در کسب و کاررها کردن کار بدون لذت از رازهای موفقیت در کسب و کار

    زمانی که من شرکت خود را در زیرزمین در غرب لندن به راه انداختم، هیچ طرح بزرگ و یا استراتژی وجود نداشت. من قصدی برای ساخت یک امپراتوری کسب و کار نداشتم. من خیلی ساده به دنبال چیزی بودم که مردم با استفاده از آن لذت ببرند و در پایان روز از اینکه عایدی به حد کافی برای پرداختن قبوض بود شکرگزار بودم.
    خلاق بودن و متفاوت بودن از رازهای موفقیت در کسب و کار

    ریچارد برانسون، ویرجین آتلانتیک را در سال ۱۹۸۴ به عنوان یک شرکت هواپیمایی ثبت کرد با این ایده خلاق که سرویس بسیار متفاوتی به مشتری بدهد. ایده ای که در آن زمان انقلابی بود. هم اکنون نیز وی به دنبال تاسیس ویرجین کهکشانی به عنوان اولین شرکت ارائه دهنده امکان سفر به فضا است.
    غرور سازمانی از رازهای موفقیت در کسب و کار

    صاحبان کسب و کار موفق باید تشخیص دهند که کارکنان آنها با ارزش ترین دارایی آنها هستند، و مدیران باید قدردان آنها باشند به گونه ای که کارمندان این موضوع را حس کنند.
    https://asanteb.com/48164/5-%D9%85%D...%A7%D8%B1.html
  • 2018/05/07, 15:10
    Sina homaei

    راز ثروت کسب و کار های موفق

    بسیاری از کسب و کار ها را وقتی نگاه می کنیم می بینیم دست روی دست گذاشته اند تا یک مشتری از جلوی فروشگاه آن ها عبور کند و اگر چشم مشتری ویترین یا دکور فروشگاه را گرفت بعد داخل فروشگاه شود و آنگاه تازه مسئولیت کار فروشنده آغاز می شود . این نوع کسب و کار ها که هر روز به همین صورت کسب و کار می کنند را در اصطلاح کسب و کار های انفعالی می گویند و همیشه سهم خیلی کوچکی از بازار متعلق به کسب و کار های انفعالی است.

    در این مقاله می خواهیم به این بپردازیم که یک کسب و کار موفق کسب و کاری است که میزان فروش و تعداد مشتریان خود را تعیین کند نه به این امید بنشیند تا مشتری از جلوی فروشگاه و کسب و کارش شانسی رد بشود تا بتواند چیزی به او بفروشد.
    کسب و کار های عامل کسب و کار هایی هستند که هرگز هیچ شرایطی از جمله مشکلات اقتصادی یا سیاسی و اجتماعی تاثیر بلند مدت و طولانی روی کسب و کار های آن ها نمی گذارد.
    کسب و کار های انفعالی همیشه تابع تغییرات جامعه و شرایط اقتصادی کشور هستند به طور مثال اگر به چند سال گذشته توجه کنید متوجه می شوید که با نوسان قیمت دلار، بسیاری از کسب و کار ها ورشکست شدند و در عوض بسیاری از کسب و کار ها رشد ۱۰۰ درصدی انجام دادند.
    خب به نظر شما تفاوت در چیست که در یک شرایط یکسان دو کسب و کار دو نتیجه متفاوت می گیرد؟
    کسب و کار های انفعالی همیشه از وضعیت بازار گلایه مند هستند و به امید یک روز چشم انتظار مشتری می نشینند و تمام شکست خود را به گردن وضعیت معاش و وضعیت کشور و یا سیاست های اشتباه فلان دولت می اندازند. این نوع کسب و کار ها ۹۰ درصد از بازار را تحت پوشش قرار می دهند البته در این مقاله سعی داریم تا به کسب و کار های عامل یا روش های کار و مدیریت آن ها بپردازیم.
    کسب و کار های عامل خودشان تعیین می کنند که در این ماه باید چقدر فروش داشته باشند صرف نظر از تغییرات اقتصادی یا سیاسی و یا میزان رشد ماهانه و سالانه کسب و کارشان را همین امروز تخمین می زنند و به امید شرایط و اتفاقات خوب نیستند تا فروش بیشتری داشته باشند.

    کسب و کار های عامل با برنامه ریزی دقیق برای فروش و بازاریابی خود پیش می روند که در ادامه به چند بخش آن اشاره می کنیم.
    از مهم ترین عوامل برای عامل کردن کسب و کار تبلیغات اثر گذار است که این تبلیغات باید بر روی بازار هدف و مشتری هدف دقیقی صورت گیرد و در صورت بازگشت سرمایه مثبت باید آن تبلیغ را در قیاس بزرگ تری انجام داد. این یک راز کسب ثروت در کسب و کار های عامل است.
    مشتریان را وفادار می کنند. همیشه سودی که مشتری بعد از خرید به کسب و کار ها می رساند مهم ترین عامل رونق کسب و کارتان است یعنی باید اتفاقی بیافتد که مشتری فروشگاه و کسب کار شما را به حافظه بلند مدت بسپارد به این صورت که با گفتن کلمه خریدن لباس، ناخودآگاه فلان فروشگاه در ذهن مشتری تداعی شود.
    شما برای این کار باید همیشه جلوی چشم مشتری باشید. این کار را می توانید از طریق برقراری ارتباط از طریق شبکه اجتماعی و یا پیامک انجام دهید و هنگامی که مشتری به فروشگاه شما می آید باید اطلاعات تماس او را بگیرید و او را در لیست مشتریان خود قرار دهید و همیشه برای فروش های ویژه یا مناسبت های خاص با او در ارتباط باشید .

    یکی دیگر از مهم ترین عوامل ، عامل سازی کسب و کارتان می تواند این باشد که فقط گوشه ای از بازار را برای خود در نظر بگیرید ، یعنی به جای تنوع اجناس و احاطه داشتن بر روی چندین نوع مشتری هدف فقط یک مشتری هدف را انتخاب کنید. این کار شما را به عنوان یک متخصص در زمینه کاریتان معرفی می کند. یعنی همه ما دوست داریم که از فروشگاه هایی خرید کنیم که مختص به همان نیاز ما باشد تا این که جنس مورد نظر ما را در کنار چندین جنس متفاوت می فروشند.
    https://www.modiresarmaye.com/post/show?code=LZTE4b0Vcp

  • 2018/05/07, 15:09
    Sina homaei
    رازهای موفقیت در کسب و کار چیست؟

    موفقیت چیزی نیست که آسان بدست آید باید برای آن تلاش کنید و بدون سختی هیچ گاه موفق نخواهید شد.


    مجله ممتاز : ریچارد برانسون در کتاب ۲۰۱۲ خود ” مانند یک تازه کار – اسراری که در هیچ دانشکده کسب و کاری آموزش نمی‌دهند چیست؟ ” پنج رمز موفقیت خود را برای شروع یک کسب و کار معرفی می‌کند.


    اگر از کاری که انجام می دهید لذت نمی برید آن را رها کنید
    زمانی که من شرکت خود را در زیرزمین در غرب لندن به راه انداختم، هیچ طرح بزرگ و یا استراتژی وجود نداشت. من قصدی برای ساخت یک امپراتوری کسب و کار نداشتم. من خیلی ساده به دنبال چیزی بودم که مردم با استفاده از آن لذت ببرند و در پایان روز از اینکه عایدی به حد کافی برای پرداختن قبوض بود شکرگزار بودم.






    خلاق باشید، چیزی متفاوت ایجاد کنید
    ریچارد برانسون، ویرجین آتلانتیک را در سال ۱۹۸۴ به عنوان یک شرکت هواپیمایی ثبت کرد با این ایده خلاق که سرویس بسیار متفاوتی به مشتری بدهد. ایده ای که در آن زمان انقلابی بود. هم اکنون نیز وی به دنبال تاسیس ویرجین کهکشانی به عنوان اولین شرکت ارائه دهنده امکان سفر به فضا است.



    غرور سازمانی اثر شگفت انگیزی دارد
    صاحبان کسب و کار موفق باید تشخیص دهند که کارکنان آنها با ارزش ترین دارایی آنها هستند، و مدیران باید قدردان آنها باشند به گونه ای که کارمندان این موضوع را حس کنند.





    رهبری با گوش دادن
    برانسون می گوید: مدیران بزرگ تشخیص می دهند که آنها تمام پاسخ ها را ندارند و به ایجاد تیم هایی برای کمک به رشد شرکت مبادرت می کنند. “مطمئنا، شما باید موضع خود را لحاظ کنید، اما هیچ گاه نمی توان دیدگاه های خود را بدون بحث و درجه ای از اجماع به دیگران تحمیل کنید.



    دردسترس باشید
    برانسون می گوید او همواره یک نوت بوک کوچک را با خود حمل می‌کند و هر زمان که در تعامل با کارکنان ویرجین است یادداشت بر می دارد؛ همچنین هنگامی که در حال پرواز با هاپیمایی ویرجین است؛ دوست دارد از مسافران درخواست کند تا در مورد تجربه خود از خطوط هوایی وی بگویند.




    تهیه و تنظیم : مجله ممتاز
    رازهای موفقیت در کسب و کار چیست؟ - جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز
  • 2018/05/07, 15:09
    Sina homaei
    راز موفقیت طرح های کسب و کار تاثیرگذار چیست؟

    شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که به تازگی اقدام به نگارش طرح کسب وکار خود کرده اید. طرح کسب وکار هم نیاز به فوت و فن به خصوص خود دارد. تنها آماده کردن یک دسته برگه ی مرتب حاوی اطلاعات تجاری بی ثمر و عمل پوچی است.

    در وهلۀ اول، نوشتن یک طرح کسب وکار ممکن است همانند یک کار ترسناک به نظر برسد ولی مثل بسیاری از پروژه های بزرگ، کلیـد موفقیـت در ایـن است که در هر مرحله یک گام به جلو بردارید. غالبا مهمترین بخش آن، آغاز فرآیند است! کارآفرینانی که زمانی را صرف تحقیقات و نوشتن طـرح کـسب و کار میکنند متوجه شده اند که، اگر چه خود طرح برای راه اندازی و مدیریت کسب و کار و تأمین سرمایه بسیار مفید است، ارزش واقعی آن در فرآیندی اسـت که در تهیۀ طرح دنبال میشود. تهیۀ این طرح مبنای محکمی را در اختیار آنها قرار میدهد که بر آن اساس میتوانند شرکت خود را اداره کنند. استفاده مهم دیگری که از طرح کسب وکار به عمل می آید تأمین سرمایۀ مورد نیاز برای راه اندازی شرکت است که فرآیندی کـاملا چالـشی اسـت. چگونـه میتوانید طرحی را بنویسید که سرمایۀ مورد نیاز برای راه اندازی فعالیت بازرگانی شما را تأمین کند؟ نکات زیر میتواند در این فرآیند به شما کمک کند:مخاطبین خود را بشناسید: همانطور که مشغول نوشتن طرح خود هستید، مخاطبین خود را در ذهن داشته باشید. به خاطر داشته باشید که وام دهندگان، سرمایه گذاران خصوصی، سرمایه گذاران مخاطره جو و سایر منابع بالقوه مالی هر ساله صدها طرح کسب وکار دریافت مـیکننـد. بـسیاری از این طرح ها در دو حوزه کلیدی با مشکل مواجه میشوند: جلب توجه خواننده به شیوه ای جذاب و بیان اینکه مؤسسۀ بازرگانی چگونه کالا یا خدمتی متمایز یا بهتر را در اختیار مشتری قرار میدهد. نوشتن یک طرح کسب و کار نیازمند این است که کارآفرینان مرز روشنی را بین پتانسیل های بازار مؤسسۀ بازرگـانی و واقعبینی در نظر گرفته و چالش ها و خطرات مربوطه را مد نظر قرار دهند. البته، اگر خلاصۀ اجرایی شما نتواند در همان وهلۀ اول توجه خواننده را جلب کنـد، هیچ یک از این موضوعات کارآمد نخواهند بود. اطمینان حاصل کنید که بخش قابل توجهی از زمان خود را صرف تهیۀ خلاصۀ اجرایی نمودهاید بـه نحـوی که مفهوم کسب و کار اساسی و مزایای آن را در چند جمله یا پاراگراف به خواننده منتقل کند.عناصر طرح کسب و کار را بشناسید: ساختار طرح کسب وکار و بحث های صورت گرفته در این فصل تمام عناصـر مـورد نیـاز یـک طـرح کسب وکار صحیح را در اختیار شما قرار میدهد. با این وجود، شیوه ارائه و سازماندهی آن به شما بستگی دارد. به خاطر داشته باشـید کـه چـون تـک تـک کارآفرینان و ایده های بازرگانی آنها منحصربه فرد هستند، هر یک از طرح های کسب و کار نیز باید منحصر به فرد باشد. در دام استفاده از الگوهای کلیشه ای نیفتید. به عناوینی اشاره کنید که وام دهندگان و سرمایه گذاران منتظر دیدن آن هستند ولی این کار را به سبک خـود و بـه شـیوه ای انجـام دهیـد کـه مناسب فعالیت بازرگانی شماست.به اهمیت استراتژی برای موفقیت فعالیت بازرگانی خود توجه کنید: وام دهندگان و سرمایه گذاران باتجربه مـیداننـد کـه کلیـد واقعـی ایجاد یک شرکت موفق در خلق و اجرای یک استراتژی صحیح بازرگانی است. فرصت کوتاهی که برای شرح استراتژی شرکت در کسب مزیت رقابتی وجود دارد را از دست ندهید. وام دهندگان و سرمایه گذاران باتجربه میدانند که بدین شیوه است که شرکت میتوانـد بـه یـک موفقیـت پایـدار دسـت یابـد. غالبـا، کارآفرینان بر تهیۀ پیشبینی های مالی، بدون توصیف استراتژی های لازم برای کسب آنها تمرکز میکنند.به اندازه کافی و نه بیش از حد به عمق مطلب بروید: وام دهندگان و سرمایه گذاران بـه دنبـال شـواهدی هـستند مبنـی بـر اینکـه کارآفرینان تکلیف خود را به خوبی انجام داده، صنعت را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده، بازارهای هدف را بررسی کرده، رقابـت را مـورد مطالعـه قـرار داده و سایر عناصر مهم یک طرح را پوشش دادهاند. با این وجود، آنها به دنبال پیمودن یک مسیر طولانی نیستند تا اسـاس و جـوهره ایـده بازرگـانی شـما را درک کنند. هنگام نوشتن، تمرکز خود را حفظ کرده و طرح خود را حتی الامکان به ۴۰ صفحه محدود کنید.مطمئن شوید که پیشبینی های مالی شما واقع بینانه هستند: وام دهندگان و سرمایه گذاران باتجربـه مـیداننـد کـه کارآفرینـان افـرادی خوشبین بوده و پیشبینی های مالی تهیه شده توسط آنها نیز خوشبینانه است. یکی از سریع ترین روش های رد کـردن یـک طـرح، گنجانـدن آن دسـته از پیشبینی های مالی است که به حدی خوشبینانه هستند که غیرمنطقی جلوه میکنند. شما میتوانید از یـک حـسابدار، بانکـدار یـا سـایر متخصـصان مـالی بخواهید که قبل از ارائۀ طرح به وام دهندگان و سرمایه گذاران بالقوه، پیشبینی های مالی شما را مورد بازنگری قرار دهند.استراتژی خروج را شرح دهید: سرمایه گذاران، متخصص سرمایه گذاری در فعالیت های بازرگانی نوپا بوده و اگر تصمیم به خروج خود از حلقـۀ مالکیت شرکت گرفتند، باید بتوانند پول خود را بدست آورند. هر طرحی که هدف آن جذب سرمایه گذاران بالقوه باشد باید نحوه بازپرداخت پول سرمایه گذاران را به گونه ای مشخص کند که ترجیحا با یک بازگشت سرمایۀ قابل توجه همراه باشد. آیا شرکت از عرضۀ اولیه اوراق بهادار استفاده میکنـد؟ آیـا بـه دنبـال فروش آن به یک شرکت بزرگتر است؟ وام دهندگان به دنبال شواهدی هستند مبنی بر اینکه شرکت مذکور قادر به ایجاد جریان نقدی کـافی بـوده و میتواند وام های خود را به موقع بازپرداخت کند
    طرح کسب وکار : راز موفقیت طرح های کسب و کار تاثیرگذار چیست؟ - ثروت سازان
  • 2018/05/07, 15:08
    Sina homaei
    4 راز برای رسیدن به موفقیت در کسب و کار اینترنتی

    چه کسب و کارهای اینترنتی موفق هستند؟

    اگر بخواهم خیلی کوتاه بگویم کسب و کارهایی که از ابزارهای بازاریابی اینترنتی که در اختیار دارند به خوبی استفاده می کنند موفق خواهند بود. البته موفقیت در کسب و کارهای اینترنتی فقط به اینجا ختم نمی شود. کسب و کارهایی که می خواهند موفق باشند ابتدا باید اعتماد سازی کنند. با گسترش رسانه های اجتماعی مردم بیشتر به حرف دیگران در کامنت ها گوش می دهند. همان جریان تبلیغات دهان به دهان است و کمتر کسی دیگر به حرف شما که یک نفر هستید گوش می دهد.
    شاید پروسه اعتماد سازی یکم سخت شده باشد. ولی اولین و مهمترین کاری که هر کسب و کار آنلاینی باید انجام دهد اعتماد سازی است که روش های بسیار زیادی برای اعتماد سازی برای مخاطبان وجود دارد که در ادامه بیشتر در موردش صحبت می کنم.
    پس کسب و کارهایی موفق می شوند که اولا اعتماد سازی خوبی انجام دهند و دوما از رسانه های دیجیتالی که برای تبلیغات و بازاریابی اینترنتی وجود دارند به خوبی استفاده کنند.

    4 راز برای رسیدن به موفقیت در کسب و کار اینترنتی

    پشت هر کسب و کار اینترنتی موفقی رازهایی وجود دارد. که در ادامه قصد دارم شما را با راز هایی آشنا کنم که شما هم بتوانید کسب و کار موفق و پر سودی داشته باشید.

    1.اعتماد مخاطبانتان را جلب کنید

    همانطور که گفتم برای اعتماد سازی روش های زیادی وجود دارد. اولین راهش این است که وب سایتی کاربر پسند از هر لحاظی داشته باشید. همه چیز باید به راحتی در اختیار کاربرانتان باشد. دسترسی به قسمت های مختلف سایت باید به راحتی انجام شود. مثلا کاربران شما باید به راحتی محصولات شما را تهیه کنند. برای این منظور می توانید اطلاعات اضافی هنگام خرید را حذف کنید و پروسه خرید را راحت تر کنید.
    مهمترین مورد در اعتماد سازی، ارائه محتوای ارزشمند و رایگان است. باید از طریق محتوای رایگانی که ارائه می کنید بتوانید اعتماد کاربرانتان را جلب کنید. می توانید از ویدئوها و پادکست های آموزشی هفتگی استفاده کنید. از طریق ایمیل هم می توانید اطلاع رسانی کنید.
    در صفحه محصولاتتان خیلی مهم است که بتوانید اعتماد کاربرانتان را جلب کنید. برای این کار باید به مخاطبانتان که مشتریان احتمالی شما هستند دقیقا بگویید محصول شما قرار است چه نیازی را از آنها بر طرف کند. به آنها اطمینان دهید که محصول شما همان محصولی است که آنها نیاز دارند. با تبلیغ نویسی حرفه ای می توانید این کار را به راحتی انجام دهید. مثلا می توانید از نظرات مشتریان راضی خود در صفحه محصولاتتان استفاده کنید. این دقیقا همان قضیه کسی به حرف شما گوش نمی کند است!
    مورد بعدی که خیلی در اعتماد سازی به شما کمک می کند گارانتی کردن محصولاتتان است. با ضمانت کردن محصولاتتان خیال خیلی از مشتریان احتمالی خود را راحت می کنید. در صورتی که هیچگاه به فکر این نیستند که پولشان را از شما پس بگیرند.
    البته مواردی که به آنها اشاره کردم موارد خیلی ساده و کاربردی بود. اگر می خواهید به صورت حرفه ای این کار را انجام بدید باید تبلیغ نویس خوبی باشید.

    2.انتخاب بهترین ابزار برای بازاریابی اینترنتی

    بهترین ابزار برای بازاریابی اینترنتی وجود ندارد! در واقع همه ابزارها اعم از سئو، ایمیل مارکتینگ، سوشیال مارکتینگ، بازاریابی محتوا و … خوب هستند. در حقیقت تمام کسب و کارهای موفق از این ابزارها به درستی استفاده می کنند. البته با توجه به میزان سرمایه خود و نوع کسب و کارتان باید تصمیم بگیرید که از چه ابزاری می توانید استفاده کنید.
    مثلا شاید از طریق سئو نتوانید بازدهی خوبی داشته باشید. شاید کلید واژه های کسب و کار شما خیلی خاص باشند و هنوز مخاطبان زیادی با آن ها آشنایی نداشته باشند. در این صورت ممکن است بازاریابی در شبکه های اجتماعی کمک بیشتری به جذب مخاطب در کسب و کار شما کند.
    نکته مهم و قابل توجه در بازاریابی اینترنتی این است که هرگز فقط به یک روش تکیه نکنید. سعی کنید از تمام روش ها به صورت اصولی و بهینه استفاده کنید. روزی نرسد که اینستاگرام شما یک ماه آپدیت نشود و فقط روی تولید محتوا برای سایتتان کار کنید.

    3.به فکر افزایش ترافیک وب سایت خود باشید

    البته بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی وجود دارند که بدون افزایش ترافیک سایتشان فروش خوبی دارند. این کسب و کارهای اینترنتی بیشتر از مشتریان فعلی خود برای فروش های مجدد استفاده می کنند. با توجه به اعتماد سازی که انجام دادند به راحتی می توانند این کار را انجام دهند.
    ولی جدا از این روش ها هر وب سایتی نیازمند به ترافیک است. البته ترافیک اورگانیک. یعنی ترافیکی که واقعا هدفمند باشد. همه ما می دانیم بهترین ترافیک از طریق موتورهای جست و جو برای هر کسب و کاری تامین می شود. برای اینکه از این ترافیک هدفمند بر خوردار شوید باید سایت خود را سئو کنید.
    البته روش های زیادی وجود دارد که به سرعت می توانید از طریق آن ها بازدهی خوبی بگیرید. مثلا تبلیغات در گوگل یا تبلیغات کلیکی در سایت های پر بازدید و معروف ایرانی. این نوع تبلیغات مناسب کسب و کارهایی است که قصد دارند به زودی جواب بگیرند و سرمایه خوبی برای تبلیغات اینترنتی دارند.

    4.در حوزه کاری خود مرجع شوید

    هنگامی که در کسب و کار خود به مرجع تبدیل شوید و همه شما را استاد خطاب کنند می توانید بیشترین بازدهی را از کسب و کار خود دریافت کنید. زمانی که مرجع شوید همه از روی شما کپی می کنند و افراد خیلی بیشتری شما را انتخاب می کنند و به شما اعتماد می کنند.
    زمانی که در کسب و کارتان استاد شوید هر محصول یا خدماتی را ارائه کنید کاربرانتان بدون معطلی خواستار محصولات و خدمات شما می شوند. دیگر فرقی نمی کند که تبلیغ نویسی صفحه محصولاتتان را انجام دهید یا نه! به راحتی می توانید محصولات خود را به کاربرانتان بفروشید. بدون نیاز به اینکه آن ها را قانع کنید که از شما بخرند.
    مرجع شدن مزیت های زیادی را برای شما به همراه دارد. یکی دیگر از مزیت های آن برند سازی توسط کاربرانتان است. به راحتی توسط تبلیغات دهان به دهان برند شما بین کاربران زیادی دست به دست می چرخد و از این طریق برندینگ شما انجام می شود.
    https://avinaweb.com/succeeding-in-internet-business/
این موضوع پیش از این 10 پاسخ داده شده . کلیک کنید جهت مشاهده کامل موضوع .

مجوز های ارسال و ویرایش