ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: کارگزاری تامین اجتماعی در شهرستان کوهدشت افتتاح شد

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/04/23, 14:16
    Arshia

    کارگزاری تامین اجتماعی در شهرستان کوهدشت افتتاح شد

    کارگزاری تامین اجتماعی در شهرستان کوهدشت، همزمان با هفته دولت و با حضور رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی و مقامات محلی افتتاح شد.
    به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر الهیار ملکشاهی در مراسم افتتاح این کارگزاری گفت: سرمایه گذاری و حضور سرمایه گذاران در استان و ایجاد اشتغال پایدار رمز ماندگاری و استمرار تأمین اجتماعی و لازمه تقویت این سازمان است.
    نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت خدمات تأمین اجتماعی برای اقشار محروم و آسیب پذیر تحت پوشش، از جذب سرمایه گذاران ایجاد پروژه های تولیدی و صنعتی در شهرستان کوهدشت خبر داد و گفت: ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی در این شهرستان می تواند در شکل گیری اشتغال پایدار برای جوانان جویای کار و در نهایت تقویت منابع تأمین اجتماعی موثر باشد.
    مدیرکل تأمین اجتماعی استان لرستان نیز در این مراسم، هدف از ایجاد کارگزاری در شهرستان کوهدشت را ارتقاء سطح رضایتمندی کارفرمایان و بیمه شدگان تحت پوشش و تسهیل در دسترسی به خدمات بیمه ای عنوان کرد و گفت: سازمان تأمین اجتماعی با اتخاذ رویکرد دولت الکترونیک و حرکت در این محور به دنبال توسعه خدمات الکترونیکی و نهادینه کردن خدمات غیر حضوری است.
    شهناز حمزه لوی تعداد بیمه شدگان اصلی تامین اجتماعی کوهدشت را ١٤هزار و ٣٢٣ نفر و تعداد مستمری بگیران را یک هزار و ٥٠١نفر اعلام کرد که با احتساب عائله تحت تکفل آنان بیش از ٥١ هزار و ٣٨٢ نفر در این شهرستان از خدمات تأمین اجتماعی بهره می گیرند.
    آشتاب، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به جمعیت ٤٠% درصدی تحت پوشش تأمین اجتماعی در استان گفت: تأمین اجتماعی در چند سال اخیر تعامل بسیار مناسب و سازنده ای با صاحبان تولید و صنعت دارد و همواره با اتخاذ رویکرد حمایتی و همکاری همه جانبه با کارفرمایان کارگاههای بحران دار از تعطیلی و رکود این واحدها جلوگیری کرده است.



    http://www.tamin.ir/News/Item/31091/2/31091.html

مجوز های ارسال و ویرایش