ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: ۱۰- امتحان کردن تمهیدات ارجاع مشتری

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/04/29, 12:19
    Arshia

    ۱۰- امتحان کردن تمهیدات ارجاع مشتری

    برنامه های ارجاع مشتری (referral) می توانند راه فوق العاده ای برای جذب مشتریان جدید، در عین حفظ مشتریان قبلی باشند. این نوع تمهیدات باعث می شوند مشتریان فعلی تان، مشتریان بیشتری به شما ارجاع دهند. برای مثال، پیشنهاد تخفیفی که می توانید از طریق مشتری فعلی تان به کسانی که از سمت او به شما ارجاع داده می شوند بدهید، باعث می شود او شما را به دوستان و آشنایانش نیز معرفی کند و این زنجیره به همین ترتیب ادامه یابد. در واقع این، نوعی برنامه ی ریفرال یا ارجاع مشتری محسوب می شود. شاید یکی از موفق ترین برنامه های ارجاع مشتری را Dropbox به اجرا درآورده است. این شرکت با ذکاوت خاص خود، انگیزه ای دوجانبه به کاربران خود بخشید. به عبارت دقیق تر، کسی که از طریق لینک ارجاع در این پلتفرم ثبت نام کند فضای بیشتری دریافت می کند و از طرف دیگر با این کار به فضایی که ارجاع دهنده در اختیار دارد نیز افزوده می شود. منبع:

    entrepreneur




    به این ۱۰ شیوه می توانید فرضیه استارتاپی خود را بیازمایید - دیجیاتو

مجوز های ارسال و ویرایش