کارگزاری تامین اجتماعی در شهرستان کوهدشت، همزمان با هفته دولت و با حضور رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی و مقامات محلی افتتاح شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر الهیار ملکشاهی در مراسم افتتاح این کارگزاری گفت: سرمایه گذاری و حضور سرمایه گذاران در استان و ایجاد اشتغال پایدار رمز ماندگاری و استمرار تأمین اجتماعی و لازمه تقویت این سازمان است.
نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت خدمات تأمین اجتماعی برای اقشار محروم و آسیب پذیر تحت پوشش، از جذب سرمایه گذاران ایجاد پروژه های تولیدی و صنعتی در شهرستان کوهدشت خبر داد و گفت: ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی در این شهرستان می تواند در شکل گیری اشتغال پایدار برای جوانان جویای کار و در نهایت تقویت منابع تأمین اجتماعی موثر باشد.
مدیرکل تأمین اجتماعی استان لرستان نیز در این مراسم، هدف از ایجاد کارگزاری در شهرستان کوهدشت را ارتقاء سطح رضایتمندی کارفرمایان و بیمه شدگان تحت پوشش و تسهیل در دسترسی به خدمات بیمه ای عنوان کرد و گفت: سازمان تأمین اجتماعی با اتخاذ رویکرد دولت الکترونیک و حرکت در این محور به دنبال توسعه خدمات الکترونیکی و نهادینه کردن خدمات غیر حضوری است.
شهناز حمزه لوی تعداد بیمه شدگان اصلی تامین اجتماعی کوهدشت را ١٤هزار و ٣٢٣ نفر و تعداد مستمری بگیران را یک هزار و ٥٠١نفر اعلام کرد که با احتساب عائله تحت تکفل آنان بیش از ٥١ هزار و ٣٨٢ نفر در این شهرستان از خدمات تأمین اجتماعی بهره می گیرند.
آشتاب، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به جمعیت ٤٠% درصدی تحت پوشش تأمین اجتماعی در استان گفت: تأمین اجتماعی در چند سال اخیر تعامل بسیار مناسب و سازنده ای با صاحبان تولید و صنعت دارد و همواره با اتخاذ رویکرد حمایتی و همکاری همه جانبه با کارفرمایان کارگاههای بحران دار از تعطیلی و رکود این واحدها جلوگیری کرده است.



http://www.tamin.ir/News/Item/31091/2/31091.html